Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Jeg tenker POSITIV[emoji2] [emoji7] Jeg ser et plusstegn[emoji2] GRATULERER [emoji173] [emoji173]
I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker POSITIV[emoji2] [emoji7] Jeg ser et plusstegn[emoji2] GRATULERER [emoji173] [emoji173]
I går tok jeg en negativ RFSU test, så jeg kjøpte en Clearblue som jeg tok nå. Hva tenker dere? [emoji50]
Tror du virkelig det? [emoji16] jeg er helt satt utJeg tenker POSITIV[emoji2] [emoji7] Jeg ser et plusstegn[emoji2] GRATULERER [emoji173] [emoji173]
Clearblur digital [emoji2] [emoji106]Tror du virkelig det? [emoji16] jeg er helt satt ut
.. tror jeg må kjøpe en annen test. Anbefaling? [emoji2]
Omg omg omg.... [emoji28] nå dævver jeg litt! Jeg er alene hjemme, takk oh Lord for forumet [emoji7][emoji7]Clearblur digital [emoji2] [emoji106]
Hvor mange dpo er du? Spennende[emoji7]Omg omg omg.... [emoji28] nå dævver jeg litt! Jeg er alene hjemme, takk oh Lord for forumet [emoji7][emoji7]
11 eller 12 [emoji57] jeg testet ikke EL denne pp. Er helt smårar jeg nå...Hvor mange dpo er du? Spennende[emoji7]
Ååå... dumme TR.. Men heldigvis likevel, da vet du at neste sjangse er rett rundt hjørnet! [emoji173][emoji173][emoji173]Her har tr kommet [emoji37] prøver lykken videre i ikm uke 27 [emoji1303][emoji120]
Ååå, så spennende! Håper det er babystrek
Haha [emoji1] jeg har ikke drukket noe siden kl.09. Så blir ikke overrasket om jeg må ta digital senere i dag.. Men jeg har fult opplegg for hele dagen, så kanskje jeg må vente litt [emoji50] takk [emoji2] jeg skal oppdatere [emoji2] [emoji16][emoji1][emoji28][emoji38]Ååå, så spennende! Håper det er babystrek
Ta en ny annen test senere i dag? Eller i morgen tidlig? Hvis du klarer å vente, det gjorde jo ikke jeg..! Haha
Håper håper for deg [emoji173]
Gjør detHaha [emoji1] jeg har ikke drukket noe siden kl.09. Så blir ikke overrasket om jeg må ta digital senere i dag.. Men jeg har fult opplegg for hele dagen, så kanskje jeg må vente litt [emoji50] takk [emoji2] jeg skal oppdatere [emoji2] [emoji16][emoji1][emoji28][emoji38]
Haha [emoji1] jeg har ikke drukket noe siden kl.09. Så blir ikke overrasket om jeg må ta digital senere i dag.. Men jeg har fult opplegg for hele dagen, så kanskje jeg må vente litt [emoji50] takk [emoji2] jeg skal oppdatere [emoji2] [emoji16][emoji1][emoji28][emoji38]
Blir helt gaaaal når du sier det [emoji28] flippetifloppeti... [emoji23][emoji23][emoji23]Her er det ingen tvil!! Du er gravid. Man får ikke så klare streker ellers.
Hva mener du med at dere ikke er inne i uka deres? JEG personlig hater RFSU. I går fikk jeg supermega-blenda på min RFSU. Jeg ble kjempeGratulerer til alle med positiv test allerede! [emoji3][emoji173] Vi er jo ikke inne i uka vår en gang [emoji14] Jeg skal teste på mandag. Har 3 Wondfo og en 1 RFSU tidligtest.Hvilken type ville dere valgt til første testen?
Er vi ikke fortsatt i uke 22? [emoji6][emoji14]Hva mener du med at dere ikke er inne i uka deres? JEG personlig hater RFSU. I går fikk jeg supermega-blenda på min RFSU. Jeg ble kjempe
Lei meg og sykt skuffa! Men i dag fikk jeg positiv på clearblue! [emoji50][emoji50] så ville tatt alt annet enn RFSU [emoji16]
Åja.. haha [emoji16] sånn ja.. hehe. Jeg bare klarte ikke å vente til mandag [emoji28] hihiEr vi ikke fortsatt i uke 22? [emoji6][emoji14]
Hmmm. Kanskje ta en av hver da.
Gratulerer så mye! [emoji3][emoji173]
Hehe, nei det er litt vanskelig når man har tester liggende [emoji14]Åja.. haha [emoji16] sånn ja.. hehe. Jeg bare klarte ikke å vente til mandag [emoji28] hihi
Ja, skal du vente til mandag? [emoji50]Hehe, nei det er litt vanskelig når man har tester liggende [emoji14]
Ja, det er planen. Da er jeg 12dpo [emoji4]Ja, skal du vente til mandag? [emoji50]