✨ IKM uke 4 ❤️

Stille og rolig på denne fronten, hadde jo et lite håp om 28 dagerssyklus denne mnd, men ser ikke slik ut. CD13 i dag og supersvake tester enda. Spent på testen i ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb.
Hadde selv supersvak strek i går, så jo så bra ut for et par dager siden. Men nå har eggløsningsslimet begynt å melde sin ankomst, så har trua for at det blir ila uka her :angelic:
 
Hadde selv supersvak strek i går, så jo så bra ut for et par dager siden. Men nå har eggløsningsslimet begynt å melde sin ankomst, så har trua for at det blir ila uka her :angelic:
Ikke mye å skryte av på dagens test heller dessverre :bag: Men jeg har rask stigning, så at jeg nå har mye utflod er et godt tegn for meg, så krysser fingrene :angelic: Har hatt sticky utflod siste 2 dager som gikk over til creamy i dag og økte mengder, veldig typisk for meg og er lovende for EL om et par dager :joyful: Håper du følger etter :nailbiting:Slenger med bilde av EL-testene hittil denne syklusen.
Screenshot_20230110_155715_Premom.jpg
 
Ikke mye å skryte av på dagens test heller dessverre :bag: Men jeg har rask stigning, så at jeg nå har mye utflod er et godt tegn for meg, så krysser fingrene :angelic: Har hatt sticky utflod siste 2 dager som gikk over til creamy i dag og økte mengder, veldig typisk for meg og er lovende for EL om et par dager :joyful: Håper du følger etter :nailbiting:Slenger med bilde av EL-testene hittil denne syklusen.
Vis vedlegget 396418
68300C2B-3A70-430B-BFBE-E1000CAA5CAC.jpeg


Grønne fra i går lyseblå fra i dag :joyful: Så ser ut som det nærmer seg noe her. Regner med den blir positiv før helga. Jeg bruker også ha positiv el tester i 2-3 dager, så håper den stiger fort nå. Skal ta enda en senere i kveld bare for å følge litt ekstra med.
 
Det gjorde vi da jeg ble gravid sist! Og den holdt til termin. Så absolutt håp :Heartred eggløsning er jo 24-48 timer etter pos el test, og egget lever i ca 24 timer. Sædcellene bruker ca 20 min opp til egget.
Ikke så inne på dette med EL-tester enda, da jeg somregel har sett EL på ul bare, eller rett og slett kjent det på kroppen. Da krysses det som krysses kan for at mennebenet er kvitt mannesyka imorgen :angelic: :p
 
Vis vedlegget 396432

Grønne fra i går lyseblå fra i dag :joyful: Så ser ut som det nærmer seg noe her. Regner med den blir positiv før helga. Jeg bruker også ha positiv el tester i 2-3 dager, så håper den stiger fort nå. Skal ta enda en senere i kveld bare for å følge litt ekstra med.
Ser absolutt veldig bra ut! Håper jeg følger etter snart :D
 
Hei hei godtfolk!✨️ Då flytte eg og inn fra uke 3, enda ikkje positive EL tester, men føler på meg at det er nære nå:joyful: murrer i magen med kramper, så rekner med at egget nok slipper snart! Tempen sank idag og negativ test i dag måres, men er nok nært likevell.

ElskerJesus♡ - 33 - PP1 - B4 - EL 11.01 - IKM 23.01

Velkommen inn hit, kjære du :joyful: :Heartpink straks EL på deg også:smiley-bounce012
 
Vis vedlegget 396410
Litt irriterende at testene bare er "svake" utover dagen, men får ikke til noe spesielt konsentrert urin siden jeg er flink til å drikke vann :hilarious:
Uansett regner jeg el i morgen utifra hvordan syklusen min fungerer. Kjenner godt med el murringer;)

Positiv er Positiv uansett hvor sterk den er❤️:smiley-bounce012:gen014 snart i dpoland du også:D
 
Bli såå lei meg! Endelig positiv EL-test idag, å nå ligger mannen med feber og er ikke i noe form til noe sengehygge. Og det er 6 dager siden sist vi hadde oss.. så ser mørkt ut for denne PP også:smiley-angry017

Åneeei, det er så kjedelig å gå glipp av en PP, men ikke lett når den ene er syk:( Skjønner det er ordentlig kjipt, man blir jo lei seg også❤️ kanskje dere får til å legge inn imorgen?❤️
 
Tror jeg henger litt her også! Har egentlig IKM i uke 3, men har kort lutealfase og eggløsning ser ut til å være i dag, så da er liksom damene her på samme stadie som meg :hilarious: håper det er ok!

