Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer med 10 uker og bedre form
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, stemmer det Koselig at du spør! Skal lage en liten oppdatering nå jegVar det ikke i dag du skulle på UL? Hvordan gikk det?
Er så herlig og så sprøtt å se hvordan de spretter rundt der inne uten at man merker noe selv11+6
Idag var vi på TUL nr. 2 og fikk se og høre lille som hadde vokst kjempefint siden sist. Alle mål stemte med antall uker og dager og lille hadde ingen andre avvik - helt perfekt
Lille var superaktiv inni magen, så var ikke bare lett for gynekologen Sprøtt å se h*n bevege seg så mye uten at jeg kjenner noe.
Vis vedlegget 250463
12+0
Hurra for å være over den magiske grensa!!
Igår kveld la vi ut bilder på Facebook av årets påskeegg - ett til oss hver, ett til hunden og... ett til baby i magen! Og idag fortalte jeg det til sjefen - veldig koselig. Det blir på en måte litt mer virkelig, selvom det fortsatt er litt uvirkelig allikevel
Imorgen er det første svangerskapskontroll hos legen - spennende! Vet jo at det ikke skjer så mye spennende da akkurat, men da er man offisielt igang føler jeg
Tusen takk og riktig god påske til deg ogsågratulerer med vel overstått UL og 12-ukers grensa.
God påske
Gratulerer med 12 uker! Og så gøy! Vil du vise bilde du la ut kanskje?12+0
Hurra for å være over den magiske grensa!!
Igår kveld la vi ut bilder på Facebook av årets påskeegg - ett til oss hver, ett til hunden og... ett til baby i magen! Og idag fortalte jeg det til sjefen - veldig koselig. Det blir på en måte litt mer virkelig, selvom det fortsatt er litt uvirkelig allikevel
Imorgen er det første svangerskapskontroll hos legen - spennende! Vet jo at det ikke skjer så mye spennende da akkurat, men da er man offisielt igang føler jeg
Tusen takk!
Her er bildet jeg la ut
Vis vedlegget 250833
Navnene våre står på første bilde og hundens navn på andre bilde
Tusen takk! Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe enda, men så begynte vi å snakke om å handle vogn brukt, og da var jeg på Finn.no med èn gang Så kom det visst litt mer også. Men greit å fordele utgiftene litt utover og stas å komme igang med handlingen.Gratulerer med 13 uker, første kontroll overstått og shopping påbegynt.
Du ligger noen uker bak meg, men samtidig foran. Vi har kjøpt en vognpose og thats' it vi...
TakkSå fint bilde du la ut på Facebook! Koselig.
Jøss, dere har jammen kjøpt mye allerede! Så gøy. Vi ser også etter brukt Emmaljunga. Det finnes så mye som ser bra ut, til veldig bra priser!