✨ IKM uke 4 ❤️

Huff ja, ble gående i 10 dager med symptomer på EL denne pp:-/ er så kjipt å gå å vente på EL:arghh: tester du flere ganger daglig? Tenker om du har gått glipp av Lh-toppen? Jeg pleier å ha positive tester i to døgn, men i de to siste PP har jeg kun hatt positive tester i 2 og 4 timer:wideyed:
Ja er sykt kjipt! Ja tester mange ganger, kan ikke ha gått glipp av den. Tok en før jobb, skal ta en når jeg kommer hjem. Spent :angelic: Kanskje vi får til en kjappis etter jobb i dag også, før henting i bhg, så er ihvertfall det gjort :wacky:
 
Syklusdag 12 og sitter på jobb å kjenner på stikking på høyre side. Kanskje er det noe eggløsning på gang snart? Har ikke testa etter EL denne runden men pleier å positive tester mellom sykyusdag 13 og 15. Bare å fortsette aksjelegging i dagene fremover. Har starta med hostesaft og har kjøpt inn fersk ananas. Så det er nåtidens prosjekt :)
 
Ja er sykt kjipt! Ja tester mange ganger, kan ikke ha gått glipp av den. Tok en før jobb, skal ta en når jeg kommer hjem. Spent :angelic: Kanskje vi får til en kjappis etter jobb i dag også, før henting i bhg, så er ihvertfall det gjort :wacky:

Ja, er litt av en jobb å få lagt inn aksjer når logistikken skal gå opp også:hilarious: straks EL på deg også:joyful::smiley-bounce012
 
Får fortsatt ikke smiley på den digitale EL testen… skal prøve igjen før jeg legger meg i kveld da :angelic:
 

Vedlegg

  • BDB5E190-796B-4BA1-8C64-1D74AE74A30A.jpeg
    BDB5E190-796B-4BA1-8C64-1D74AE74A30A.jpeg
    3,5 MB · Visninger: 47
Ja, er litt av en jobb å få lagt inn aksjer når logistikken skal gå opp også:hilarious: straks EL på deg også:joyful::smiley-bounce012
Haha ja, det blir ikke så mye romantikk for å si det sånn :hilarious: Like negativ test i dag også :arghh: Men kommet til CD14 nå, så det kan snu når som helst nå. Tester 3 ganger daglig nå, så skal hvertfall ikke gå glipp av noe.
 
Får fortsatt ikke smiley på den digitale EL testen… skal prøve igjen før jeg legger meg i kveld da :angelic:

Den du tok før idag var positiv, så kan hende Lh-toppen er nådd, og du derfor nå får negativ. Kan bli negativ igjen på få timer❤️
 
Haha ja, det blir ikke så mye romantikk for å si det sånn :hilarious: Like negativ test i dag også :arghh: Men kommet til CD14 nå, så det kan snu når som helst nå. Tester 3 ganger daglig nå, så skal hvertfall ikke gå glipp av noe.

Hahah, en kjappis er godt det og :p men det blir litt på kommando:hilarious: Håper testen straks blir positiv❤️
 
Fikk ikke smiley da heller, så derfor jeg testet igjen. Har fått peak på premom appen, så ingen tvil der, synes bare det er rart at smiley ikke er kommet :hilarious:
Jeg kan ikke de der, jeg bruker CB-monitoren, men er vel lik den på en måte? Står maks på min, men får du smiley eller noe? Den skulle iallefall slått ut, for testen du tok før idag var positiv❤️
 
Cd 13 i dag. Forventet el i morgen ;) jeg har hatt el smerter og el slim en uke nå. :p så fint om det kan skje noe snart. ❤️ masse lykke til folkens:) er noen i dpo land ennå?

Deilig å straks være i dpoland :smiley-bounce012 :dance008 Håper EL får ræva i gir:p Er 2 dpo idag. Eller ser sånn ut på tempen, forventer kryss imorgen:joyful:
 
Åååh, nå er jeg så glad at jeg kunne begynt å grine for nå skjer det endelig noe med meg og.
Har blitt helt gal av å ikke vite noen ting, men nå ser det altså ut som jeg får eggløsning 30 dager etter MA i uke 11!

Har sneket på alle ikm gruppene i 3-4 uker nå, så nå melder jeg meg inn.
Dette ser jo ganske lovende ut. Har murringer og slim og, nå må mannen bare komme seg hjem fra jobbreise… han er 1 time unna :angelic:

Villblomsten - 29 - B4 - PP 1 etter MA - EL 12/1 - IKM 26/1
8E19BA4B-9661-432D-B35E-266F6FEAE69D.png
 
Screenshot_20230111_200357_Premom.jpg
Første runda med manuelle tester og premom appen. Brukt monitor før det.
Begynte med Salvie te for to dager siden, synes det gikk så tregt.. :angelic:
Noen som vet når den sier high/peak? Hvilket nummer må man til da? :bookworm:
 
Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg før denne måneden bare kjent at dette er vår måned :joyful: Jeg har skikkelig troa på at det klaffer denne gangen (fallhøyden blir ganske stor for å si det sånn):angelic: så jeg skal bare la denne positive viben være med meg:happy:

Herlig :joyful: :smiley-bounce012
 
Vis vedlegget 396524Første runda med manuelle tester og premom appen. Brukt monitor før det.
Begynte med Salvie te for to dager siden, synes det gikk så tregt.. :angelic:
Noen som vet når den sier high/peak? Hvilket nummer må man til da? :bookworm:

Salvie-te skal taes fra CD1 og til positiv test, eller i maks 14 dager. Testen er positiv når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken❤️
 
Salvie-te skal taes fra CD1 og til positiv test, eller i maks 14 dager. Testen er positiv når strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken❤️
Ja vet det :Heartred mente bare ifht appen, om der var et visst nummer man måtte til før den gikk til high. :happy: Monitoren gikk til high for to dager siden men denne appen har ikke gjort det
 
Ja vet det :Heartred mente bare ifht appen, om der var et visst nummer man måtte til før den gikk til high. :happy: Monitoren gikk til high for to dager siden men denne appen har ikke gjort det
Åh, haha, sorry :hilarious: kan ta bilde av mine:
Screenshot_20230109_115011_Premom.jpg
 
Last edited:
Back
Topp