✨ IKM uke 4 ❤️

Nå er googlingen i gang... jeg er egentlig en stor tilhenger av "man kan ikke få symptomer på graviditet før implantasjon", men hver prøveperiode prøver jeg å finne kilder på det motsatte, uten hell :hilarious: snart begynner søkningen på "hvor tidlig kan man teste positivt", "hvor sent kan man få positiv test" og ikke minst "festeblødning eller mensen" :hilarious: har lest alt før, men alikavel må alt Googles på nytt!
Jeg gjør akkurat som du, hveer måned:laughing025

Nå er googlingen i gang... jeg er egentlig en stor tilhenger av "man kan ikke få symptomer på graviditet før implantasjon", men hver prøveperiode prøver jeg å finne kilder på det motsatte, uten hell :hilarious: snart begynner søkningen på "hvor tidlig kan man teste positivt", "hvor sent kan man få positiv test" og ikke minst "festeblødning eller mensen" :hilarious: har lest alt før, men alikavel må alt Googles på nytt!

Hahaha:laughing021

Vis vedlegget 396638Vis vedlegget 396639

Noen kloke hoder som skjønner seg på det her? Virker som EL-testen var sterkest i går, men tempen er helt jojo siste dagene ifht hva den bruker å være. Ikke økning i temp heller som forventet i dag.
Det er svært vanlig og ha EL dagen etter positiv test, ein kan også ha EL 2 dager etter positiv test. Så siden du hadde positiv test først i går klokko halv 2 så har du mest sannsynlig ikkje hatt EL endo. Tempen stige ikkje før etter EL allerede har vært. Dermed er det ikkje forventa at tempen stiger før i måro eller på Søndag :) også sjeldent at sykluser er så veldig like, er mykje som spiller inn heile tida :)

Det er svært vanlig og ha EL dagen etter positiv test, ein kan også ha EL 2 dager etter positiv test. Så siden du hadde positiv test først i går klokko halv 2 så har du mest sannsynlig ikkje hatt EL endo. Tempen stige ikkje før etter EL allerede har vært. Dermed er det ikkje forventa at tempen stiger før i måro eller på Søndag :) også sjeldent at sykluser er så veldig like, er mykje som spiller inn heile tida :)
Takk for svar :Heartred det ga mening!

Synest premom ratet disse litt lavt, for de er vel så godt som positive? Spent på om streken er sterkere eller svakere når jeg kommer hjem fra jobb i dag :dance008

Vedlegg

• BB6CE9D8-27A3-4488-9051-2052A2E5B730.jpeg
    BB6CE9D8-27A3-4488-9051-2052A2E5B730.jpeg
    236,3 KB · Visninger: 94
CD21 og 4 dpo :smiley-bounce012 De to siste nettene har jeg våknet av leggkramper, det har jeg gjerne når jeg er gravid:wideyed:Tenkte etter første natten at det bare var et sammentreff, men så skjedde det jaggu meg i natt og:angelic: Har mye luft I magen, mye murringer og ØKT appetitt(er gjerne sånn etter EL hos meg)
Vel, prøver å tenke at det er en minimal sjans for at jeg er gravid igjen, men jeg håper så mye:smiley-angelic001:Heartpink
Det blir kjipt når mensen kommer, men det får så være:hilarious:
Legger med overlay fra de ro syklusene jeg har vært gravid. Grønne er med E på 15 mnd, lilla er SA'n i desember.
Screenshot_20230113_074519_FF App.jpg
Screenshot_20230113_074656_FF App.jpg

Oj, spennende! Håper virkelig at det har klaffet for deg! Når begynner testekjøret? Tirsdag?

Sorry, svarte jo ikke på spm ditt :bag: jaaah, første test ryker på tirsdag:smiley-angelic001:smiley-bounce012:Heartpink:nailbiting:

2 dpo ifølge tester og symptomer, men tempen vil liksom ikke helt opp:bored:
Den har økt altså, men ligger ikke så høyt som jeg mener den bør etter el og alle mnd med prøving.
Jeg tenkte å drøye å starte på progesteron fram til tempen er "der den skal", men nå på 2 dpo er den fremdeles "for lav".
Vurderer faktisk å ta en mnd pause fra progesteronet.
Men FF irriterer meg, helt siden jeg gikk over til premium så vil den ikke sette kryss!:shifty:

2 dpo i dag, håper kommende dager går fort:woot:

Hvordan opplever der utflod etter EL? Og dere som har vært gravide, hadde dere også cottage cheese lignende utflod?
Sorry ekle detaljer:laughing002:confused3

Hvordan opplever der utflod etter EL? Og dere som har vært gravide, hadde dere også cottage cheese lignende utflod?
Min kan være sånn uansett i dpo land om jeg er gravid eller ikke:bored: Men stort sett må jeg være mer enn 2 dpo før det kommer.

Min kan være sånn uansett i dpo land om jeg er gravid eller ikke:bored: Men stort sett må jeg være mer enn 2 dpo før det kommer.
Jeg har kun hadd det slik noen av gangene jeg har vært gravid. Har vel vært et av de første tegnene, har det aldri ellers. Men ja, den har vel aldri blitt slik før nærmere IKM dato :)
Bare litt spennende og høre om flere har det slik ved graviditet eller om det er vanlig at det er slik uten og være gravid også :p

2 dpo ifølge tester og symptomer, men tempen vil liksom ikke helt opp:bored:
Den har økt altså, men ligger ikke så høyt som jeg mener den bør etter el og alle mnd med prøving.
Jeg tenkte å drøye å starte på progesteron fram til tempen er "der den skal", men nå på 2 dpo er den fremdeles "for lav".
Vurderer faktisk å ta en mnd pause fra progesteronet.
Men FF irriterer meg, helt siden jeg gikk over til premium så vil den ikke sette kryss!:shifty:

Få se grafen? Min er premium og setter kryss, men har ikke erfaring med FF utenom premium.

Har en del mer utflod, men er creamy. Når du nevner cottage cheese, så tenker jeg umiddelbart soppinfeksjon?

Har en del mer utflod, men er creamy. Når du nevner cottage cheese, så tenker jeg umiddelbart soppinfeksjon?
Kan vel få cottage cheece lignende ved soppinfeksjon ja, var veldig plaget med soppinfeksjon i siste svangerakapet:meh: men jeg fikk ikke slik utflod da. Det har jeg kun hadd ved graviditet.. sjekker trusa hver gang jer ee på do nå om dagen, i håp om at det kansje akal bli slik igjen:p men er jo bare 2dpo, så alt for tidlig å se etter noen slags tegn enda:smiley-angelic006

Back
Topp