✨ ims skal bli mamma ✨

Så koslig!! Har såå lyst å fortelle det selv, men vi har bestemt oss for å holde på det til påske! :) Har mødrene deres forbud mot å si noe til andre eller er det ikke så nøye? :)
De har fått forbud om å fortelle det videre foreløpig :)
 
Så herlig!
Gøy å fortelle når man får sånne reaksjoner altså
 
~ 5+6 ~
Lurer på om den berømte kvalmen har kommet for å bli for en stund hos meg også nå... Våknet på sofaen etter en lur av at jeg var småuggen, tenkte det var lurt å spise litt siden jeg ikke har spist siden kl. 1130... Så jeg lagde mat da, men da ble jeg bare veldig kvalm. Så nå står maten på kjøkkenet og blir kald og jeg sitter i sofaen og blir enda mer kvalm over tanken på mat og lukten av den. Fint det.
Har jo vært litt uggen og småkvalm innimellom tidligere, men det har ikke stoppet meg fra å spise tidligere.

Men på den glade siden, så fikk jeg snap av mamma hvor hun filmer leker og klær hun har funnet frem fra da broren min og jeg var små og med teksten: "Kom hjem kl. 19, og begynte med dette. Tror det er ei bestemor som gleder seg veldig"
Herregud, så søt! [emoji24][emoji24][emoji173]️[emoji173]️
 
Håper virkelig at kvalmen ikke har kommet for å bli! *Jager den bort*!
Så koselig at de ble så glade for nyheten! Veldig søt snap fra moren din ❤
 
~ 6+0 ~

Wohoo, ny uke! :D Og om nøyaktig én uke skal vi på første TUL! Da det gikk opp for meg istad begynte jeg nesten å gråte av glede og spenning.
Håper det synker litt mer inn når vi får se bittelille :Heartred

Hadde egentlig PT-time idag, men da jeg våknet var jeg såå kvalm. Heldigvis gav det seg fort, men da hadde jeg allerede avbestilt. Skrev til PT’en min at jeg var gravid og lurte på hva hun tenkte om videre veiledning... Og hun har jobbet med flere gravide, så det skulle gå bra. I tillegg kunne vi lage en avtale for avbestilling slik at jeg ikke mistet timer. Hun er super altså! Har jo kjøpt en pakke på 30 timer og har fortsatt litt under halvparten igjen.
 
Gratulerer med 6 uker
 
~ 5+6 ~
Lurer på om den berømte kvalmen har kommet for å bli for en stund hos meg også nå... Våknet på sofaen etter en lur av at jeg var småuggen, tenkte det var lurt å spise litt siden jeg ikke har spist siden kl. 1130... Så jeg lagde mat da, men da ble jeg bare veldig kvalm. Så nå står maten på kjøkkenet og blir kald og jeg sitter i sofaen og blir enda mer kvalm over tanken på mat og lukten av den. Fint det.
Har jo vært litt uggen og småkvalm innimellom tidligere, men det har ikke stoppet meg fra å spise tidligere.

Men på den glade siden, så fikk jeg snap av mamma hvor hun filmer leker og klær hun har funnet frem fra da broren min og jeg var små og med teksten: "Kom hjem kl. 19, og begynte med dette. Tror det er ei bestemor som gleder seg veldig"
Herregud, så søt! [emoji24][emoji24][emoji173]️[emoji173]️
Så søøøtt! Er det første barnebarnet? :D
 
Gratulerer med 6 uker! Bare 6 uker igjen til du er kommet over 12 uker. Blir spennende med tul snart da . Jeg venter også på time til tul i posten :)
 
~ 6+1 ~

Happy Valentines!

Hadde kveldsvakt igår og da jeg kom hjem lå det 10 vakre røde roser på kjøkkenbenken med VERDENS FINESTE kort :Heartred «Min kjære, min kommende kone og kommende mor til barnet vårt» :Heartred Begynte å gråte allerede der og var såvidt jeg klarte å lese resten laughing6 Jeg er heldig! Mannen var forøvrig ute på tur med hunden.

Ellers lite nytt å meddele bortsett fra at jeg (fortsatt) er såååå ekstremt trøtt at jeg sliter å komme meg gjennom arbeidsdagene :sleep002 Vil bare sove...

Bare 6 dager igjen til TUL!
 
6+2
Ååå, inatt hadde jeg mareritt :( Det var grusomt! Drømte at jeg plutselig blødde MASSE og at det gikk galt. Og så drømte jeg at jeg måtte flytte tilbake til prøverforumet. Fytti.
Kanskje derfor jeg også tok siste digitale idag, selvom jeg ikke husket marerittet før etterpå. Den viste 3+ igjen, heldigvis.

Bare 5 dager igjen til TUL :Heartred Jeg er så spent og nervøs. Gleder meg og gruer meg.
 
For et mareritt! Ikke så rart at du tok en ny test i dag, synes jeg. Godt at det fremdeles sto 3+ :) Blir spennende med TUL om 5 dager!
 
6+6

Snaart ny uke og snaart TUL! Én dag igjen til vi forhåpentligvis får se en flott liten bønne med hjerteslag :Heartred
Herremin, jeg grugleder meg! Mest gleder meg da, prøver å holde meg positiv og glede meg over graviditeten :)
 
Får plutselig ikke varsler fra dagboka di lenger.
Lykke til med 7 uker og UL imorgen. Håper på en fin opplevelse
 
Så spennende med TUL i morgen! Lykke til! :)
 
Lykke til i morgen :)
 
Gleder meg masse til oppdateringen i morgen [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp