✩ IKM uke 23 ✩

Du er heldig som det klaffet så fort for :) Må være veldig spennende og rart i starten :woot: Lykke til med graviditeten :)
Ja, jeg hadde ikke trodd de skulle klaffe så fort.. kanskje det var pga at jeg tok Wild yam? Who knows! [emoji4] det er kjempe rart! Ting skjer med kroppen som jeg visste om, men aldri har følt før. også er det ting jeg ikke visste om at skjer.. Litt vel spennende egentlig [emoji28] tusen takk [emoji7] håper det klaffer for deg også! Hvordan går det? Litt vanskelig å følge med på alt her! [emoji173][emoji173][emoji173]

9 dpo. Måtte teste. Negativ, så en skygge etter 10 min, men tror det bare var med skyggen. Har ikke gitt opp håpet, vet det er tidlig. Har hatt murringer i mange dager og såre brystvorter (men det hender jeg har det i syklusen). Men i dag er den ene puppen ganske øm, det skjer sjeldent. Krysser fingrene og venter et par dager til med å teste. IKM lørdag.

7d84838353f2ef854639c0be17ff016a.jpg

Rakk å ta en test nå! Noen med streksyn? Bare meg som ser en svak strek til??????

Betyr dette...

Ja, jeg hadde ikke trodd de skulle klaffe så fort.. kanskje det var pga at jeg tok Wild yam? Who knows! [emoji4] det er kjempe rart! Ting skjer med kroppen som jeg visste om, men aldri har følt før. også er det ting jeg ikke visste om at skjer.. Litt vel spennende egentlig [emoji28] tusen takk [emoji7] håper det klaffer for deg også! Hvordan går det? Litt vanskelig å følge med på alt her! [emoji173][emoji173][emoji173]

Hvordan brukte du wild yam?

9 dpo. Måtte teste. Negativ, så en skygge etter 10 min, men tror det bare var med skyggen. Har ikke gitt opp håpet, vet det er tidlig. Har hatt murringer i mange dager og såre brystvorter (men det hender jeg har det i syklusen). Men i dag er den ene puppen ganske øm, det skjer sjeldent. Krysser fingrene og venter et par dager til med å teste. IKM lørdag.
Spennende[emoji4] Jeg har også ikm på lørdag. Har kjent stikking i livmor er par ganger. Var kvalm på morgenen i dag og har hatt litt vondt i korsryggen. Føler meg oppblåst også. Ellers er det ikke så mange symptomer her. Er spent på testingen[emoji4] Masse lykke til[emoji4]

Spennende[emoji4] Jeg har også ikm på lørdag. Har kjent stikking i livmor er par ganger. Var kvalm på morgenen i dag og har hatt litt vondt i korsryggen. Føler meg oppblåst også. Ellers er det ikke så mange symptomer her. Er spent på testingen[emoji4] Masse lykke til[emoji4]

Takk! Masse lykke til du også! Krysser fingrene for oss [emoji2][emoji173]️

Hei :)

Tror jeg kan melde meg opp på denne tråden her. Har IKM på søndag (altfor lenge å vente!!!) og fant ut nå at jeg like greit kunne melde meg på fremfor å bare forfølge tråden.

Jeg er ca 8 dpo og målet er å ikke teste før fredag - noe som blir utfordrende med 3 tester liggende! Symptomer: Oppblåst, murringer/svake menssmerter, stølhet nederst i magen, ømme pupper og tidvis stikninger/strekk.

Har aldri vært gravid før, så krysser fingrene for spire :Heartred

Tror jeg kan melde meg opp på denne tråden her. Har IKM på søndag (altfor lenge å vente!!!) og fant ut nå at jeg like greit kunne melde meg på fremfor å bare forfølge tråden.

Jeg er ca 8 dpo og målet er å ikke teste før fredag - noe som blir utfordrende med 3 tester liggende! Symptomer: Oppblåst, murringer/svake menssmerter, stølhet nederst i magen, ømme pupper og tidvis stikninger/strekk.

Har aldri vært gravid før, så krysser fingrene for spire [emoji813]red

Velkommen inn [emoji1] jeg skal også teste på fredag, har ikm da. Har liggende 15 g-tester men ingen testetrang [emoji23] rart altså.

Syklusen min tuller seg denne pp. Det ser ut til at EL kom mye senere enn vanlig. Men siden jeg kjøpte den store mengden med Babyplan el-tester, og disse ikke ser ut til å virke for meg i motsetning til de andre el-testene jeg har prøvd, er det ikke godt å si. Jeg fikk aldri positiv el-test, bare noen som var ganske sterke før de ble negative igjen.

Så da antar jeg jeg hadde EL rundt torsdag 25, tre dager senere enn forventet.

Jeg har hatt sykluser på 26-27 dager de forrige 4 pp, med spotting som har begynt på syklusdag 24-26, og 10-12 dagers lutealfase. Da skulle ikm være på lørdag/søndag, om syklusen skulle vært på 26-27 dager, eller i går eller i dag om el var da jeg trodde, og lutealfasen skulle holdt seg på 10-12 dager.

Nå er jeg på syklusdag 30, og antageligvis 12 dpo, og foreløpig ikke noe som helst tegn til spotting. Tok en graviditetstest i morges, men den var så vidt jeg kunne se helt negativ, så ikke antydning til strek.

Har hatt bitte-bitte-litt murring i livmoren i går og i dag, men altså ikke noe spotting...

Blærk... Kan ikke ting bare holde seg regelmessig og fint, da, blir jo helt stresset når ting ikke oppfører seg som forventet.

Har aldri vært gravid før, så krysser fingrene for spire [emoji813]red
Oooh. Høres ut som akkurat samme symptomer jeg hadde (har) før positiv test! LYKKE TIL [emoji3][emoji3]

4ffface835a3bc0a4611ccbd08db4416.jpg
I natt klarte jeg ikke holde meg lenger, måtte bare ta en test [emoji12] Ca. 10 dpo, første testen jeg har tatt etter SA med blødningsslutt ca. 16.05. Har ikke sjekket hcg etter SA'en...
Og det er en svak svak strek der - mannen ser den også! [emoji4]
Nå er det bare å krysse alt vi har for at det er en ny spire og ikke rester og at det går vår vei denne gangen [emoji173]

Back
Topp