✩ IKM uke 23 ✩

5 dpo og jeg holder på å sprekke av utålmodighet! Er superkvalm i dag og hatt halsbrann i 2 dager men ser for meg det er psyken min som spiller meg et puss [emoji85] Har masse tester hjemme og sliter veldig med å ikke teste altså! Vet jo at det bare er tull! hvordan er det med dere andre?

Jeg er 8 dpo og tiden kunne ikke gått sakterer [emoji30]
Tenkte å holde meg helt til mandag med å teste.

5 dpo og jeg holder på å sprekke av utålmodighet! Er superkvalm i dag og hatt halsbrann i 2 dager men ser for meg det er psyken min som spiller meg et puss [emoji85] Har masse tester hjemme og sliter veldig med å ikke teste altså! Vet jo at det bare er tull! hvordan er det med dere andre?

5 dpo her også, og dagene snegler seg avgårde. Føler meg også litt kvalm[emoji85] Men tviler på at det kan knyttes til graviditet. Sååå fort blir man nok ikke kvalm[emoji14]

4dpo og har stikkinger på høyre side. Føles nesten som el smerter, ettersom jeg temper vet jeg at jeg hadde el på fredag så kan ikke være el nå. Aldri egentlig kjent etter tegn mellom el og tr, Så kan jo være normalt for alt jeg vet[emoji85]

Takk for svar [emoji173]

Har tenkt å høre med gynekologen, men tenkte å høre litt rundt på forumet først siden han er privat og jeg må betale 600 kr for å spørre om det [emoji23][emoji23][emoji23]

Skjønner. Ja, 600kr er jo en del!
Må du betale for å ringe å høre også? Eller må du ha en time for å få svar?

5 dpo her også, og dagene snegler seg avgårde. Føler meg også litt kvalm[emoji85] Men tviler på at det kan knyttes til graviditet. Sååå fort blir man nok ikke kvalm[emoji14]

Når jeg tenker meg om, så kan nok kvalmen kanskje skyldes at jeg dytter innpå med ananas [emoji23] Fant ananas på Rema til 10 kr stykke, så nå har jeg fylt opp dpo-lageret så det holder[emoji23]

Når jeg tenker meg om, så kan nok kvalmen kanskje skyldes at jeg dytter innpå med ananas [emoji23] Fant ananas på Rema til 10 kr stykke, så nå har jeg fylt opp dpo-lageret så det holder[emoji23]
Hva med kvalm 8 eller 9dpo? Er det tidlig også? For mye ananas.. nå har jeg hørt det også [emoji23]

Hva med kvalm 8 eller 9dpo? Er det tidlig også? For mye ananas.. nå har jeg hørt det også [emoji23]

Kvalmen kan vel i grunn komme så snart egget fester seg og hcg-produksjonen starter. Så 8 eller 9 dpo er vel i teorien mulig, selv om det kanskje er litt tidlig. Kvalm?
Har fått dilla på ananas nå:p Det er jo godt da!

Kvalmen kan vel i grunn komme så snart egget fester seg og hcg-produksjonen starter. Så 8 eller 9 dpo er vel i teorien mulig, selv om det kanskje er litt tidlig. Kvalm?
Har fått dilla på ananas nå:p Det er jo godt da!
Tja, jeg var uggen i magen tidlig på dagen i dag. Ikke direkte spykvalm.
Ja, jeg også elsker ananas [emoji7] blir bare så fort sår på tunga [emoji28]

Tja, jeg var uggen i magen tidlig på dagen i dag. Ikke direkte spykvalm.
Ja, jeg også elsker ananas [emoji7] blir bare så fort sår på tunga [emoji28]

"Så bra" at du er uggen i magen[emoji23](hvis du skjønner hva jeg mener[emoji6])

Ja, er no dritt at man skal bli så sår av ananas. Det hender jeg skyller munnen/pusser tennene etter å ha spist det. Da blir jeg mindre sår.

"Så bra" at du er uggen i magen[emoji23](hvis du skjønner hva jeg mener[emoji6])

Ja, er no dritt at man skal bli så sår av ananas. Det hender jeg skyller munnen/pusser tennene etter å ha spist det. Da blir jeg mindre sår.
Oi! Hett tips! Ja, jeg skjønner hva du mener [emoji28] jeg "likte" det [emoji23]

Skjønner. Ja, 600kr er jo en del!
Må du betale for å ringe å høre også? Eller må du ha en time for å få svar?

Må bestille telefonkonsultasjon for å spørre >.< og det koster 600:p time omtrent det dobbelte.. fyren er verdt det altså, men kan jeg finne svar andre plasser gjør jeg det ;)

Må bestille telefonkonsultasjon for å spørre >.< og det koster 600:p time omtrent det dobbelte.. fyren er verdt det altså, men kan jeg finne svar andre plasser gjør jeg det ;)

Åh skjønner! Høres veldig fancy ut!

Forstår godt at du prøver å få svar andre steder først da ja!
Skulle ønske jeg kunne gitt deg et bedre svar selv!

Ja.. kanskje det ikke går? Hva slags test bruker du?

Jeg har bestilt teststrimlene fra billigtester.no og en clearblue digital. Mener du at du har lyst til å jukse? [emoji6]
Har selv null viljestyrke når det kommer til testing[emoji849]

Jeg har bestilt teststrimlene fra billigtester.no og en clearblue digital. Mener du at du har lyst til å jukse? [emoji6]
Har selv null viljestyrke når det kommer til testing[emoji849]
Jeg har såååå lyst til å jukse! [emoji15] [emoji85] men ikke før torsdag.. må jo være i hvert fall være 4 dager før IKM [emoji14] jeg trodde jeg skulle ha styrke.. Men er sååå svak [emoji45] hva sier du til å ta en liten en på torsdag? Snorkfrøken84 har visst heller ingen styrke til å vente [emoji28][emoji26]

Jeg har såååå lyst til å jukse! [emoji15] [emoji85] men ikke før torsdag.. må jo være i hvert fall være 4 dager før IKM [emoji14] jeg trodde jeg skulle ha styrke.. Men er sååå svak [emoji45] hva sier du til å ta en liten en på torsdag? Snorkfrøken84 har visst heller ingen styrke til å vente [emoji28][emoji26]

Jeg er jaggu ikke sikker på om jeg har fått testene innen tordag, da må de i så fall ligge i postkasse i mrg.
Hvis ikke så blir det en test på fredag. Da er jeg ca 11 dpo.
Når hadde du el forresten? Forrige mandag?

Back
Topp