✩ IKM uke 23 ✩

Jeg er jaggu ikke sikker på om jeg har fått testene innen tordag, da må de i så fall ligge i postkasse i mrg.
Hvis ikke så blir det en test på fredag. Da er jeg ca 11 dpo.
Når hadde du el forresten? Forrige mandag?
Jaa, eller forrige tirsdag. Jeg testet ikke EL [emoji85] så jeg er neimen ikke helt sikker... så vi er ganske likt. Jeg kan være tøff nå å si at jeg kan vente til fredag.. shitt, shitt! Kjøpte du mange?

Jaa, eller forrige tirsdag. Jeg testet ikke EL [emoji85] så jeg er neimen ikke helt sikker... så vi er ganske likt. Jeg kan være tøff nå å si at jeg kan vente til fredag.. shitt, shitt! Kjøpte du mange?

Hehe bra, du er flink[emoji1319] jeg kjøpte vel 5 strimler og en digital tror jeg. Eller var det 10 [emoji848]
Ok, men da sier vi fredag [emoji38]
Håper bare testene er kommet da

IMG_3711.PNG

Da veit eg ikkje lenger kor jeg er i syklusen. Har barre lyst og gi opp. Positive el tester søndag og negativ i går og no. Men tempen sier sitt. Beklager. H......F.... D..... den MA/BO ØDELA SYKLUSEN MIN. Er så lei og etc.

5 dpo og jeg holder på å sprekke av utålmodighet! Er superkvalm i dag og hatt halsbrann i 2 dager men ser for meg det er psyken min som spiller meg et puss [emoji85] Har masse tester hjemme og sliter veldig med å ikke teste altså! Vet jo at det bare er tull! hvordan er det med dere andre?

Samme som deg, 6DPO, følte masse rett etter EL (mensmurringer og stikk), men nå kjenner jeg INGENTING lenger... Hadde troen i starten, men egentlig mistet den litt, selvom jeg håååååper av hele mitt hjerte :) Vet hvor lei meg jeg blir om TR kommer. Prøvd i ett år, trenger ett hjerteplaster :) <3 Har også masse tester, kan godt være jeg begynner å teste 7 eller 8 DPO, selvom jeg vet hvor dumt det er, hvor lenge tenker du å holde deg? ;)

5 dager igjen til ikm, men så har vi jo blitt enige om å jukse litt. Så da er det bare 2 dager igjen til første test [emoji51]
Shit, jeg er nervøs allerede!

5 dager igjen til ikm, men så har vi jo blitt enige om å jukse litt. Så da er det bare 2 dager igjen til første test [emoji51]
Shit, jeg er nervøs allerede!
Hehe [emoji1] ja, vi jukser litt.. 2 dager bare? [emoji33] nå ble jeg redd også... kroppen gir 100 symptomer, men så kan det være lureri alt sammen [emoji15]

Hehe [emoji1] ja, vi jukser litt.. 2 dager bare? [emoji33] nå ble jeg redd også... kroppen gir 100 symptomer, men så kan det være lureri alt sammen [emoji15]

Du er heldig som har alle disse symptomene. Jeg har fortsatt ingenting [emoji85]
Jeg tror faktisk ikke dette går riktig veien for meg denne gangen heller. Blæh!

Du er heldig som har alle disse symptomene. Jeg har fortsatt ingenting [emoji85]
Hvor tidlig fikk dere symptomer?

Men.. du, mange sier at de ikke kjente noen ting før de fikk positiv test! Også har jeg hørt om folk som hadde masse symptomer, men fikk negativ. Tror dette kan gå begge veier for begge 2. Vi må jo bare håpe [emoji173][emoji173][emoji173]

Men.. du, mange sier at de ikke kjente noen ting før de fikk positiv test! Også har jeg hørt om folk som hadde masse symptomer, men fikk negativ. Tror dette kan gå begge veier for begge 2. Vi må jo bare håpe [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk for oppmuntrende ord [emoji173]️
Jeg håper så inderlig på to positive tester på fredag
I hvertfall antydninger til positiv test, siden vi ikke er ved ikm enda [emoji6]

7 eller 8 DPO sikkert... 6DPO i dag og holder på å sprekke! Hadde håpet å klare meg til 10DPO, vet bare ikke hvordan :P du da? ;)

Hadde håpet å klare å holde meg til 10dpo men det vet jeg ikke om jeg klarer[emoji85] er dessverre en skikkelig testetøse [emoji13] får se [emoji23] ba gubben gjemme testene men da fikk jeg noia så jeg leitet til jeg fant de [emoji23][emoji23][emoji23]

Takk for oppmuntrende ord [emoji173]️
Jeg håper så inderlig på to positive tester på fredag
I hvertfall antydninger til positiv test, siden vi ikke er ved ikm enda [emoji6]
Ja, det er litt farlig det der.. Hehe [emoji28] er det strek? Skygge? Rosa? [emoji33]

Back
Topp