✩ IKM uke 23 ✩

Lykke til!! Tr kom ikke allikevel her. Stoppet og blø, så venter et par dager med å se her :)
Takk, men fortsatt negative tester både billigstrimler og clearblue digital. Regner med at tr dukker opp i morgen. Så her har jeg gitt opp håpet i denne pp.

e1d2b919f336141a4f92a3af3c1a4bd7.jpg

10, 12 og 14 dpo (dagens). Babystrek[emoji7]
Må innrømme jeg er litt skuffet over at dagens test ikke er sterkere ifht. forrige. Vet jo at disse ikke skal brukes til å sjekke stigning og har ulikt fargeinnhold etc, men likevel er bekymringen for ny SA der...[emoji17]
Sender en klem til alle det ikke gikk for denne gangen [emoji173]

Aaaaaaner såvidt en strek inni der.... men vi får se

Vedlegg

• IMG_0884.JPG
    IMG_0884.JPG
    460,5 KB · Visninger: 111
Hei. Onsdag kveld (9-11dpo) kom det først et par dråper brunt blod også da jeg tørket meg kom det litt friskt lyst blod på papiret. På morgenen kom det mer brunt blod. Tok i en ob, men hadde ingen smerter som jeg pleier. Da jeg tok ut oben var det fortsatt bare brunt blod. Kom ikke noe på papiret eller fingeren da jeg tok inn en ny ob. Ikke sett noe til tr etter det. Nå kom det litt rosa utflod. IKM i morgen. Det bruker aldri å komme før, heller 1-2 dager senere. I dag har jeg flydd frem og tilbake på do og trodd tr er der. Kjenner murringene nå. Og ekstremt trøtt om dagen, men det kan jo være noe annet. Noen som har opplevd det samme?

Hei. Onsdag kveld (9-11dpo) kom det først et par dråper brunt blod også da jeg tørket meg kom det litt friskt lyst blod på papiret. På morgenen kom det mer brunt blod. Tok i en ob, men hadde ingen smerter som jeg pleier. Da jeg tok ut oben var det fortsatt bare brunt blod. Kom ikke noe på papiret eller fingeren da jeg tok inn en ny ob. Ikke sett noe til tr etter det. Nå kom det litt rosa utflod. IKM i morgen. Det bruker aldri å komme før, heller 1-2 dager senere. I dag har jeg flydd frem og tilbake på do og trodd tr er der. Kjenner murringene nå. Og ekstremt trøtt om dagen, men det kan jo være noe annet. Noen som har opplevd det samme?

Har du tatt en test da?

Og der kom TR, så flytter over til ikm uke 27 :)
gratulerer igjen til alle som har fått positiv test [emoji173]️[emoji173]️

Å herregud for en grusom kjedelig tid.... det murrer og virker varm/kaldt i perioder nederst, plutselig mega trøtt, flyr på do i et sett og ligger med hodet langt ned i trusa og sjekker dasspapiret hver jæ... gang... blir snart tullerusk og venter bare på at heksa skal komme :wtf::woot:

Å herregud for en grusom kjedelig tid.... det murrer og virker varm/kaldt i perioder nederst, plutselig mega trøtt, flyr på do i et sett og ligger med hodet langt ned i trusa og sjekker dasspapiret hver jæ... gang... blir snart tullerusk og venter bare på at heksa skal komme :wtf::woot:

Er i akkurat samme situasjon! Blir jo helt utslitt av det her...

Og ved siste do besøk var det rødt på papiret :banghead:

Jaja, pp 64.... heeeeere i come :dance011

Ikm i dag. Ingen tr enda. Negatov test i går. Bortreist i hrlga, men tester på mandag om tr ikke har dukket opp.

Ikm i dag. Ingen tr enda. Negatov test i går. Bortreist i hrlga, men tester på mandag om tr ikke har dukket opp.

IKM i dag, negativ på billigstrimmel i dag. Lurer på hva det lille blodet onsdag kveld/torsdag morgen var. Ikke sett noe til tr eller blod siden.. Mister mer og mer håpet. Bort i kveld, og vet ikke om jeg skal tørre og ta noen øl eller ikke... Vurderer og kjøpe CB digital for å være sikker... Selvom det sikkert er bortkastet penger..

IKM i dag, negativ på billigstrimmel i dag. Lurer på hva det lille blodet onsdag kveld/torsdag morgen var. Ikke sett noe til tr eller blod siden.. Mister mer og mer håpet. Bort i kveld, og vet ikke om jeg skal tørre og ta noen øl eller ikke... Vurderer og kjøpe CB digital for å være sikker... Selvom det sikkert er bortkastet penger..
Jeg valgte å ta en cider i går siden jeg ikke har hatt positiv test enda[emoji2] Krysser fortsatt fingrene for deg[emoji2]

Tanta kom dessverre her også på onsdag, 3 dager før forventet IKM. :( Bedre lykke neste måned, må man vel tenke, men går inn i pp 17 nå, så begynner å bli lei.

ååå nei :( Så utrolig kjedelig, vetikke om du har skrevet noe om det.. Men siden dere har prøvd så lenge har dere vært til utredning?

Laaaaaang historie.... men det er en årsak til at vi har så mange pp... så var jeg plutselig gravid i mars, men mistet og nå har jeg begynt å telle igjen :angelic:

Back
Topp