✨ ims skal bli mamma ✨

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Hei! :greet025

Jente på 30 år som bor i Vestfold og jobber som sykepleier. Forlovet med verdens fineste mann.
Vi bestemte oss for å starte prøvingen på vårt første barn i starten av oktober 2017, etter å ha snakket om det et par ganger siden våren. Første runde var en kortvarig glede som endte i kjemisk, andre runde ingenting... men alle gode ting var tre!
Her finner du dagboka mi som prøver.

❤️ Positiv strimmeltest 10dpo / 3+3 / 26.01
❤️ Digital 1-2 uker 13dpo / 3+6 / 29.01
❤️ Digital 2-3 uker 15dpo / 4+1 / 31.01
❤️ Digital 3+ 22dpo / 5+1 / 07.02
❤️ Termin 12.10.18

⭐️ Våre høydepunkter ⭐
20.02 / 7+0 - Første TUL
26.03 / 11+6 - Andre TUL
27.03 / 12+0 - Den magiske grensen!
28.03 / 12+1 - Første svangerskapskontroll
15.05 / 19+0 - OUL
19.07 / 28+2 - 3D-ultralyd
18.08 / 32+4 - Fødselsforberedende kurs på sykehuset
07.09 / 35+3 - Oppstart med fødselsforberedende akupunktur
21.09 / 37+3 - Permisjonen starter
12.10 / 40+3 - TERMIN!
13.10 / 40+4 - Lillemor ble født kl. 11:53 med sine 3640 gram og 50 cm :love017
 
Last edited:
~ 5+0 ~

Hoho, klarte ikke å vente med digital for å se 3+ :wacky: Angret nesten med en gang jeg tok den og før resultatet kom :hilarious: Det stod selvfølgelig 2-3 fortsatt, så da får jeg bare kjøpe en til.
Må jo ikke, og det er jo bare tullete egentlig, men jeg vil se 3+!

Vi snakket om når vi skal fortelle det til de nærmeste igår, og siden det er morsdag til søndag, fant vi ut at vi ville fortelle det til mammaene våre da selvom det fortsatt er tidlig :happy: Så da skal vi handle inn «farmor-kopp» og «mormor-kopp» og besøke de på søndag :Heartred Gleder meg!
Farfar og morfar får vente :hilarious: De er begge skilt, så de får nok vite det etter første TUL istedet. Men stemorfar må jo også få en kopp på søndag da, litt etter mormor har fått sin :)
 
Føger med videre
 
~ fortsatt 5+0 ~