✩ IKM uke 23 ✩

Nei, det er det siste vi alle må gjøre! Nei, satser på at det skjer snart [emoji38] med alle oss [emoji14] har du forresten barn fra før?
Sånn må det bli ja :-) Jeg har ikke barn fra før, har heller aldri vært gravid. Derfor det er ekstra spennende å se om vi "klarer det" ;) Vil så gjerne se to tydelige streker snart :-)

Sånn må det bli ja :-) Jeg har ikke barn fra før, har heller aldri vært gravid. Derfor det er ekstra spennende å se om vi "klarer det" ;) Vil så gjerne se to tydelige streker snart :-)
Har ikke det vi heller. hadde vært fint om det fantes noen helt konkrete symptomer som alle fikk! [emoji57] kjenner etter ting hele tiden.. hehe

Har ikke det vi heller. hadde vært fint om det fantes noen helt konkrete symptomer som alle fikk! [emoji57] kjenner etter ting hele tiden.. hehe
Ja, husker det var slik de første pp her også:p Alt ble tolket i alle retninger. Men etter så mange pp har jeg funnet ut at dpo land kan oppleves utrolig forskjellig fra måned til måned. Nye typer symptomer og annerledes kropp fra gang til gang, uten at det har blitt noen graviditet av den grunn :rolleyes: Erfaringen er bare at symptomer kan like godt være symptomer på tr som på baby. Så jeg forholder meg kun til tester og hva de viser. Kjenner fortsatt etter alt mulig da ;)

Ja, husker det var slik de første pp her også:p Alt ble tolket i alle retninger. Men etter så mange pp har jeg funnet ut at dpo land kan oppleves utrolig forskjellig fra måned til måned. Nye typer symptomer og annerledes kropp fra gang til gang, uten at det har blitt noen graviditet av den grunn :rolleyes: Erfaringen er bare at symptomer kan like godt være symptomer på tr som på baby. Så jeg forholder meg kun til tester og hva de viser. Kjenner fortsatt etter alt mulig da ;)
Hehe. Ja.. dumme symptomer! Men tenker kanskje også at kroppen i dpo-land gjør forandringer og forbereder seg på egg i tilfelle det er befruktet, selv om man ikke har prøvd. Så det er vel det vi merker så tidlig tenker jeg [emoji57]

Hehe. Ja.. dumme symptomer! Men tenker kanskje også at kroppen i dpo-land gjør forandringer og forbereder seg på egg i tilfelle det er befruktet, selv om man ikke har prøvd. Så det er vel det vi merker så tidlig tenker jeg [emoji57]
Ja, i tillegg til mye hormonsvingninger ;)

IMG_3704.JPG Der er el testen positiv.

Skulle vært i uke 24 men men. Håper ikkje syklusen har krulla seg etter MA/BO. Har 28 dager syklus.

Ja, det skal vel ikke stå på det [emoji57] kjente jeg fikk klump i halsen og tårene kom da jeg leste ting som ikke var noe trist en gang forrige pp. [emoji14]
Hehe, ja det kan bli litt ekstremt til tider :p Mannfolka våre får bare holde ut:hilarious:

CD19 i dag og usikker på om EL har vært.
Gikk på Letrozol forrige mnd, men hadde en pause denne mnd. Så litt usikker på om jeg i det hele tatt får EL denne mnd.
Har testet etter EL, men får kun svake/halvsterke streker!

Frustrerende...

CD19 i dag og usikker på om EL har vært.
Gikk på Letrozol forrige mnd, men hadde en pause denne mnd. Så litt usikker på om jeg i det hele tatt får EL denne mnd.
Har testet etter EL, men får kun svake/halvsterke streker!

Frustrerende...

Så irriterende! Men pleier du å merke at du har EL? Her er det aldri tvil, gjør såååå vondt å s*x :P

Så irriterende! Men pleier du å merke at du har EL? Her er det aldri tvil, gjør såååå vondt å s*x :P

Har bare hatt EL en gang siden jeg sluttet på p-pillene.
Sluttet i oktober, men fikk aldri TR tilbake. Derfor ble jeg satt på Letrozol nå i forrige pp. Jeg fikk også Ovitrelle sprøyte for å gi EL. Merket ikke stort til det da, så vil tror jeg ikke merker mye til EL nå heller.

Får vel bare vente å se om TR kommer. Har prøvd å legge inn akskjer litt sporadisk denne pp. Men har ikke veldig stor tro på at det har klaffet.

Hmm, jeg fikk litt blodspettet rosa utflod nå, hehehe TMI!:hilarious: Enten så var EL tidligere enn CD16/17, eller så var siste høyhopping litt røff for livmorhalsen.. men det var jo to dager siden og dette var ikke brunlig, men skikkelig rosa..
Eller kan det være vanlig ved EL? Altså en bitteliten blødning?

Hmm, jeg fikk litt blodspettet rosa utflod nå, hehehe TMI!:hilarious: Enten så var EL tidligere enn CD16/17, eller så var siste høyhopping litt røff for livmorhalsen.. men det var jo to dager siden og dette var ikke brunlig, men skikkelig rosa..
Eller kan det være vanlig ved EL? Altså en bitteliten blødning?

Blødning ved EL betyr jo ekstra fruktbar ;)

Er bare 4DPO, men har mensmurringer i magen, verker i korsryggen og er sliten. Lotion-utflod - Håååper på en festeblødning en av de nærmeste dagene (hadde det 6dpo sist). Vet det er for tidlig å få symptomer, men tenker at kroppen er smart og kan ha måter å gi tegn på for at man skal slappe av og roe ned litt ;) :)

Hadde ett sterkt stikk isted - det hadde jeg de to andre gangene også, antatt at det har vært festesmerter de andre gangene, eneste var at jeg følte det satt litt høyt opp (varer jo bare noen sekunder, så begrenset hvor spesifikk man klarer å få lagret det i minnet) :P

Last edited:
Back
Topp