✩ IKM uke 23 ✩

Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]

62345bab12ad3fe49fc4794e98e407e9.jpg

Oi .. crazy! [emoji28][emoji28]
Gratulerer! [emoji4]

Har hatt endel symptomer. Nå er det såre brystvorter og ømme pupper, litt løs mage, vært småuggen i magen i 12 tiden([emoji28]) på dagen i fler dager, utrolig surrete og glemsk, bobler i magen (som jeg fikk tidlig) og gjesper mye. Kommer ikke på mer akkurat nå. Hva kjenner du? [emoji2]
Egentlig ikke noen. Hadde stikk i eggstokkene tidligere en dag, men ikke etter det igjen. Kjente så smått mensmurringer i går, men bare litt. Mrn jeg kjenner mye etter symptomer.

Egentlig ikke noen. Hadde stikk i eggstokkene tidligere en dag, men ikke etter det igjen. Kjente så smått mensmurringer i går, men bare litt. Mrn jeg kjenner mye etter symptomer.
Glemte å nevne mensmurringer! Har hatt med meg bind over alt i det siste, siden det føltes sånn ut! Støl i korsryggen og litt sånn øm i nedre del av magen. Har lest om de som ikke fikk loen symptomer før positiv test, så det kan jo hende du får positiv om noen dager likevel [emoji2][emoji2]

Glemte å nevne mensmurringer! Har hatt med meg bind over alt i det siste, siden det føltes sånn ut! Støl i korsryggen og litt sånn øm i nedre del av magen. Har lest om de som ikke fikk loen symptomer før positiv test, så det kan jo hende du får positiv om noen dager likevel [emoji2][emoji2]
Håper det [emoji173] Tror kanskje jeg tar en test på fredag før vi reiser til Hunderdossen likevel[emoji4]

Jeg burde vel egentlig være her inne Prøver på nr 2-el 28.5-ikm 11 juni- pp 63 (ja, jeg har skrevet riktig)

Wow [emoji87] pp63, måtte faktisk inn på kalkulator for å undersøke hvor lenge det er og det er over 5 år [emoji85] har lyst å gi bort alt av babystøvet mitt til deg for du trenger det mer enn meg [emoji22] krysser ALT jeg har at pp63 er den siste pp du har på barn nr 2 [emoji173]

Hiver meg på det Niomi88 skrev!
Sender deg masse babystøv og håper at det klaffer for deg denne pp!

Var 5 dpo i går og spottet litt før jeg la meg. Sist periode spotter jeg 7 dpo og da var det bare rot frem til tr kom. Denne gangen har jeg høy temperatur, men sist periode var den lav hele veien. Lurer på hva det er for noe galt med kroppen. Under 1 år siden celleprøve og gu så burde jo ikke være noe farlig. [emoji53]

Testomanen måtte teste. 6 dpo og jeg glemte heile testen og da jeg sjekka den var den tørr. Men tror ikkje på det, tolker den som fake.

Vedlegg

• IMG_3733.JPG
    IMG_3733.JPG
    217,6 KB · Visninger: 120
Back
Topp