✩ IKM uke 23 ✩

Testomanen klarte ikke å ikke teste i dag, ikm 8. Ser dere noe ? :p
14d3c03c2ee54f3159d950386eb23a65.jpg

Har hatt litt symptomer de siste dagene, slik som større bryster som stikker litt av og til og mer harde brystknopper, små murringer /ømhet i livmormrådet, småkvalme, og litt nysing.
Kjente det spesielt i går.

Så jeg dristet meg til en test i dag 9 dpo, selv om jeg hadde bestemt å vente til i morgen. Det skulle jeg ikke ha gjort for den var heelt negativ. Og nå er humøret ikke akkurat topp:( Vet det er litt tidlig ennå da, men likevel, den gode følelsen jeg hadde er forsvunnet og har ikke helt troen. Hadde vært perfekt med positiv test nå, siden vi har bryllupsdag i morgen, og det hadde vært fin gave til mannen :)

Ja, fikk jo helt sjokk [emoji28] jeg våget meg til å kjøpe en digital etter anbefalning herfra [emoji3] som jeg skal ta i morgen. Eller i kveld?

Blir skikkelig spennende.
Jeg hadde sikkert ikke klart å vente om det var meg [emoji12], selv om det kanskje er det beste!

Blir skikkelig spennende.
Jeg hadde sikkert ikke klart å vente om det var meg [emoji12], selv om det kanskje er det beste!
Sorry seint svar. Har hatt veldig mye å gjøre i dag! Så, jeg rakk aldri å ta test i kveld [emoji4] får prøve å sove etterhvert og sjekke skjebnen i morgen tidlig [emoji21][emoji28]

Har hatt litt symptomer de siste dagene, slik som større bryster som stikker litt av og til og mer harde brystknopper, små murringer /ømhet i livmormrådet, småkvalme, og litt nysing.
Kjente det spesielt i går.

Så jeg dristet meg til en test i dag 9 dpo, selv om jeg hadde bestemt å vente til i morgen. Det skulle jeg ikke ha gjort for den var heelt negativ. Og nå er humøret ikke akkurat topp:( Vet det er litt tidlig ennå da, men likevel, den gode følelsen jeg hadde er forsvunnet og har ikke helt troen. Hadde vært perfekt med positiv test nå, siden vi har bryllupsdag i morgen, og det hadde vært fin gave til mannen :)
Hvilke type test tok du?

Jeg burde vel egentlig være her inne Prøver på nr 2-el 28.5-ikm 11 juni- pp 63 (ja, jeg har skrevet riktig)

Back
Topp