Gravid Så fantastisk, og så fortjent Gratulerer så mye!!!Hva tror dere om disse? Alle er tatt på samme urin..
Har ikke testet etter EL denne mnd, men tror jeg er mellom 8 og 10 dpo..
Har prøvd å bli gravid i over to år nå <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid Så fantastisk, og så fortjent Gratulerer så mye!!!Hva tror dere om disse? Alle er tatt på samme urin..
Har ikke testet etter EL denne mnd, men tror jeg er mellom 8 og 10 dpo..
Har prøvd å bli gravid i over to år nå <3
Håper det snarest vokser fram en strek til her Så moro at det har begynt å komme inn tester her!
Går det an å få en mer blenda test? Er 10 eller 11 dpo... ganske sprøtt at kroppen kan lure meg så trill rundt.. jeg har IKM rundt mandag ett sted, kan det likevel være en sjanse? [emoji120]
Kanskje det gjør det.. kan teste igjen på søndag.. Men må bare gå inn med negativ innstilling [emoji55]Håper det snarest vokser fram en strek til her Så moro at det har begynt å komme inn tester her!
Det er i hvert fall greit å være forberedt uansett utfall. Jeg synes det hjelper. Plutselig så blir du positivt overrasket vet duKanskje det gjør det.. kan teste igjen på søndag.. Men må bare gå inn med negativ innstilling [emoji55]
Ja [emoji4]Det er i hvert fall greit å være forberedt uansett utfall. Jeg synes det hjelper. Plutselig så blir du positivt overrasket vet du
Tusen tusen takk ❤Gravid Så fantastisk, og så fortjent Gratulerer så mye!!!
Det forstår jeg godt! Er i pp 14 selv, og aldri vært gravid. Så kan bare forestille meg hvordan det nå må føles Kos deg masse med den lille spira!Tusen tusen takk ❤
Helt uvirkelig ❤
Ventetiden kan være langDet forstår jeg godt! Er i pp 14 selv, og aldri vært gravid. Så kan bare forestille meg hvordan det nå må føles Kos deg masse med den lille spira!
Takk, håper det ikke er så lenge til jeg er der selvVentetiden kan være lang
Håper du snart sitter med positiv test du også ❤
Det skal jeg ❤
Det er veldig spennende, ble helt satt ut jeg
Tok en digital nå, klarte ikke vente, viste gravid 1-2 ❤
Nei, ingen spesielle symptomer egentlig, hmm.. hadde Laparoskopi pga endometriose i slutten av Mars, tror dette hjalp oss da jeg hadde endel endo og sammenvokstninger som ble ordnet opp i
Kan du legge ut bilder av temp og el test?[emoji4]FF tempen min viser at jeg ikkje har hat el. Så skal jeg tro på det el har jeg hatt el. El tester positive men tempen er høy. Veit ikkje kva eg skal tro ?
Klarte ikke vente til i morgen tidlig jeg altså! Tok en digital nå Gravid 1-2 [emoji173]
Kan du legge ut bilder av temp og el test?[emoji4]
Da vil jeg anta at kroppen ikke klarte å slippe egget og at den vil prøve igjen på et annet tidspunkt. Får håpe det er rett rundt hjørnet. Hadde det likt denne pp jeg og. Kom en uke senere enn vanlig [emoji4]El tester er på ein dag fra 7 om morgon til kl 23 om kvelden søndag. Har hatt el smerter, lørdag og søndag.
Da vil jeg anta at kroppen ikke klarte å slippe egget og at den vil prøve igjen på et annet tidspunkt. Får håpe det er rett rundt hjørnet. Hadde det likt denne pp jeg og. Kom en uke senere enn vanlig [emoji4]
Tusen hjertelig takk ❤ veldig spennende og nesten helt uvirkelig ❤Gratulerer så mye! Så gøy etter så lang tid. Velfortjent
Jeg fikk i dag en ultrasvak strek på tidligtest, 9 dpo. Samtidig bittelitt blod på papiret.. Usikker på hva det betyr, men tester igjen i morgen tidlig tenker jeg..
Tusen takk ❤Gratulerer så mye[emoji173]️
I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]