Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var interessant! Jeg sjekket med min egen for idag og jammen leste den av en strek hos meg ogsåDet er «noe» der. En skygge. Men får man skygge flere dager på rad? Ser også på appen at den fanger opp noe. Dette er veldig spennedeflere som ser? Testen er tatt i kveld.
Vis vedlegget 397281

aldri hatt så høg temp før, utenom når eg blei gravid. Så e jo litt spennande må eg innrømma!Jeg ser ikke noe. Sikkert ikke lett å få på et bilde da9 dpo. Skimter "noe", men tror det bare er skygge. Vet ikke om man ser det på bildet.
Vis vedlegget 397286

men den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.Nope, kom nok ikke på bildet. Var selvfølgelig tom for tidligtester, ettersom jeg har testet hele helgenJeg ser ikke noe. Sikkert ikke lett å få på et bilde da![]()
Så må skaffe mer etter jobb. Det der var den siste jeg hadde.Jeg ser! Dette må være mer enn skygge??Her er vi testetøsmen den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Mørkeblå er makesure tidlig, rosa er bp tidlig og hvit er bp vanlig.
Appen får opp noe også, og mer enn i går kveld, så det er noe som stiger da?
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dag
Vis vedlegget 397287Vis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
StreeekSkygge eller babystrek? Babyplan vanlig, 9dpo![]()

Dette ser mer ut som babystrek jaSkygge eller babystrek? Babyplan vanlig, 9dpo![]()

Hvilken app er det?Her er vi testetøsmen den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Mørkeblå er makesure tidlig, rosa er bp tidlig og hvit er bp vanlig.
Appen får opp noe også, og mer enn i går kveld, så det er noe som stiger da?
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dag
Vis vedlegget 397287Vis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
Er det jeg og tror, men redd for å håpe for myeJeg ser! Dette må være mer enn skygge??
StrekSkygge eller babystrek? Babyplan vanlig, 9dpo![]()

Premom, men på other, ser flere har gjort det med g testerHvilken app er det?
Babystrek!Skygge eller babystrek? Babyplan vanlig, 9dpo![]()
Streeek![]()
Dette ser mer ut som babystrek ja![]()
![]()
Strek![]()
Babystrek!
Håper så hardt på det! Opplevde svak strek 9 dpo i august også, men den var borte dagen etter. Håper denne sitter!Babystrek![]()
![]()
![]()