Så godt at det klaffet for dereHadde mye mer s*x enn vi har pleid... Og det var faktisk fordi jeg hadde lyst og ikke fordi vi måtte, med unntak av på EL dagen og dagen etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt at det klaffet for dereHadde mye mer s*x enn vi har pleid... Og det var faktisk fordi jeg hadde lyst og ikke fordi vi måtte, med unntak av på EL dagen og dagen etter
Wild yam er bra for mye i kroppen, ikke bare for å hjelpe spiren til å sitte verdt å prøve om det ikke går nå? [emoji2]Vil tro det er mye spennende fremover nå ja Wild yam er en av få ting jeg ikke har prøvd enda. Er jo i pp 14 så har vært innom mye rart. Er 9 dpo i dag, testen er foreløpig blenda her
Jeg ser en skygge, men har mistet litt troen. Tror det bare er skygge.. Tror det er 10 dpo.
Jeg ser en skygge, men har mistet litt troen. Tror det bare er skygge.. Tror det er 10 dpo.
Krysser fingrene - jeg tror det er mer enn skygge![emoji4] Likner veldig på den jeg har, den var rosa før den ble tørr.Den er fra i dag tidlig, men så den svaaaakt da også.
Krysser fingrene - jeg tror det er mer enn skygge![emoji4] Likner veldig på den jeg har, den var rosa før den ble tørr.
Gratulerer så mye til dere som er gravide! ‹3
Her fikk jeg negativ test før helga, men litt usikker på når EL var.
Dessverre ingen symptomer annet enn kvalme som kommer og går
Trodde tr kom på lørdag kveld, da jeg fikk en del blod på papiret, men det ble aldri noe mer ut av det. IKM var i går. Fikk denne i dag:
Krysser fingrene for at dette er en babystrek! Tester igjen i morgen [emoji6]
Nå har Ovia gitt meg helt opp. Har ikke hatt noen positive EL-tester, bare nesten-positive, og det flere dager etter forventet EL. Nå er også lutealfasen (heldigvis) lenger enn vanlig, så jeg har ikke engang begynt på mensen selv om den skulle vært over om jeg fulgte "vanlig" mønster. Ovia har fjernet alle spådommer for fruktbar periode og mens, og erstattet alt med ?.
Men testene er negative, så mer enn bare litt frustrert nå. Enten kan TR bare komme, eller så får pinadø testene bli positive. Dårlig gjort, dumme kroppen!