Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødning ved EL betyr jo ekstra fruktbar
CD19 i dag og usikker på om EL har vært.
Gikk på Letrozol forrige mnd, men hadde en pause denne mnd. Så litt usikker på om jeg i det hele tatt får EL denne mnd.
Har testet etter EL, men får kun svake/halvsterke streker!
Frustrerende...
LoL. [emoji13] jeg vet.. også kjeder jeg meg.. blææææ...3 dpo.. snooooork. Dpo land suger [emoji13]
Så frustrerende :/
Men kan jeg spørre deg om noe? Jeg fikk letrozol for første gang av gyn forrige pp. Dobbel kur. Ser flere har skrevet om pausemnd, men det har ikke jeg fått noe beskjed om å holde. Så nå er det pp 2 på rad med dobbel letrozol. Hva er greien?
Jaaaa... Tiden går alt for sakte akkurat nå [emoji13]3 dpo.. snooooork. Dpo land suger [emoji13]
Masse lykke til maiine! Håper spiren sitter raskt igjen og blir der ❤Jeg hadde MA, og fikk EL to uker etter Spottet litt brunt, men var ikke i tvil om at jeg hadde EL i tillegg.
Turte likevel ikke prøve siden vi fikk beskjed om å vente èn mens.
Ventetiden er så eeevig lang
7 dager går jo fooort! (NOT).. [emoji13] jeg har fri i dag, skal du på jobb?
Oi! Det hadde jeg nesten glemt [emoji3] 6 dager høres jo ikke så mye ut [emoji4] sovet godt i natt?6 dager igjen [emoji322]
Oi! Det hadde jeg nesten glemt [emoji3] 6 dager høres jo ikke så mye ut [emoji4] sovet godt i natt?
Skulle hatt bestilt en drøss med tester jeg også [emoji14] men jeg har bare 1! Kanskje det gjør at jeg klarer å holde meg? har sovet godt ja, men måtte opp på do 1 gang. ( forrige natt og natten før der var det 3 og 2 ganger). Har egentlig vært støl i korsryggen flere dager, men det kan være pga feltarbeidet med mye klatring osv. Og i dag har boobsa vokst nesten ut av bhen [emoji50] pleier å være greit med plass liksom [emoji28] haha. Det er fler som sier at de ikke har noen symptomer i det hele tatt! Så ikke la deg skremme helt [emoji2] jeg blir nervøs over alt jeg kjenner, i tilfelle det bare er kroppen som tuller med meg [emoji45]Ja, 6 dager høres mer overkommelig ut[emoji4]. Har akkurat bestilt graviditetstester så håper ikke de kommer før fredag [emoji85]. Kan ikke ha sånt liggene hjemme når jeg er i dpo-perioden.
Sover godt ja. Jeg har absolutt ingen symptomer. Det skremmer meg litt [emoji51]
Har du sovet godt? Er det jobb i dag?
Har hørt noen får beskjed om pause, og noen ikke.
Jeg hadde første pp med Letrozol forrige pp, og fikk dobbel kur.
Her var det i grunn mer av personlige grunner at jeg tok pause. Har hatt litt personlige utfordringer, så ville ikke tenke på hormoner oppå det hele.
Men tror i grunn man ikke er nødt til å ta pause. Ville hørt med gynekologen din om det.
Begynner å mistenke at vi bommet på EL..
Trodde den kom på dag 10 pga symptomer. 4-5 dager etterpå kom det mer slim, litt blod og litt kraftigere spotting. Så kanskje EL kom når den skulle likevel? Slitsomt med denne prøvinga etter MA. Alt for mange tanker og følelser som tar plass i hverdagen ..
Jeg er bare 3 dpo. Prøver å ikke tenke på det, men det er jammen ikke lett! Jobber heldigvis mye dagene fremover slik at jeg får tankene på noe annet. Tenker å ikke teste før etter ikm - når vi er kommer hjem fra Hunderfossen neste helg (tar test søndag 11 juni dersom tr ikke dukker opp lørdag). Kan bli hardt, men ble så skuffa sist mnd når alle testene viste svakt positiv 3 dager før, men så kom tr likevel.5 dpo og jeg holder på å sprekke av utålmodighet! Er superkvalm i dag og hatt halsbrann i 2 dager men ser for meg det er psyken min som spiller meg et puss [emoji85] Har masse tester hjemme og sliter veldig med å ikke teste altså! Vet jo at det bare er tull! hvordan er det med dere andre?
Festeblødning? [emoji6]