✩ IKM uke 23 ✩

Wow [emoji87] pp63, måtte faktisk inn på kalkulator for å undersøke hvor lenge det er og det er over 5 år [emoji85] har lyst å gi bort alt av babystøvet mitt til deg for du trenger det mer enn meg [emoji22] krysser ALT jeg har at pp63 er den siste pp du har på barn nr 2 [emoji173]

Skulle gjerne ha klart det.... Var uventet gravid i Mars, men mistet dessverre, så nå har jeg trua igjen og håper den sitter fort.... Jeg haaaater denne ventetiden :)

Ser det er mange år siden jeg har drevet her også, for den "ticker`n" viser at mirakel 1 er 1 år, han er over 6 år nå... hahaha :wacky:

Full av symptomer nå altså! Super ømme pupper og er kvalm hele tiden ! Jeg klikker i vinkel om der er min psyke som spiller meg et puss [emoji85] kommer ikke nye tester i posten før onsdag vil jeg dro, det er dagen før Ikm [emoji28]

Full av symptomer nå altså! Super ømme pupper og er kvalm hele tiden ! Jeg klikker i vinkel om der er min psyke som spiller meg et puss [emoji85] kommer ikke nye tester i posten før onsdag vil jeg dro, det er dagen før Ikm [emoji28]

Spennende!
Hadde du bodd i nærheten skulle jeg gitt deg tester (ikke det at jeg vet hvor du bor)!
Kjenner jeg er skikkelig spent på dine vegne!

Spennende!
Hadde du bodd i nærheten skulle jeg gitt deg tester (ikke det at jeg vet hvor du bor)!
Kjenner jeg er skikkelig spent på dine vegne!

Hehe skal nok klare å holde meg, om ikke jeg drar ned til byen i mårra. Bor i trondheim og vi har et apotek som er åpent i morgen [emoji85]

Hehe skal nok klare å holde meg, om ikke jeg drar ned til byen i mårra. Bor i trondheim og vi har et apotek som er åpent i morgen [emoji85]

Hehe, Trondheim er nok langt herfra ja!
Bor i Hordaland selv!

Synes du er flink som klarer å holde deg! [emoji106]

Jeg har en ekstremt presis syklus og skulle hatt tr i dag. Magen føles stram og det murrer og har gjort det ofte på kvelden denne uken. Jeg kjører på tvers av Norge i dag og er ikke hjemme før i kveld.... Er så spent jeg holder på å svime av!!!! Har aldri vært gravid før heller.. Er på pp 2! Krysser fingrene!!!

Jeg har en ekstremt presis syklus og skulle hatt tr i dag. Magen føles stram og det murrer og har gjort det ofte på kvelden denne uken. Jeg kjører på tvers av Norge i dag og er ikke hjemme før i kveld.... Er så spent jeg holder på å svime av!!!! Har aldri vært gravid før heller.. Er på pp 2! Krysser fingrene!!!
Woohoo [emoji2][emoji2] så spennende! [emoji2] god tur hjem, og la TR være igjen der du reiser fra [emoji16]

Røk på en test idag, CD25, ca 9dpo, ingenting å se. Om kroppen følger forrige syklus banker nok tr på døra imorgen eller onsdag, selvom IKM er på tors/fre (ønsketenkning med lang lutealfase, hehe)..:wacky:

Iiiìk [emoji28][emoji7][emoji3]

62345bab12ad3fe49fc4794e98e407e9.jpg

Oi .. crazy! [emoji28][emoji28]
Så koselig å komme inn her etter helgen og se at du har blitt gravid :-) Gratulerer så mye med spiren!!!

Jeg hadde SA 21.05 (det var da den kom, og sluttet helt og blø etter det), 25. Mai hadde jeg (merkelig nok) noe som lignet på EL-smerter.
Hvis det var det er jeg isåfall 11 dpo nå.
Burde jeg fått utslag på g-test nå hvis det klaffet da?

Tusen takk! Er skrekkblandetfryd her i gården [emoji16][emoji32]
Du er heldig som det klaffet så fort for :) Må være veldig spennende og rart i starten :woot: Lykke til med graviditeten :)

Back
Topp