Hehe.. lar meg stresse av ALT for tiden [emoji28]Ikke la deg stresse av det kjære deg[emoji813]red Jeg kan ikke noe om dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. lar meg stresse av ALT for tiden [emoji28]Ikke la deg stresse av det kjære deg[emoji813]red Jeg kan ikke noe om dette
Det skjønner jeg! Går nok bra skal du seHehe.. lar meg stresse av ALT for tiden [emoji28]
Takk, ja kommer inn dit etter hvert. Til helgen kanskje [emoji6]Gratulerer [emoji2] kommer du i februargruppa?
Kan settes på gravid[emoji173]️
Er vel ingen tvil her.
Strek i dag også! [emoji7][emoji3][emoji173]
Jeg trodde det var tr da jeg så litt lyserødt blod på papiret i går kveld og blod da jeg tisset til morgenen, men skulle bytte ob i stad, og satt lenge på do. Det var blod på oben, men rant ikke noe blod i doen som det alltid gjør. Det kom heller ikke noe blod på fingeren da jeg tok i ny ob. Jeg pleier alltid å ha smerter, men kun små murringer. Kan det fortsatt være håp? IKM til Lørdag, egentlig.. Har vel egentlig mistet håpet, men vil høre deres tanker
Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid. Jeg pleier alltid spotte 1-3 dager før mens, men denne gangen var det bare bæng rett på niagarafossen av blod, så ingen tvil her i gården..
Synes denne ser fin ut jegVis vedlegget 227050
Er 10 dpo og tempen er ikkje med meg. Krysser og håper.
Æsj! Verdens dårligste og kjipeste tante! :-(Da var det ikke lenger noen tvil - TR har ankommet!
Skikkelig dritt med tr! Men må si du fikk meg til å le når jeg leste beskrivelsen; "niagarafossen" Kjenner jeg trengte å dra litt på smilebåndet nå! Da håper jeg at fossen snart er demmet opp og holder seg slik!Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid. Jeg pleier alltid spotte 1-3 dager før mens, men denne gangen var det bare bæng rett på niagarafossen av blod, så ingen tvil her i gården..
Hatt mensmurring i dag 2 dager før ikm, og det pleier jeg ikke å ha. Spennende! Ny test i morgen tidlig[emoji4]
Æsj! Verdens dårligste og kjipeste tante! :-(