✨ IKM uke 4 ❤️

Får se om vi er så heldig og få til noe ikveld eller i morgen tidlig da :Heartred
Så leit at du opplevde en SA, er fryktelig tungt det og :Heartred vært gjennom SA 5 ganger tidligere, så redd for og erfare enda en:nailbiting:

Er så godt å kunne prate med dere her inne når det ryr på:Heartred

Ja, det vil jeg mene skal holde til en spire, det❤️ Har mistet 4 ganger før, så ikke min første gang, men gjør like vondt hver gang :( Håper du blir gravid med en terminspire neste gang:smiley-angelic001:Heartred jaaah, er så godt å kunne snakke med de fiiine damene innpå her. Veldig greit å kunne ventilere litt❤️

Bli såå lei meg! Endelig positiv EL-test idag, å nå ligger mannen med feber og er ikke i noe form til noe sengehygge. Og det er 6 dager siden sist vi hadde oss.. så ser mørkt ut for denne PP også:smiley-angry017
Akkuratt samme båt her, mannen har vært sjuk og er enda halvslakk, me prøvde å levere minsten hos mor mi mens jentene var på trening, men det blei for mykje stress. Han kom heim med minsten og sa han hadde grene, og når eg spurte koffer så da han det var fordi han fortalte han at han ikkje skulle bli storebror :hilarious:
Men ja, 6 dagar siden her og, så må få det til innen 24t ellers ryke denna pp. Og det e såååå kjipt :arghh:
Pleie du ha el samme dag som positiv test?

Akkuratt samme båt her, mannen har vært sjuk og er enda halvslakk, me prøvde å levere minsten hos mor mi mens jentene var på trening, men det blei for mykje stress. Han kom heim med minsten og sa han hadde grene, og når eg spurte koffer så da han det var fordi han fortalte han at han ikkje skulle bli storebror :hilarious:
Men ja, 6 dagar siden her og, så må få det til innen 24t ellers ryke denna pp. Og det e såååå kjipt :arghh:
Pleie du ha el samme dag som positiv test?
Ja det er super leit når det blir slik! Går liksom hele måneden etter neg g-test og tripper til disse dagene skal komme. Følte all glede ble sugd ut av meg i dag:sorry:
Krysser fingrene for at vi begge får lagt inn aksjer kommende dagen!:angelic:
Usikker, ikke tatt så mange EL tester. Å ikke helt stabil syklus enda, siden jeg tok ut p-stav i fjor sommer..

Ja det er super leit når det blir slik! Går liksom hele måneden etter neg g-test og tripper til disse dagene skal komme. Følte all glede ble sugd ut av meg i dag:sorry:
Krysser fingrene for at vi begge får lagt inn aksjer kommende dagen!:angelic:
Usikker, ikke tatt så mange EL tester. Å ikke helt stabil syklus enda, siden jeg tok ut p-stav i fjor sommer..
Eg er positiv enda, håpet er ikkje ute før den siste timen er talt ❤️ eg tenker at eg nok kun har til klokka 17:00 i måro, det var siste "stormen" og siden då har det vært stille. Dermed rekner eg med at egget slapp då. Det vil nok uansett tempen vise i morgen, mulig tar eg kjempe feil og :hilarious:

Eg er positiv enda, håpet er ikkje ute før den siste timen er talt ❤️ eg tenker at eg nok kun har til klokka 17:00 i måro, det var siste "stormen" og siden då har det vært stille. Dermed rekner eg med at egget slapp då. Det vil nok uansett tempen vise i morgen, mulig tar eg kjempe feil og :hilarious:
Håper du har rett, og at det klaffer nå! :love017
Vi fikk lagt inn aksjer i går kveld, så håååper det setter seg nå. Ingen flere muligheter denne PP. Jeg hadde fortsatt EL-slim da jeg gikk og la meg, det er vel et godt tegn:smiley-angelic001

Håper du har rett, og at det klaffer nå! :love017
Vi fikk lagt inn aksjer i går kveld, så håååper det setter seg nå. Ingen flere muligheter denne PP. Jeg hadde fortsatt EL-slim da jeg gikk og la meg, det er vel et godt tegn:smiley-angelic001

Så bra mannen din fikk til, på tross av at han er syk:D Stor sjanse for bebis❤️

CD19 og tempen steg igjen idag. Tror jeg er 2 dpo :) Tror dessverre det ikke gikk denne mnd, men er ved godt mot og har bestilt mer Salvie-te til neste PP:joyful:
Screenshot_20230111_063710_FF App.jpg

Det var tidlig for å gi opp håpet :cool:
Kor tett opp mot EL tenke dokk å ha sex for å få ein god PP, men likavell gå for jente? :Heartpink

Haha, jeg har ikke gitt opp håpet, men jeg tror ikke det klaffet iom sex var så lenge før EL:angelic:men klaffet jo forrige mnd da vi hadde sex sein kveld søndag og EL torsdag, så vet at det går ann:angelic: Tenker å ha sex 2 dager før EL, sånn ellers, men i helgene her går det ikke pga store barn og små barn på kveld/natta:p Så jeg har et lite håp❤️

Har SÅ mange symptomer på EL, men testene er så negative som jeg aldri har sett før :wacky: Blæ...

Huff ja, ble gående i 10 dager med symptomer på EL denne pp:-/ er så kjipt å gå å vente på EL:arghh: tester du flere ganger daglig? Tenker om du har gått glipp av Lh-toppen? Jeg pleier å ha positive tester i to døgn, men i de to siste PP har jeg kun hatt positive tester i 2 og 4 timer:wideyed:

Da fikk vi lagt enn siste aksje en gang til før dagen startet! Heldig som har en mann som tok seg tid til og komme forseint på jobb, for at vi skal ha større mulighet for og lykkes denne måneden :angelic: Tror han tok innover seg hvor lei meg jeg ble i går:Heartred

Så fint at det ordnet seg, og at mannen er så snille og forståelsesfull❤️

Back
Topp