Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Endelig skjer det ting her også!![]()

Ja, begynte å forberede meg på å måtte bytte IKM-gruppe, men ser lovende ut for EL nå såSå bra!Ventetiden mot EL kan være lang, men så fryktelig deilig når testen blir positiv
![]()
Og i tillegg så kjenner jeg godt på kroppen min at det er EL i anmasj, det som er, er at jeg føler jeg kjenner det ekstra godt denne runden. Så det er litt merkelig
dette blir en spennende pp hvert fall, hvor mye allerede er annerledes

Satte deg på 23.1 foreløpig, så får man evt endre senereBygdekjerring 30år - B2 -PP23 - EL 09.01 - IKM 23/25.01
Forrige syklus var plutselig 25 dager istedenfor 28 som jeg har hatt hele livet. Var merkelig. Så litt usikker EL og IKM

Sniker fra uke 3Jeg er bare 3dpo, så det er jo umulig å ha symptomer, men mannen mener at jeg må være gravid for jeg spiser så ekstremt mye![]()
"

Ååå, ikke si sånnt, du gir meg håpSniker fra uke 3
Kom på noe når jeg leste dette! Da vi prøvde på nr 2 i 2021 skrev jeg dette i ikmgruppa:
"Hadde jeg ikke vært bare 4 dpo hadde jeg nok trodd jeg var gravid, spiser ALT jeg kommer over.. Lette nettopp gjennom skapet og spiste en kvikk lunsj som gudene må vite hvor gammel er, spiste frokost for 1 time siden og tror jeg må lage noe å spise igjen"
10dpo den syklusen fikk jeg positiv strimmel og digital, og har nå ei lita jente på 1 år![]()

opplever gjerne det som gravid
Oj, spennende! Håper virkelig at det har klaffet for deg! Når begynner testekjøret? Tirsdag?Auuuu, våknet av leggkramper inatt igjen.. seriøst 2 natt på rad detta skjeropplever gjerne det som gravid
![]()
Ååå, ikke si sånnt, du gir meg håp![]()
Men det høres sååå likt ut! Håper du får to fine streker om noen dager
Oj, spennende! Håper virkelig at det har klaffet for deg! Når begynner testekjøret? Tirsdag?
Farlig, for gir meg jo liiitt forhåpninger

snart begynner søkningen på "hvor tidlig kan man teste positivt", "hvor sent kan man få positiv test" og ikke minst "festeblødning eller mensen"
har lest alt før, men alikavel må alt Googles på nytt!