✩ IKM uke 23 ✩

Blenda test og IKM i morgen!
Så her er det nok bare å stålsette seg for TR.

Litt usikker om TR kommer da. Usikker på om jeg har hatt EL denne mnd, da jeg kun fikk halvsterke EL tester.
Gikk på Letrozol forrige pp, så er godt mulig at jeg ikke fikk EL denne pp (uten Letrozol).

Får vente å se om TR kommer, og eventuelt kontakte gynekologen igjen om ingenting skjer!

Bruker også Ovia. Den er ikke helt glad i meg heller. Har PCOS og dermed veldig ustabile sykluser og ikke alltid EL. Tror ikke appen helt forstår seg på de som er utenfor normalen!

Håper for din del at du enten får positiv test eller TR snart!

Avvikere kan tydeligvis bare ha det så godt :p

Takktakk :)

Wild yam er bra for mye i kroppen, ikke bare for å hjelpe spiren til å sitte verdt å prøve om det ikke går nå? [emoji2]
Kanskje jeg må prøve det :-) Har vært litt skeptisk da jeg har lest kobling med det og spontanabort. Får lese meg opp litt tror jeg :-)

Så mange som har fått tr nå :( Føler med dere! Jeg er 10 dpo i dag, testen i dag tidlig var blenda:wtf:

Jeg og mannen var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter forrige wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der og ikke rester [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges 12 dpo, øverste natt til i går 10 dpo)
caaebdcd997b1f4539ee312285c3a4bc.jpg

Kanskje jeg må prøve det :-) Har vært litt skeptisk da jeg har lest kobling med det og spontanabort. Får lese meg opp litt tror jeg :-)
Hæ? Har du? [emoji22] nå ble jeg redd for spontanabort.. [emoji45] men altså.. jeg sluttet med det ganske tidlig, før IKM. Så hååååper sjansen for sa er over [emoji120] vet man ikke må ta det for lenge av gangen og ALDRI før EL.

Gratulerer til alle med 2 streker :happy093:)

Her er noe som ikkje stemmer 2 dager på rad med temp under coverline så tempen forteller at noe som ikkje stemmer. :confused013 Kommer sterker tilbake nest PP. :happy112

Jeg og mannen var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter forrige wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der og ikke rester [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges 12 dpo, øverste natt til i går 10 dpo)
caaebdcd997b1f4539ee312285c3a4bc.jpg

Denne blir jo klart sterkere og sterkere! Jeg krysser fingrene for deg og for enda sterkere om en dag og to [emoji7] dette er jo fortsatt før IKM.
lykke til!

Fordelen med skyggestreker er at de forsvinner på bildene. [emoji4] og at bare den som eier testen klarer å se den. [emoji23][emoji23]

IMG_20170607_131816.jpg

Dere som har stikking i livmor - har dere det ofte eller bare et par ganger? Har ikm på lørdag og kjente flere stikkinger i går, men i dag har jeg kun kjent en da jeg nøs. Er så spent!

Hm var rosa på papiret i går, da var jeg sikker på at TR kom. Ingenting i dag, IKM i morgen egentlig! Ingen tegn på at TR er på vei heller, tør ikke håpe på noe men vil så gjerne!!

Spottet akkurat litt brunt slim, før litt lyserosa på papiret. Murringer. redd for å møte tanta i morgen tidlig... 3 dager før IKM. Skjer aldri at jeg får mensen før tiden.. Håper det er noe annet!

Skjønner meg ikke på den mnd her. Fikk aldri helt positive el tester. Men de har gått over til å ikke ha noe tydlig strek i hele tatt. De dagene jeg hadde de sterkeste strekene hadde jeg også eggløsnings smerter, pleier alltid å kjenne godt når jeg har el. Tester bare for å dobbeltsjekke. Men nå de to siste dagene har jeg plutselig fått masse utflod og så ømt og rart nederst i magen. Helt negative el tester. Er på dag 29 i syklusen og pleier å ha ca 32. Om jeg har eggløsning nå så har jeg plutselig fått kjempe lang syklus. Blir spennende å teste til helga [emoji4]

Back
Topp