Fuglekassa
Forelsket i forumet
Testomanen klarte ikke å ikke teste i dag, ikm 8. Ser dere noe ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser ut som en strek der, men klarer ikke se om den er grå eller rosa... Teste igjen om et par dager? Krysser fingrene for at en babystrek dukker opp! [emoji173]Testomanen klarte ikke å ikke teste i dag, ikm 8. Ser dere noe ? [emoji14]
Syns også jeg skimter en strekTestomanen klarte ikke å ikke teste i dag, ikm 8. Ser dere noe ?
I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]
Ja, fikk jo helt sjokk [emoji28] jeg våget meg til å kjøpe en digital etter anbefalning herfra [emoji3] som jeg skal ta i morgen. Eller i kveld?Ser absolutt positiv ut! [emoji173]️
Blir spennende å se når du tar en ny!
Spennede!Ja, fikk jo helt sjokk [emoji28] jeg våget meg til å kjøpe en digital etter anbefalning herfra [emoji3] som jeg skal ta i morgen. Eller i kveld?
VELDIG [emoji32][emoji16]Spennede!
I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]
Ja, fikk jo helt sjokk [emoji28] jeg våget meg til å kjøpe en digital etter anbefalning herfra [emoji3] som jeg skal ta i morgen. Eller i kveld?
Hvordan går det? Tatt ny test?Ja, fikk jo helt sjokk [emoji28] jeg våget meg til å kjøpe en digital etter anbefalning herfra [emoji3] som jeg skal ta i morgen. Eller i kveld?
Hei! Jeg bestemte meg for å teste i morgen tidlig er veldig spent altså [emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50]Hvordan går det? Tatt ny test?
Lykke til[emoji106] [emoji2] [emoji173] Krysser alt av fingrr og tær[emoji4]Hei! Jeg bestemte meg for å teste i morgen tidlig er veldig spent altså [emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50]
Sorry seint svar. Har hatt veldig mye å gjøre i dag! Så, jeg rakk aldri å ta test i kveld [emoji4] får prøve å sove etterhvert og sjekke skjebnen i morgen tidlig [emoji21][emoji28]Blir skikkelig spennende.
Jeg hadde sikkert ikke klart å vente om det var meg [emoji12], selv om det kanskje er det beste!
Hvilke type test tok du?Har hatt litt symptomer de siste dagene, slik som større bryster som stikker litt av og til og mer harde brystknopper, små murringer /ømhet i livmormrådet, småkvalme, og litt nysing.
Kjente det spesielt i går.
Så jeg dristet meg til en test i dag 9 dpo, selv om jeg hadde bestemt å vente til i morgen. Det skulle jeg ikke ha gjort for den var heelt negativ. Og nå er humøret ikke akkurat topp Vet det er litt tidlig ennå da, men likevel, den gode følelsen jeg hadde er forsvunnet og har ikke helt troen. Hadde vært perfekt med positiv test nå, siden vi har bryllupsdag i morgen, og det hadde vært fin gave til mannen
1000takk [emoji173] jeg krysser alt jeg også [emoji32][emoji4]Lykke til[emoji106] [emoji2] [emoji173] Krysser alt av fingrr og tær[emoji4]