✩ IKM uke 23 ✩

Hva tror dere om disse? Alle er tatt på samme urin..
Har ikke testet etter EL denne mnd, men tror jeg er mellom 8 og 10 dpo..
Har prøvd å bli gravid i over to år nå <3
Gravid :-) Så fantastisk, og så fortjent:D Gratulerer så mye!!! :Heartred

5fe0c8bc751d6ec09c1956bbdd7a6e0f.jpg

Går det an å få en mer blenda test? Er 10 eller 11 dpo... ganske sprøtt at kroppen kan lure meg så trill rundt.. jeg har IKM rundt mandag ett sted, kan det likevel være en sjanse? [emoji120]
Håper det snarest vokser fram en strek til her :) Så moro at det har begynt å komme inn tester her!

Kanskje det gjør det.. kan teste igjen på søndag.. Men må bare gå inn med negativ innstilling [emoji55]
Det er i hvert fall greit å være forberedt uansett utfall. Jeg synes det hjelper. Plutselig så blir du positivt overrasket vet du :-)

Tusen tusen takk ❤
Helt uvirkelig ❤
Det forstår jeg godt! Er i pp 14 selv, og aldri vært gravid. Så kan bare forestille meg hvordan det nå må føles :-) Kos deg masse med den lille spira!

Ventetiden kan være lang :(
Håper du snart sitter med positiv test du også ❤

Det skal jeg ❤
Takk, håper det ikke er så lenge til jeg er der selv :-)

Det er veldig spennende, ble helt satt ut jeg :D
Tok en digital nå, klarte ikke vente, viste gravid 1-2 :)
Nei, ingen spesielle symptomer egentlig, hmm.. hadde Laparoskopi pga endometriose i slutten av Mars, tror dette hjalp oss da jeg hadde endel endo og sammenvokstninger som ble ordnet opp i :)

Gratulerer så mye! Så gøy etter så lang tid. Velfortjent:Heartred

Jeg fikk i dag en ultrasvak strek på tidligtest, 9 dpo. Samtidig bittelitt blod på papiret.. Usikker på hva det betyr, men tester igjen i morgen tidlig tenker jeg..

FF tempen min viser at jeg ikkje har hat el. Så skal jeg tro på det el har jeg hatt el. El tester positive men tempen er høy. Veit ikkje kva eg skal tro ?

El tester er på ein dag fra 7 om morgon til kl 23 om kvelden søndag. Har hatt el smerter, lørdag og søndag.
Da vil jeg anta at kroppen ikke klarte å slippe egget og at den vil prøve igjen på et annet tidspunkt. Får håpe det er rett rundt hjørnet. Hadde det likt denne pp jeg og. Kom en uke senere enn vanlig [emoji4]

Da vil jeg anta at kroppen ikke klarte å slippe egget og at den vil prøve igjen på et annet tidspunkt. Får håpe det er rett rundt hjørnet. Hadde det likt denne pp jeg og. Kom en uke senere enn vanlig [emoji4]

Jeg tester morgon og kveld etter el. Den skal ikkje gå i fra meg. Korleis var tempen din før du fikk el igjen. Min holder seg slik den bruker og være i dpo land.

Gratulerer så mye! Så gøy etter så lang tid. Velfortjent:Heartred

Jeg fikk i dag en ultrasvak strek på tidligtest, 9 dpo. Samtidig bittelitt blod på papiret.. Usikker på hva det betyr, men tester igjen i morgen tidlig tenker jeg..
Tusen hjertelig takk ❤ veldig spennende og nesten helt uvirkelig ❤

Åå,, spennende da, lykke til ned ny test i morgen da, håper det blir babystrek! :)

fea4cfc6b0a67c19f13bdb7d2029c28e.jpg

I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]

HM... aner jo en antydning til babystrek der... men ikke godt å si om det er skygge eller baby[emoji849][emoji848] har du en annen type eller en til av samme du kan ta på formiddagen?

Back
Topp