✨ IKM uke 4 ❤️

Jeg er skikkelig nervøs og spent på når eggløsning dukker opp denne måneden! Er på CD6 i dag, og neste helg (CD 14-12) er jeg bortreist pga jobb. Hadde vært utrooolig ubeleilig om testene plutselig blir positive den lørdagen! Får legge noen aksjer før jeg drar på fredag om den ikke har kommet tidligere i uken, men det blir jo ikke akkurat ideelt i så fall. Syklusen har vært veldig variabel med mye sykdom i det siste, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente av kroppen. Litt for spennende :D
Føler på akkurat det samme, og i tillegg prøver jeg salviete, så er spent her. Har også hatt så mye sykdom. Vært syk hver måned siden sommeren, og i november slo jeg til med influensa, halsbetennelse og så avslutta jeg med omgangssyke. Så hååååper januar er måneden vår, nytt år og ny start! :joyful:
Krysser fingrene for oss alle i denne ikm gruppa :D:Heartred
 
Jeg er skikkelig nervøs og spent på når eggløsning dukker opp denne måneden! Er på CD6 i dag, og neste helg (CD 14-12) er jeg bortreist pga jobb. Hadde vært utrooolig ubeleilig om testene plutselig blir positive den lørdagen! Får legge noen aksjer før jeg drar på fredag om den ikke har kommet tidligere i uken, men det blir jo ikke akkurat ideelt i så fall. Syklusen har vært veldig variabel med mye sykdom i det siste, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente av kroppen. Litt for spennende :D
Samme her, sist syklus kom den på CD17, håper ikke den kommer noe senere denne syklusen hvertfall! Er jo bare noen måneder siden jeg sluttet på p-pillene så syklusen er nok ikke helt stabil enda. Tenker å begynne å teste etter EL på CD10. Bare 6 dager til :nailbiting:
 
Cd 3 og dagene går no inni gampen tregt. Heldigvis hverdagen igjen i morgen ❤️❤️

Noen som drikker salvie her? Hvordan skal det eventuelt tas?? ☺️
 
Cd 3 og dagene går no inni gampen tregt. Heldigvis hverdagen igjen i morgen ❤️❤️

Noen som drikker salvie her? Hvordan skal det eventuelt tas?? ☺️
Synes også dagene går tregt :hilarious:
Jeg drikker salviete. Jeg tar ca 1-2 kopper pr dag frem til EL slik jeg har forstått det.
Jeg laget eget innlegg om det for en stund siden for å spørre om tips og råd, se om du finner det og lese litt :angelic:
 
Cd 3 og dagene går no inni gampen tregt. Heldigvis hverdagen igjen i morgen ❤️❤️

Noen som drikker salvie her? Hvordan skal det eventuelt tas?? ☺️
Sniker, men litt fant dette på nett:
F59F50E1-C9B9-4AAC-856A-C83A9F11DCE1.jpeg

Det er litt dårlig norsk, men passe forståelig
 
Samme her, sist syklus kom den på CD17, håper ikke den kommer noe senere denne syklusen hvertfall! Er jo bare noen måneder siden jeg sluttet på p-pillene så syklusen er nok ikke helt stabil enda. Tenker å begynne å teste etter EL på CD10. Bare 6 dager til :nailbiting:
Krysser fingrene!
 
Føler på akkurat det samme, og i tillegg prøver jeg salviete, så er spent her. Har også hatt så mye sykdom. Vært syk hver måned siden sommeren, og i november slo jeg til med influensa, halsbetennelse og så avslutta jeg med omgangssyke. Så hååååper januar er måneden vår, nytt år og ny start! :joyful:
Krysser fingrene for oss alle i denne ikm gruppa :D:Heartred
Ja, tenk om januar er måneden vår! :D
 
