Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo. Måtte teste. Negativ, så en skygge etter 10 min, men tror det bare var med skyggen. Har ikke gitt opp håpet, vet det er tidlig. Har hatt murringer i mange dager og såre brystvorter (men det hender jeg har det i syklusen). Men i dag er den ene puppen ganske øm, det skjer sjeldent. Krysser fingrene og venter et par dager til med å teste. IKM lørdag.
G R A T U L E R E R[emoji2] [emoji2]Jeg testet HELT negativt 9DPO, så kom det opp en skygge som jeg visste jeg ikke hadde fått tidligere, fortsatte å teste og den ble sterkere og sterkere frem til i dag, nå er de rosa
Da er jeg 100% sikker!! Er helt uvirkelig! Når håper jeg bare spiren sitter <3
Vis vedlegget 226848 Endelig, etter ett år <3
Dere som har mensmurring før dere får ikm, har dere det konstant eller kommer det av og til? Jeg har av og til. Ikm på lørdag.
Jeg testet HELT negativt 9DPO, så kom det opp en skygge som jeg visste jeg ikke hadde fått tidligere, fortsatte å teste og den ble sterkere og sterkere frem til i dag, nå er de rosa
Gratulerer så mye [emoji2]
Vil tro det er mye spennende fremover nå ja Wild yam er en av få ting jeg ikke har prøvd enda. Er jo i pp 14 så har vært innom mye rart. Er 9 dpo i dag, testen er foreløpig blenda herJa, jeg hadde ikke trodd de skulle klaffe så fort.. kanskje det var pga at jeg tok Wild yam? Who knows! [emoji4] det er kjempe rart! Ting skjer med kroppen som jeg visste om, men aldri har følt før. også er det ting jeg ikke visste om at skjer.. Litt vel spennende egentlig [emoji28] tusen takk [emoji7] håper det klaffer for deg også! Hvordan går det? Litt vanskelig å følge med på alt her! [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye Så stas!! Hvor mange dpo er du? Prøvde dere noe spesielt denne pp?Vis vedlegget 226848 Endelig, etter ett år <3
Gratulerer så mye
Gratulerer såå mye[emoji7] tok en i dag igjen 10 dpo, men kun en syyyykt svak skygge, tror ikke det var noe skrek. Føler ikke annet lenger enn at brystvortene er vonde også kvalm til morgenen i dag. Og svak UVI, men det har jeg ofte.. Krysser fortsatt alt jeg har! Kos deg med spiren i magen[emoji173]️[emoji4]
Gratulerer så mye Så stas!! Hvor mange dpo er du? Prøvde dere noe spesielt denne pp?