✨ IKM uke 4 ❤️

Oi se der ja! Takk :D jeg har litt å gå på ser jeg, haha

Jeg får veldig sterke tester, aner ikke hvorfor!? Positiv er Positiv, så er strekene like sterke, så er den jo Positiv❤️
 
Bikka akkuratt inn i  CD23 og mest sannsynlig 1 dpo. Men pga sjukdom har det ikkje blitt mykje aksjer :( så spørs om ikkje denna PP'en utgår. Me får sjå ka mårningen bringe, men eg frykte sjansen e liten uansett ❤️
Sånn er det nokon gonger, kjenner det er surt. Går å venter og venter og så mister ein muligheten. Men det er hundre ganger viktigere å beholde verdigheten og intimiteten syns eg, enn å skulle bli gravid akkuratt nå. Me veit jo at me lett blir gravide, og me stole på at Gud har ein god plan for oss uansett :)
Men når ein har mista (me blei gravide i begynnelsen av desember, men mista rett før jul) så er både kropp og følelser all over og ingenting e særlig enkelt. Men det går seg til ❤️
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230111-234744_FF App.jpg
    Screenshot_20230111-234744_FF App.jpg
    253,1 KB · Visninger: 37
  • Screenshot_20230111-234830_Premom.jpg
    Screenshot_20230111-234830_Premom.jpg
    193,7 KB · Visninger: 41
Bikka akkuratt inn i  CD23 og mest sannsynlig 1 dpo. Men pga sjukdom har det ikkje blitt mykje aksjer :( så spørs om ikkje denna PP'en utgår. Me får sjå ka mårningen bringe, men eg frykte sjansen e liten uansett ❤️
Sånn er det nokon gonger, kjenner det er surt. Går å venter og venter og så mister ein muligheten. Men det er hundre ganger viktigere å beholde verdigheten og intimiteten syns eg, enn å skulle bli gravid akkuratt nå. Me veit jo at me lett blir gravide, og me stole på at Gud har ein god plan for oss uansett :)
Men når ein har mista (me blei gravide i begynnelsen av desember, men mista rett før jul) så er både kropp og følelser all over og ingenting e særlig enkelt. Men det går seg til ❤️

Åååh, som jeg håper for deg :Heartred :smiley-angelic001 man kjenner på en del følelser etter å ha mistet og ønsker jo kun å bli gravid igjen❤️ Kjenner virkelig på den her også.. Skjønner det ikke er lett når kroppen ikke spiller helt på lag med mannen❤️
 
Nå satte den ene appen min plutselig EL en dag før jeg har beregnet, samme dag som positiv el test:wideyed: vi la inn aksjer torsdag, fredag og mandag. Appen mener EL var mandag, jeg regnet med at det var tirsdag. Håper at vi har truffet med aksjeleggingen! Så i dag er jeg da enten 2 eller 3dpo.

Weee, da ligger vi fortsatt likt:joyful: FF satte kryss idag her også, så er 3 dpo.
 
I dag kom smiley’n :hilarious: Bra vi la inn aksjer i går da, og så blir det en runde i morgen :angelic: det er nå den nervepirrende ventida begynner.
Hvor mange er allerede i dpo land?

Herlig den endelig kom❤️ FF satte kryss her idag, så er 3 dpo:smiley-bounce012
 
CD20/3dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012Denne PP hadde jeg EL samme dag som positiv el-test. Har diaré igjen som jeg gjerne kan ha når jeg er gravid fra 3-4 dpo, mye utflod, leamus i høyre øye og litt småkvalm. Vet det bare KAN være vanlige symptomer i dpoland også:angelic: Drømmer mye rart:hilarious: Jeg har et lite håp om at det kan ha gått denne mnd også, men tiden vil vise. Tirsdag ryker første test og er da 8dpo:smiley-angelic001:Heartred Forrige pp testet jeg positivt 9 dpo ifølge FF.
Sammenligner chart'n fra graviditeten med E på 15 mnd også fra forrige pp som endte i SA. Den grønne er fra jeg var gravid med med E. Synes det faktisk er litt spennende nå:joyful:
Screenshot_20230112_064407_FF App.jpg

Screenshot_20230112_083446_FF App.jpg
 
Cd17 i dag. Jeg har ikke testet etter el denne gangen. Får vanligvis el på dag 13-15. Seineste jeg noengang har fått positiv test er på cd16. Jeg testet tirsdag og i går for å sjekke om vi måtte «stresse» med mer aksjer enn dem lagt i helga (vi er begge inne i slitsomme jobbperioder), men de var negative så regner med at el allerede har vært, men kan jo ikke vite sikkert, med min flaks. Prøver å ha lave skuldre i 2023, går sånn passe … planen er å sjekke om det å ikke teste etter el gjør dpo-land mindre «håpefullt».
 
CD20/3dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012Denne PP hadde jeg EL samme dag som positiv el-test. Har diaré igjen som jeg gjerne kan ha når jeg er gravid fra 3-4 dpo, mye utflod, leamus i høyre øye og litt småkvalm. Vet det bare KAN være vanlige symptomer i dpoland også:angelic: Drømmer mye rart:hilarious: Jeg har et lite håp om at det kan ha gått denne mnd også, men tiden vil vise. Tirsdag ryker første test og er da 8dpo:smiley-angelic001:Heartred Forrige pp testet jeg positivt 9 dpo ifølge FF.
Sammenligner chart'n fra graviditeten med E på 15 mnd også fra forrige pp som endte i SA. Den grønne er fra jeg var gravid med med E. Synes det faktisk er litt spennende nå:joyful:
Screenshot_20230112_064407_FF App.jpg

Screenshot_20230112_083446_FF App.jpg
Oi, dei var spennande like :woot: gleder meg til å tyde tester på Tirsdag :)
 
Back
Topp