Her begynner det å skje ting!
Det samme skjedde sist jeg var prøver; etter en forlenget syklus med Lutinus kom eggløsningen tidlig neste måned. Den gangen ble jeg gravid, så jeg vet ikke om det fikset opp i hele syklusen og den effekten hadde fortsatt å vare, men det får jeg eventuelt vite litt mer om nå :)
Er egentlig nysgjerrig på om dette med sen eggløsning og kort lutealfase er noe jeg alltid har hatt, eller om det er noe som skjer etter uttak av spiral. Håper jo selvsagt jeg blir gravid igjen før jeg rekker å finne ut av det, men tenker at temping med klokke kan gi meg mer kunnskap om det senere uansett, selv om jeg ikke er prøver!
7AE7423C-15AF-48D1-B3AF-376358A6BCEE.jpeg
Håndleddstemperaturen ser helt dust ut med skalaen som FF legger den på, men om man ser den i sammenheng med slutten av forrige syklus (da jeg kjøpte klokken) er den ikke så dum likevel. Tempen de siste dagene er uansett litt upålitelig, for jeg er syk IGJEN!
34D4FCD2-BBBD-4089-86E7-3D0B1D9591C5.jpeg
DEADCB13-35F1-4995-A43B-F424316ED21A.jpeg
 
Rimelig sikker på at toppen er passert her, blir spennende å se hva tempen gjør i morgen!
Hadde vondt på høyre side, nedre del av magen/mot lysken da vi hadde sex i går, lurer på om det var sprekkferdig eggstokk, kanskje?
Burde vel egentlig forføre mannen i kveld også, men han sitter og ser på tv, og jeg er trøtt ;)
 

Vedlegg

  • 392829DA-B815-4C26-BF06-6A8BA4DF485D.png
    392829DA-B815-4C26-BF06-6A8BA4DF485D.png
    2,6 MB · Visninger: 43
Tror jeg begynner å bli syk, IGJEN :arghh: Det har ikke vært en eneste pp uten sykdom, og jeg mister håpet nå kjenner jeg:grumpy: våknet og føler meg snufsete og ekkel i halsen og tror det er en forkjølelse på tur…
 
Tror jeg begynner å bli syk, IGJEN :arghh: Det har ikke vært en eneste pp uten sykdom, og jeg mister håpet nå kjenner jeg:grumpy: våknet og føler meg snufsete og ekkel i halsen og tror det er en forkjølelse på tur…
Huff, jeg føler med deg! Vi rakk tre runder virus forrige pp, og har jaggu fått besøk av noe rusk igjen nå (men heldigvis ikke like ille denne gangen). Gleder meg til sommer og sol og mindre smitte!
 
Huff, jeg føler med deg! Vi rakk tre runder virus forrige pp, og har jaggu fått besøk av noe rusk igjen nå (men heldigvis ikke like ille denne gangen). Gleder meg til sommer og sol og mindre smitte!
Off ja, samme her. Jeg hadde også en syklus uten EL og tror det hadde en sammenheng med sykdom. Har vært syk hver måned siden i sommer, så kjenner at nå er jeg lei :hilarious: :arghh:
Så håper denne runden blir kortvarig slik at det ikke ødelegger for en potensiell graviditet :angelic: krysser fingra for oss begge:Heartred
 
Off ja, samme her. Jeg hadde også en syklus uten EL og tror det hadde en sammenheng med sykdom. Har vært syk hver måned siden i sommer, så kjenner at nå er jeg lei :hilarious: :arghh:
Så håper denne runden blir kortvarig slik at det ikke ødelegger for en potensiell graviditet :angelic: krysser fingra for oss begge:Heartred
Ja, helt tydelig at sykdom kan klusse det til om man et litt uheldig. Så ut som kroppen ventet til jeg ble noenlunde ferdig med covid i alle fall, første dagen noenlunde feberfri kom endelig LH-stigningen (godt forsinket)! Om jeg faktisk hadde eggløsning er jeg ikke sikker på, tempen gikk jo i alle retninger med så mye feber av og på :p
 
Back
Topp