De har fått forbud om å fortelle det videre foreløpigSå koslig!! Har såå lyst å fortelle det selv, men vi har bestemt oss for å holde på det til påske! Har mødrene deres forbud mot å si noe til andre eller er det ikke så nøye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har fått forbud om å fortelle det videre foreløpigSå koslig!! Har såå lyst å fortelle det selv, men vi har bestemt oss for å holde på det til påske! Har mødrene deres forbud mot å si noe til andre eller er det ikke så nøye?
Veldig gøy og koselig jaSå herlig!
Gøy å fortelle når man får sånne reaksjoner altså
Så søøøtt! Er det første barnebarnet?~ 5+6 ~
Lurer på om den berømte kvalmen har kommet for å bli for en stund hos meg også nå... Våknet på sofaen etter en lur av at jeg var småuggen, tenkte det var lurt å spise litt siden jeg ikke har spist siden kl. 1130... Så jeg lagde mat da, men da ble jeg bare veldig kvalm. Så nå står maten på kjøkkenet og blir kald og jeg sitter i sofaen og blir enda mer kvalm over tanken på mat og lukten av den. Fint det.
Har jo vært litt uggen og småkvalm innimellom tidligere, men det har ikke stoppet meg fra å spise tidligere.
Men på den glade siden, så fikk jeg snap av mamma hvor hun filmer leker og klær hun har funnet frem fra da broren min og jeg var små og med teksten: "Kom hjem kl. 19, og begynte med dette. Tror det er ei bestemor som gleder seg veldig"
Herregud, så søt! [emoji24][emoji24][emoji173]️[emoji173]️
JaSå søøøtt! Er det første barnebarnet?
Får plutselig ikke varsler fra dagboka di lenger.
Lykke til med 7 uker og UL imorgen. Håper på en fin opplevelse
Masse lykke til med tul
Så spennende med TUL i morgen! Lykke til!
Tusen takk dereLykke til i morgen