✩ IKM uke 23 ✩

Åå, så spennende! Du må skrive her! Håper det klaffer for oss begge! Har du prøvd lenge?
Ja, skal skrive her[emoji3] Du også! Sluttet på piller i november. Hadde sa i mars og kjemisk i mai. Enn du? Blir en lang uke å vente. Tar meg selv i å kjenne etter symptomer[emoji23] Har testet tidlig de andre mnd, men vil ikke det denne gangen pga skuffelsen. Planen er å vente med å teste til 12 mai etter vi er kommet hjem fra tur. Men samtidig kan det være greit å vite om jeg kan ta meg en cider fredag og lørdag (ikke ofte jeg drikker alkohol lengre - men er litt godt med en boks når vi er i godt lag - etter at ungene har lagt seg).

Hva tror dere om disse? Alle er tatt på samme urin..
Har ikke testet etter EL denne mnd, men tror jeg er mellom 8 og 10 dpo..
Har prøvd å bli gravid i over to år nå <3

Vedlegg

• IMG_7352.JPG
    IMG_7352.JPG
    881,2 KB · Visninger: 118
Ja, skal skrive her[emoji3] Du også! Sluttet på piller i november. Hadde sa i mars og kjemisk i mai. Enn du? Blir en lang uke å vente. Tar meg selv i å kjenne etter symptomer[emoji23] Har testet tidlig de andre mnd, men vil ikke det denne gangen pga skuffelsen. Planen er å vente med å teste til 12 mai etter vi er kommet hjem fra tur. Men samtidig kan det være greit å vite om jeg kan ta meg en cider fredag og lørdag (ikke ofte jeg drikker alkohol lengre - men er litt godt med en boks når vi er i godt lag - etter at ungene har lagt seg).

Jeg har ikke gått på noen prevensjon på mange år. Har hoppet av i svingen eller brukt kondom. De siste mnd har han kommet i meg sånn innimellom, men ikke akkurat prøvd. De 2 siste mnd nå har vi prøvd ganske hardt. Spesielt denne mnd. Er så redd det ikke skal gå... Kjenner ofte murringer (kanskje noe er galt?) Men eggløsning og tr kommer alltid når det skal, så skal vel gå... Vanskelig å ikke sjekke tidlig, men prøver og vente til onsdag hvertfall! Skal på grillfest på lørdag, så skjønner hva du mener, men for tidlig å teste da...

Ser jo strekene godt her!

Gratulerer så mye!

Ser jo strekene godt her!

Gratulerer så mye!

Tørr nesten ikke si takk, redd det er feil.. men tusen takk håper jeg ❤ klarer ikke tro det liksom..
Tror du/dere det er for tidlig med en cb digital i morgen tidlig?
Ikke vært gravid før, så har ingen peiling..

Tørr nesten ikke si takk, redd det er feil.. men tusen takk håper jeg [emoji173] klarer ikke tro det liksom..
Tror du/dere det er for tidlig med en cb digital i morgen tidlig?
Ikke vært gravid før, så har ingen peiling..

Har aldri vært gravid selv heller, men med så fine streker vil jeg nok tro en digital slår ut også!

Skjønner at det er litt uvirkelig når dere har prøvd i 2 år. Tar vel kanskje en liten stund før det synker inn.

Har aldri vært gravid selv heller, men med så fine streker vil jeg nok tro en digital slår ut også!

Skjønner at det er litt uvirkelig når dere har prøvd i 2 år. Tar vel kanskje en liten stund før det synker inn.

Krysser fingrene for deg!

Ja, jeg får prøve en i morra tidlig, hvis jeg tørr ❤

Veldig uvirkelig.. Hadde operasjon for endometriose i slutten av mars, er nok det som har hjulpet meg ❤

Jeg har ikke gått på noen prevensjon på mange år. Har hoppet av i svingen eller brukt kondom. De siste mnd har han kommet i meg sånn innimellom, men ikke akkurat prøvd. De 2 siste mnd nå har vi prøvd ganske hardt. Spesielt denne mnd. Er så redd det ikke skal gå... Kjenner ofte murringer (kanskje noe er galt?) Men eggløsning og tr kommer alltid når det skal, så skal vel gå... Vanskelig å ikke sjekke tidlig, men prøver og vente til onsdag hvertfall! Skal på grillfest på lørdag, så skjønner hva du mener, men for tidlig å teste da...
Da satser vi på at det klaffer for oss begge[emoji4] Ikke denne helga for min del - jeg jobber 38 timer på 4 dager[emoji43] Er snakk om neste helg for min del. Kanskje jeg skal teste neste fredag for å være sikker.

Krysser fingrene for deg!

Ja, jeg får prøve en i morra tidlig, hvis jeg tørr [emoji173]

Veldig uvirkelig.. Hadde operasjon for endometriose i slutten av mars, er nok det som har hjulpet meg [emoji173]

Tusen takk for det!

Du må oppdatere i morgen også da!

Så bra at operasjon hjalp!
Skal krysse fingrene for at spiren klamrer seg fast hele veien!

Hei alle kjekke damer! Er i PP1 og skal ta min første graviditetstest i slutten på uke 23/ starten på uke 24[emoji4] er 2 dpo i dag. Mange nye forkortelser å sette seg inn og lese seg opp på ser jeg[emoji23]

Jeg krysser fingrene for dere alle[emoji4]

Oi! Så morro! Jeg har heller aldri vært gravid før, skal teste i morgen [emoji33] gratulerer så mye med strekene [emoji7][emoji7] det var godt fortjent etter 2 år [emoji173][emoji173][emoji173]

Hei alle kjekke damer! Er i PP1 og skal ta min første graviditetstest i slutten på uke 23/ starten på uke 24[emoji4] er 2 dpo i dag. Mange nye forkortelser å sette seg inn og lese seg opp på ser jeg[emoji23]

Jeg krysser fingrene for dere alle[emoji4]
Så spennende [emoji3] jeg skal ta min fjerde test i morgen. Ikke så lenge siden jeg var ny her inne jeg også, men du kommer fort inn i det [emoji4] bare spør i vei om du lurer på noe [emoji2] krysser fingrene for din første test [emoji3][emoji3]

Så spennende [emoji3] jeg skal ta min fjerde test i morgen. Ikke så lenge siden jeg var ny her inne jeg også, men du kommer fort inn i det [emoji4] bare spør i vei om du lurer på noe [emoji2] krysser fingrene for din første test [emoji3][emoji3]

Takk og masse lykke til i morgen! Håper den er positiv [emoji4]

Oi! Så morro! Jeg har heller aldri vært gravid før, skal teste i morgen [emoji33] gratulerer så mye med strekene [emoji7][emoji7] det var godt fortjent etter 2 år [emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk! ❤
Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :)
Det er helt uvirkelig, tror vel ikke helt på det enda.. ❤

Back
Topp