✨ IKM uke 4 ❤️

Testene øker i styrke, slik jeg er vant med :thumleft Ikke at det har noe å si, for man skal gå ut ifra første positive test- Ikke de som kommer etter:hilarious: Jeg tror EL er idag, satser på tempen stiger imorgen. Legger ved overlay der EL var samme dag forrige PP:D
Screenshot_20230109_093430_Premom.jpg

Screenshot_20230109_091837_FF App.jpg
 
Tenkte jeg bare ville dele denne om eggløsningstester og eggløsning:Heartred
Screenshot_20230109_094315_Gallery.jpg
 
CD17 og da kom endelig max på monitor og positive tester:Heartpink Ikke hatt sex siden fredag formiddag, så får være realistisk, det klaffer nok ikke denne PP, men gidder ikke gå helt i kjelleren av den grunn. Forrige PP hadde vi sex søndag kveld, hadde eggløsning torsdag og ble gravid. Så mirakler kan skje:angel5 Kjenner jeg er litt lei meg og oppgitt over kroppen min nå, men sånn er det! Lurer på om EL er idag pga tempen:angelic:
20230109_075404.jpg

Screenshot_20230109_082705_Premom.jpg

Screenshot_20230109_082429_FF App.jpg
Endelig! Masse lykke til :D min el test ble endelig positiv i dag også :D
 
Endelig! Masse lykke til :D min el test ble endelig positiv i dag også :D

Åååh, ENDELIG kom eggløsning hos deg også :dance011 :love017 Jeeeij for eggløsning :love7 Ja, tror EL er idag utifra tempen og da kaaan det akkurat gå på mirakuløst vis:smiley-angelic001:Heartred
 
I dag har jeg vært hos legen, sliter med uregelmessige sykluser. Får heldigvis god oppfølging og skal ta noen blodprøver på fredag. Men i dag starter jeg med metformin, for å se om det kan hjelpe :angelic: Noen med erfaring av metformin og uregelmessige sykluser?
 
I dag har jeg vært hos legen, sliter med uregelmessige sykluser. Får heldigvis god oppfølging og skal ta noen blodprøver på fredag. Men i dag starter jeg med metformin, for å se om det kan hjelpe :angelic: Noen med erfaring av metformin og uregelmessige sykluser?

Jeg har også uregelmessige sykluser, men har ikke prøvd noen medikamenter for det før❤️ Så har ingen erfaring, dessverre!? Håper noen av de andre damene her inne kan hjelpe deg❤️
 
Joa, er jo en ørliiiiten sjans for at det kan skje, men den er nok minimal :angelic: Og mistet jo også, så❤️ Vel, får bare prøve å holde motet oppe, på en eller annen måte:) Hva med deg? Kjenner du noe til EL, eller det pleier du kanskje ikke?❤️ Føler virkelig med deg, for er så kjipt å gå SÅ lenge å vente på EL❤️
Takk :Heartred

Jeg er litt deppa over at el lar vente på seg :confused: Føler ikke kroppen er helt i synk, og er sååå trøtt og sliten i dag i tillegg. Pleier ikke ha andre symptomer på el enn slim, og merker kanskje antydninger til noe, men vi får se…
 
Takk :Heartred

Jeg er litt deppa over at el lar vente på seg :confused: Føler ikke kroppen er helt i synk, og er sååå trøtt og sliten i dag i tillegg. Pleier ikke ha andre symptomer på el enn slim, og merker kanskje antydninger til noe, men vi får se…
Vet hvordan det er å vente på el… forrige pp kom el på cd40, så syklusen min ble 53 dager :arghh: Og gangen før der igjen kom ikke el og da hadde jeg syklus på 47 dager. Det er skikkelig skikkelig dritt, og man føler seg så elendig de dagene man går å venter.
Så jeg føler virkelig med deg! Håper den kommer snart for deg! :Heartred
 
Positiv test på mårran i dag, noe svakere senere på dagen i mer utvanna urin. Ifølge livmortappen er vi ikke heeelt i mål ennå, kjenner det på kroppen også. Venter nok mer el smerter og skikkelige positive i morgen:) Da blir vel el på cd 15 denne gangen, klager ikke på det. Startet prøvinga med el på cd 18-20, så 14-16 er helt fint!
 
Takk :Heartred

Jeg er litt deppa over at el lar vente på seg :confused: Føler ikke kroppen er helt i synk, og er sååå trøtt og sliten i dag i tillegg. Pleier ikke ha andre symptomer på el enn slim, og merker kanskje antydninger til noe, men vi får se…

Er dritkjipt å ha lange sykluser og vente og vente på EL. Har en del ganger først fått EL på CD24, og det er virkelig kjipt:arghh: Håper virkelig EL kommer seg så du får kommet deg i dpoland❤️ Klemmepå❤️:smiley-angelic003
 
Last edited:
Positiv test på mårran i dag, noe svakere senere på dagen i mer utvanna urin. Ifølge livmortappen er vi ikke heeelt i mål ennå, kjenner det på kroppen også. Venter nok mer el smerter og skikkelige positive i morgen:) Da blir vel el på cd 15 denne gangen, klager ikke på det. Startet prøvinga med el på cd 18-20, så 14-16 er helt fint!

Deilig med tidligere EL❤️ Happy humpings:talk017:love017
 
CD18 og tror jeg er 1 dpo å endelig i dpoland nå :smiley-bounce012 Ser ut som EL har vært på CD17 både denne og forrige PP:)
Tempen steg en god del idag:joyful: Veldig spent på tempen de neste dagene. Har et ørliiite håp om at et mirakel har skjedd og at det blir en liten terminspire ut av det denne gang:smiley-angelic001:Heartpink Håper jeg kan bli mamma til en liten septemberskatt til:Heartred
Screenshot_20230110_081633_FF App.jpg

Screenshot_20230110_081851_FF App.jpg
 
Stille og rolig på denne fronten, hadde jo et lite håp om 28 dagerssyklus denne mnd, men ser ikke slik ut. CD13 i dag og supersvake tester enda. Spent på testen i ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb.
 
Yay, creamy utflod nå, da stemmer det veldig bra med EL mot slutten av uken som forventet :happy:
 
Hei hei godtfolk!✨️ Då flytte eg og inn fra uke 3, enda ikkje positive EL tester, men føler på meg at det er nære nå:joyful: murrer i magen med kramper, så rekner med at egget nok slipper snart! Tempen sank idag og negativ test i dag måres, men er nok nært likevell.

ElskerJesus♡ - 33 - PP1 - B4 - EL 11.01 - IKM 23.01
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230110-140139_FF App.jpg
    Screenshot_20230110-140139_FF App.jpg
    253,8 KB · Visninger: 29
Planen denne gangen er å prøve hostesaft og annanas. Har lest litt rundt å sett at noen har god erfaring med det så det kan ikke stå uprøvd. Noen som vet når man bør starte og slutte med disse tingene i forhold til eggløsning?
 
Planen denne gangen er å prøve hostesaft og annanas. Har lest litt rundt å sett at noen har god erfaring med det så det kan ikke stå uprøvd. Noen som vet når man bør starte og slutte med disse tingene i forhold til eggløsning?
Det jeg fikk høre ift ananas er at man skal spise det fra 1 dpo til og med 5 dpo. Usikker ift hostesaft
 
Back
Topp