✩ IKM uke 23 ✩

Hvordan går det med dere jenter? :)
Her var el testen positiv i går, akkurat etter boka som mine andre pergosykluser ;)
Tror el var på fredag, altså tre dager senere enn forventet. Tempen steg i går, men sank kraftig i dag. Vet ikke om det har noe å si at vinduet stod opent. Blir spennende å se hva som skjer fremiver :-)

Tror el var på fredag, altså tre dager senere enn forventet. Tempen steg i går, men sank kraftig i dag. Vet ikke om det har noe å si at vinduet stod opent. Blir spennende å se hva som skjer fremiver :)
Hah, fant svaret på problemet mitt! Termometeret jeg bruker kan stilles inn ut i fra om man skal måle feber eller temperaturen i gjenstander (mat, drikke). Baka i går i kveld, og glemte å skru tilbake :p Forskjellen mellom innstillingene er ganske stor. Aner ikke hva tempen egentlig var i dag da.., men håper den holdt seg høy :)

Tror el var på fredag, altså tre dager senere enn forventet. Tempen steg i går, men sank kraftig i dag. Vet ikke om det har noe å si at vinduet stod opent. Blir spennende å se hva som skjer fremiver :)
Godt å være over i dpo land da :-) Det er ikke unormalt at den synker ila de første dagene etter el. Stiger nok igjen i morgen :-)

Noen andre her som prøver igjen etter SA? Spennende men så forferdelig skummelt - livredd for å oppleve det samme igjen... Men den som intet våger, intet vinner? [emoji4]

Ser nå at jeg ikke står på lista ;)
Ønsker en liten en - pp 14 - b1 - pausemåned på pergo - IKM 9. juni

IMG_3702.JPG
Håper den blir positiv i kveld. Det er så irriterande når testane får den synålstreken. Vanskelig og bedømme da, korleis tolker dokke dei da ?

Noen andre her som prøver igjen etter SA? Spennende men så forferdelig skummelt - livredd for å oppleve det samme igjen... Men den som intet våger, intet vinner? [emoji4]

Ja, er nå på pp2 etter SA. Har gått en liten stund siden SA'en nå da(januar) så har fått ting litt på avstand. Sjansen for at det skjer igjen er jo der, men tenker det er større sannsynlighet for at det faktisk går bra. Er superklar for ny spire[emoji4]

Hei! I dag er jeg 6 dpo. Ingen symptomer uten om et par episoder med magekramper/knipe. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Du da? Noen symptomer?
Åja. Glemte i farta at vi er på samme dpo [emoji23] eller.. kanskje jeg er på 7.. tja.. føler meg oppblåst og litt hardere i nedre del av magen. Syns det bobler av luft der nede også. Merker det mest morgen og kveld når jeg ikke er så aktiv (var sånn i går også). Og støl i korsryggen, men det kan være fordi jeg har gått mye i ulendt terreng de siste ukene?! Skal jo være et tidlig tegn også da, men vet ikke jeg. Mageknip kan vel også være noe kanskje? [emoji2] jeg prøver å ikke få for høye forhåpninger.. Men klarer ikke helt la være heller [emoji28][emoji28][emoji28][emoji26]

Åja. Glemte i farta at vi er på samme dpo [emoji23] eller.. kanskje jeg er på 7.. tja.. føler meg oppblåst og litt hardere i nedre del av magen. Syns det bobler av luft der nede også. Merker det mest morgen og kveld når jeg ikke er så aktiv (var sånn i går også). Og støl i korsryggen, men det kan være fordi jeg har gått mye i ulendt terreng de siste ukene?! Skal jo være et tidlig tegn også da, men vet ikke jeg. Mageknip kan vel også være noe kanskje? [emoji2] jeg prøver å ikke få for høye forhåpninger.. Men klarer ikke helt la være heller [emoji28][emoji28][emoji28][emoji26]

Har du barn fra før? Kjenner du igjen noen av symptomene? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å holde meg en hel uke før testing[emoji15]

Har du barn fra før? Kjenner du igjen noen av symptomene? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å holde meg en hel uke før testing[emoji15]
Ingen barn fra før. Og dette er pp4. Så fortsatt veldig nytt og spennende [emoji26][emoji28] har bare lest masse om dette. PP 2 og 3 klarte ikke jeg holde meg heller.. testet 6 og 12 dpo.. Men ble så skuffa over negative tester, så nå SKAL jeg holde meg til 5 juni! [emoji2] vi kan hjelpe hverandre med å vente [emoji16] [emoji111] synes det er så nervepirrende å sjekke testen, så gruer meg egentlig litt [emoji57]

Back
Topp