✩ IKM uke 23 ✩

Ja, er nå på pp2 etter SA. Har gått en liten stund siden SA'en nå da(januar) så har fått ting litt på avstand. Sjansen for at det skjer igjen er jo der, men tenker det er større sannsynlighet for at det faktisk går bra. Er superklar for ny spire[emoji4]
Så bra du klarer å tenke sånn [emoji4] Det prøver jeg også, men ikke alltid lett. Lykke til [emoji173] Krysser fingrene for ny spire til dere!

Noen andre her som prøver igjen etter SA? Spennende men så forferdelig skummelt - livredd for å oppleve det samme igjen... Men den som intet våger, intet vinner? [emoji4]
Ja, hadde tidlig sa og kjemisk i mai. Håper virkelig spiren sitter snart[emoji173]

Så bra du klarer å tenke sånn [emoji4] Det prøver jeg også, men ikke alltid lett. Lykke til [emoji173] Krysser fingrene for ny spire til dere!

Takk[emoji173]️ Prøver så godt jeg kan å tenke positivt om prøvingen etter SA, men nei det er ikke alltid like lett.
Satser på ny spire for dere også [emoji4]

Ingen barn fra før. Og dette er pp4. Så fortsatt veldig nytt og spennende [emoji26][emoji28] har bare lest masse om dette. PP 2 og 3 klarte ikke jeg holde meg heller.. testet 6 og 12 dpo.. Men ble så skuffa over negative tester, så nå SKAL jeg holde meg til 5 juni! [emoji2] vi kan hjelpe hverandre med å vente [emoji16] [emoji111] synes det er så nervepirrende å sjekke testen, så gruer meg egentlig litt [emoji57]

Ja, vi må hjelpe hverandre! Jeg ble også veldig skuffet forrige pp. Var veldig heldig forrige prøveperiode, men det er ingen garanti for at det går like fort denne gangen.

Ja, vi må hjelpe hverandre! Jeg ble også veldig skuffet forrige pp. Var veldig heldig forrige prøveperiode, men det er ingen garanti for at det går like fort denne gangen.
Har du barn fra før du? Hvis jeg skjønte hva du skrev [emoji14][emoji3]

Har du barn fra før du? Hvis jeg skjønte hva du skrev [emoji14][emoji3]

Ja, hadde første prøveforsøk i 2014. Da ble jeg gravid på pp1, men så mistet jeg i uke 9. Så satt den pp1 etter spontanaborten. Så jeg har vært både heldig og uheldig.
La oss telle ned dagene til neste mandag sammen [emoji16]
I dag er det 8 dager igjen [emoji1303]

Ja, hadde første prøveforsøk i 2014. Da ble jeg gravid på pp1, men så mistet jeg i uke 9. Så satt den pp1 etter spontanaborten. Så jeg har vært både heldig og uheldig.
I dag er det 8 dager igjen [emoji1303]
Åja! Heldige dere er da [emoji4] ja, og i morgen er det bare 8 dager [emoji16] da er vi ca. 15dpo [emoji2] men jeg får sikkert tr.. hehe
I dag er det 7 dager igjen [emoji1303]

Prøvde å rette opp.. Men den vil ikke [emoji23] det er jo bare 7 dager igjen fra i morgen av [emoji23]

Heldige da ja, men det er ikke sikkert vi er så heldige denne gangen. Prøver å roe ned forventningene.
Men jeg håper vi får positiv test på mandag begge to (og alle andre i denne gruppen). Jeg er nok ikke mer enn 13 dpo på mandag, men testen vil nok gi et svar da.

Heldige da ja, men det er ikke sikkert vi er så heldige denne gangen. Prøver å roe ned forventningene.
Men jeg håper vi får positiv test på mandag begge to (og alle andre i denne gruppen). Jeg er nok ikke mer enn 13 dpo på mandag, men testen vil nok gi et svar da.
Åja.. jeg som surrer. de siste dagene har jeg sakt så mye rart og hjernen henger ikke med i det hele tatt [emoji14] klarte å si "eblabert" og "se på den kule biken balvårs" nå kan du gjette hva det skulle bety [emoji23][emoji23] og ord bare detter ut før jeg rekker å si dem. Og glemmer hva ting heter.. blir gæærn jeg [emoji33][emoji33] haha

Åja.. jeg som surrer. de siste dagene har jeg sakt så mye rart og hjernen henger ikke med i det hele tatt [emoji14] klarte å si "eblabert" og "se på den kule biken balvårs" nå kan du gjette hva det skulle bety [emoji23][emoji23] og ord bare detter ut før jeg rekker å si dem. Og glemmer hva ting heter.. blir gæærn jeg [emoji33][emoji33] haha

Haha [emoji23][emoji23] kanskje et symptom på graviditet

Haha [emoji23][emoji23] kanskje et symptom på graviditet
Tror du det? Æææææ [emoji28][emoji28] jeg skulle si: se på den kule bilen bak oss og etablert [emoji23][emoji23][emoji28][emoji28][emoji26][emoji26] det er faktisk litt plagsomt. Mamma tror jo at jeg har jobbet alt for mye i det siste og er aaalt for sliten.. heh.. kanskje det bare er det? Våknet akkurat etter ca 2 timer for å gå på do.. (Håper ikke dette skal skje i hele natt) også føler jeg at jeg må drikke siden halsen kjennes tørr (noe som egentlig aldri skjer ). Dette svaret ble nesten en dagbok hehe [emoji28] sorry! Og natta.. Zzzzzzz... [emoji4][emoji42] [emoji189]

Oppdaterer... 2.5 time senere,måtte tisse igjen..og det kom masse! Tok bare 2 små slurker vann. Kl 01.00 og nå 03.30.. WOW, fuglene er aktive på nattan! Btw

Last edited:
Da overlevde ikke egget mitt over helgen så blir ikke gravid denne runden her, men ønsker dere alle lykke til

Da overlevde ikke egget mitt over helgen så blir ikke gravid denne runden her, men ønsker dere alle lykke til

Det var veldig trist å høre[emoji17] ønsker deg lykke til videre[emoji173]️ stå på og vær sterk så blir det snart din tur[emoji1303][emoji4]

Tror du det? Æææææ [emoji28][emoji28] jeg skulle si: se på den kule bilen bak oss og etablert [emoji23][emoji23][emoji28][emoji28][emoji26][emoji26] det er faktisk litt plagsomt. Mamma tror jo at jeg har jobbet alt for mye i det siste og er aaalt for sliten.. heh.. kanskje det bare er det? Våknet akkurat etter ca 2 timer for å gå på do.. (Håper ikke dette skal skje i hele natt) også føler jeg at jeg må drikke siden halsen kjennes tørr (noe som egentlig aldri skjer ). Dette svaret ble nesten en dagbok hehe [emoji28] sorry! Og natta.. Zzzzzzz... [emoji4][emoji42] [emoji189]

Oppdaterer... 2.5 time senere,måtte tisse igjen..og det kom masse! Tok bare 2 små slurker vann. Kl 01.00 og nå 03.30.. WOW, fuglene er aktive på nattan! Btw

[emoji23][emoji23][emoji23] du altså. Dette blir en laaang uke med jakt etter alle mulige symptomer [emoji23]
I dag er det "bare" 7 dager igjen [emoji295]️[emoji295]️

Back
Topp