✩ IKM uke 23 ✩

Hadde mye mer s*x enn vi har pleid... Og det var faktisk fordi jeg hadde lyst og ikke fordi vi måtte, med unntak av på EL dagen og dagen etter :)
Så godt at det klaffet for dere :-)

Gratulerer så mye til dere som er gravide! :dummy1: ‹3
Her fikk jeg negativ test før helga, men litt usikker på når EL var.
Dessverre ingen symptomer annet enn kvalme som kommer og går :wideyed:

cfb40ac5deb6b90a9e0b09546172913b.jpg

Jeg ser en skygge, men har mistet litt troen. Tror det bare er skygge.. Tror det er 10 dpo.

Hadde skikkelig godfølelse på denne ppen egentlig, men det snudde litt i starten av forrige uke.. og nå kom TR[emoji1304] Ses i uke27!

Gratulerer til alle dere som har fått positiv test [emoji173]️[emoji173]️

Her var testen negativ i dag morges, 12 dpo. Har følt på flere symptomer den siste tiden men det er nok bare ønsketenkning [emoji28] så da venter vi bare på tr og neste pp [emoji106]

Jeg spotter bittelitt :( er ca 9 dpo... håper selvfølgelig dette er positivt da det aldri har skjedd at jeg har fått TR 5 dager før tiden (IKM søndag), men føles ikke bra med mye svake menssmerter/murringer. I tillegg er puppene mindre ømme nå, noe de alltid blir når TR er på vei... dumme ventetid :(

Gratulerer til alle med positiv test :) Har spottet litt i dag, så regner med at tanta kommer snart. Sist spottet jeg også et par dager før. Har ikke testet noe mer heller.

Gratulerer så mye til dere som er gravide! :dummy1: ‹3
Her fikk jeg negativ test før helga, men litt usikker på når EL var.
Dessverre ingen symptomer annet enn kvalme som kommer og går :wideyed:

Jeg har fått positive og har MYE mer symptomer før TR enn jeg har nå på IKM, så det er håp :)

13 dpo, noe som er rekordlang lutealfase for meg. Men nå virker det som om tante kommer... mensmurringer, øm i magen, og sengen var klissvåt av svette da jeg våknet. Tok en test, som var like negativ som i går :(

Da kom TR brasende inn!! [emoji20]
2 dager før tiden og syklusen er igjen på 24 dager [emoji20]

Nå har Ovia gitt meg helt opp. Har ikke hatt noen positive EL-tester, bare nesten-positive, og det flere dager etter forventet EL. Nå er også lutealfasen (heldigvis) lenger enn vanlig, så jeg har ikke engang begynt på mensen selv om den skulle vært over om jeg fulgte "vanlig" mønster. Ovia har fjernet alle spådommer for fruktbar periode og mens, og erstattet alt med ?.

Men testene er negative, så mer enn bare litt frustrert nå. Enten kan TR bare komme, eller så får pinadø testene bli positive. Dårlig gjort, dumme kroppen!

Nå har Ovia gitt meg helt opp. Har ikke hatt noen positive EL-tester, bare nesten-positive, og det flere dager etter forventet EL. Nå er også lutealfasen (heldigvis) lenger enn vanlig, så jeg har ikke engang begynt på mensen selv om den skulle vært over om jeg fulgte "vanlig" mønster. Ovia har fjernet alle spådommer for fruktbar periode og mens, og erstattet alt med ?.

Men testene er negative, så mer enn bare litt frustrert nå. Enten kan TR bare komme, eller så får pinadø testene bli positive. Dårlig gjort, dumme kroppen!

Bruker også Ovia. Den er ikke helt glad i meg heller. Har PCOS og dermed veldig ustabile sykluser og ikke alltid EL. Tror ikke appen helt forstår seg på de som er utenfor normalen!

Håper for din del at du enten får positiv test eller TR snart!

Back
Topp