✩ IKM uke 23 ✩

Tusen takk! [emoji173]
Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :)
Det er helt uvirkelig, tror vel ikke helt på det enda.. [emoji173]
Det skjønner jeg godt! Lurer veldig på hvordan jeg kommer til å reagere på mine første streker [emoji3] er veldig glad for deg og alle med streker [emoji38] hadde du noen symptomer før testene som gjorde at du kanskje tenkte at dere fikk det til?

Klarte ikke vente til i morgen tidlig jeg altså! Tok en digital nå :D Gravid 1-2 ❤

Vedlegg

• IMG_7373.JPG
    IMG_7373.JPG
    789,3 KB · Visninger: 105
Det skjønner jeg godt! Lurer veldig på hvordan jeg kommer til å reagere på mine første streker [emoji3] er veldig glad for deg og alle med streker [emoji38] hadde du noen symptomer før testene som gjorde at du kanskje tenkte at dere fikk det til?
Det er veldig spennende, ble helt satt ut jeg :D
Tok en digital nå, klarte ikke vente, viste gravid 1-2 :)
Nei, ingen spesielle symptomer egentlig, hmm.. hadde Laparoskopi pga endometriose i slutten av Mars, tror dette hjalp oss da jeg hadde endel endo og sammenvokstninger som ble ordnet opp i :)

Det er veldig spennende, ble helt satt ut jeg :D
Tok en digital nå, klarte ikke vente, viste gravid 1-2 :)[emoji173]
Nei, ingen spesielle symptomer egentlig, hmm.. hadde Laparoskopi pga endometriose i slutten av Mars, tror dette hjalp oss da jeg hadde endel endo og sammenvokstninger som ble ordnet opp i :)
Åja, så bra at det funket så bra og så fort! [emoji7][emoji7]

5fe0c8bc751d6ec09c1956bbdd7a6e0f.jpg

Går det an å få en mer blenda test? Er 10 eller 11 dpo... ganske sprøtt at kroppen kan lure meg så trill rundt.. jeg har IKM rundt mandag ett sted, kan det likevel være en sjanse? [emoji120]

Går det an å få en mer blenda test? Er 10 eller 11 dpo... ganske sprøtt at kroppen kan lure meg så trill rundt.. jeg har IKM rundt mandag ett sted, kan det likevel være en sjanse? [emoji120]
Håpet er ikke ute før mensen kommer ❤ (som vi håper holder seg langt vekke!) :)

Noen som har opplevd å få antydning til strek 7dpo? Våknet og var ekstremt kvalm så tok en test for moro skyld, og den har en antydning til veldig svak strek. Kom innen 1 min. Neppe noe jeg får med på bilde, men veldig rart. Er forresten ikke mulig å være lengre på vei [emoji4]

Noen produserer mindre HCG, så mye mindre at en gravid test ikke blir positiv før etter kommende mensen skulle vært. Er enda håp[emoji4]

Er 5 dpo og føler jeg får mensen hele tiden. Noen andre med samme følelse? Jeg vet jeg hadde el på fredagen pga temping, så er ikke el i alle fall. Veldig ubehagelig å gå med de smertene/følelsen hele tiden
Hadde litt spotting og menssmerter i går, 5 dpo. Skikkelig ubehagelig... Kjenner jeg blir redd for å gå på do tilfelle tr kommer allerede nå :/

Back
Topp