Gratulerer! [emoji4]Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
Oi .. crazy! [emoji28][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! [emoji4]Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
Egentlig ikke noen. Hadde stikk i eggstokkene tidligere en dag, men ikke etter det igjen. Kjente så smått mensmurringer i går, men bare litt. Mrn jeg kjenner mye etter symptomer.Har hatt endel symptomer. Nå er det såre brystvorter og ømme pupper, litt løs mage, vært småuggen i magen i 12 tiden([emoji28]) på dagen i fler dager, utrolig surrete og glemsk, bobler i magen (som jeg fikk tidlig) og gjesper mye. Kommer ikke på mer akkurat nå. Hva kjenner du? [emoji2]
Glemte å nevne mensmurringer! Har hatt med meg bind over alt i det siste, siden det føltes sånn ut! Støl i korsryggen og litt sånn øm i nedre del av magen. Har lest om de som ikke fikk loen symptomer før positiv test, så det kan jo hende du får positiv om noen dager likevel [emoji2][emoji2]Egentlig ikke noen. Hadde stikk i eggstokkene tidligere en dag, men ikke etter det igjen. Kjente så smått mensmurringer i går, men bare litt. Mrn jeg kjenner mye etter symptomer.
Håper det [emoji173] Tror kanskje jeg tar en test på fredag før vi reiser til Hunderdossen likevel[emoji4]Glemte å nevne mensmurringer! Har hatt med meg bind over alt i det siste, siden det føltes sånn ut! Støl i korsryggen og litt sånn øm i nedre del av magen. Har lest om de som ikke fikk loen symptomer før positiv test, så det kan jo hende du får positiv om noen dager likevel [emoji2][emoji2]
Ja, det er jo greit å bare viteHåper det [emoji173] Tror kanskje jeg tar en test på fredag før vi reiser til Hunderdossen likevel[emoji4]
Ja[emoji4] Nå er det i gang med nysing og tett nese selv om det ikke er pollen i luften.Ja, det er jo greit å bare vite
Gratulere [emoji1][emoji1]Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
Ååå, GRATULERER SÅ MYE! ❤Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
TUSEN TAKK [emoji7][emoji7][emoji7][emoji16][emoji3]Ååå, GRATULERER SÅ MYE! [emoji173]
Testomanen klarte ikke å ikke teste i dag, ikm 8. Ser dere noe ?
Jeg burde vel egentlig være her inne Prøver på nr 2-el 28.5-ikm 11 juni- pp 63 (ja, jeg har skrevet riktig)
Wow [emoji87] pp63, måtte faktisk inn på kalkulator for å undersøke hvor lenge det er og det er over 5 år [emoji85] har lyst å gi bort alt av babystøvet mitt til deg for du trenger det mer enn meg [emoji22] krysser ALT jeg har at pp63 er den siste pp du har på barn nr 2 [emoji173]
Testet i dag?
Er spent på dine vegne! [emoji8]
Nei har ikke flere tester [emoji33][emoji33]
Gratulerer!!!Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]
Ah, skjønner! Må vente til tirsdag da?
Satser på en veldig fin strek på tirsdag da! [emoji106]
Ja jeg må nok det, er veldig spent på om det er noen stigning
Hvilke type test tok du?