Koalabjørn - 26 - PP3 - B2 - EL 10.01 - IKM X

Så koselig du er her også:love017:Heartpink:gen014 Velkommen inn hit- hadde EL igår jeg også. Så da ligger vi helt likt i løypa:joyful:
 
Vis vedlegget 396432

Grønne fra i går lyseblå fra i dag :joyful: Så ser ut som det nærmer seg noe her. Regner med den blir positiv før helga. Jeg bruker også ha positiv el tester i 2-3 dager, så håper den stiger fort nå. Skal ta enda en senere i kveld bare for å følge litt ekstra med.

Straks positiv den der:D
 
Tror dere det er noe håp om vi får lagt inn aksjer i morgen? I og med at jeg har positiv EL test idag?:nailbiting:

Ja, det tror jeg så absolutt. Egget slipper alt fra 0-48 timer etter positiv test, og da kan det befruktes et helt døgn etterpå:dance008❤️
 
Åneeei, det er så kjedelig å gå glipp av en PP, men ikke lett når den ene er syk:( Skjønner det er ordentlig kjipt, man blir jo lei seg også❤️ kanskje dere får til å legge inn imorgen?❤️
Ja, jeg har grått flere ganger i dag. Denne prøvinga begynner bli hard psykisk. Selv om vi bare er på PP5 :confused: er bare så redd for om sammenvoksningene skal bli så ille at jeg MÅ opereres:( formen hans er litt bedre nå i kveld, så jeg hååper:Heartred
Men tok en EL test til i kveld, men den viste negativ nå. Er løpet allerede kjørt nå da? Eller skal en bare lite på at EL skjer først i morgen pga positiv imorges?
 
Ja, jeg har grått flere ganger i dag. Denne prøvinga begynner bli hard psykisk. Selv om vi bare er på PP5 :confused: er bare så redd for om sammenvoksningene skal bli så ille at jeg MÅ opereres:( formen hans er litt bedre nå i kveld, så jeg hååper:Heartred
Men tok en EL test til i kveld, men den viste negativ nå. Er løpet allerede kjørt nå da? Eller skal en bare lite på at EL skjer først i morgen pga positiv imorges?

Skjønner godt du blir lei deg❤️ Prøvingen kan være tøff til tider, prøvde selv i 7 pp forrige gang. Eggløsning skjer gjerne 0-48 timer etter positiv test, og egget lever i 24 timer, så er bare å legge inn aksjer imorgen hvis dere får til❤️ Hadde kun positiv tester i 4 timer denne gang, kun 2 timer forrige pp og jeg ble gravid med mista i en SA. Så at testen kun er positiv en liten stund, har ikke noe å si. Lh-toppen er funnet❤️
 
Skjønner godt du blir lei deg❤️ Prøvingen kan være tøff til tider, prøvde selv i 7 pp forrige gang. Eggløsning skjer gjerne 0-48 timer etter positiv test, og egget lever i 24 timer, så er bare å legge inn aksjer imorgen hvis dere får til❤️ Hadde kun positiv tester i 4 timer denne gang, kun 2 timer forrige pp og jeg ble gravid med mista i en SA. Så at testen kun er positiv en liten stund, har ikke noe å si. Lh-toppen er funnet❤️
Får se om vi er så heldig og få til noe ikveld eller i morgen tidlig da :Heartred
Så leit at du opplevde en SA, er fryktelig tungt det og :Heartred vært gjennom SA 5 ganger tidligere, så redd for og erfare enda en:nailbiting:

Er så godt å kunne prate med dere her inne når det ryr på:Heartred
 
Back
Topp