✨ IKM uke 4 ❤️

Det er «noe» der. En skygge. Men får man skygge flere dager på rad? Ser også på appen at den fanger opp noe. Dette er veldig spennede :hilarious: flere som ser? Testen er tatt i kveld.
Vis vedlegget 397281
Dette var interessant! Jeg sjekket med min egen for idag og jammen leste den av en strek hos meg også:nailbiting:
8C2159ED-6ACC-46B4-81AC-BA0AB5E34018.jpeg

Trur nok eg er 8dpo, altså 9dpo nå mandag. Om eg har bomma så er nok TR rett rundt hjørna. Hadde første positive EL test 4 dagar før EL satte kryss, men tempen har jo vært eksemplarisk siden krysset så eg føler det nesten må stemma og :confused005
Har allerede testa nokre dagar, heilt 100% blenda, måtte tilogmed inn i FF og legga den inn slik som dei over, resultatet snakke for seg :laughing021
Men e eg 8dpo e det endo veldig tidlig sjølvsagt, så legger ingenting i det.
Screenshot_20230123-015803_Premom.jpg

Screenshot_20230122-113824_FF App.jpg

Dippen i går e egentlig ein for sein måling. Pleie måla 06:00, men glømte meg og målte ikkje før etter eg hadde stått opp 08:15. Like berre ikkje dei trekantane på skjema :hilarious: aldri hatt så høg temp før, utenom når eg blei gravid. Så e jo litt spennande må eg innrømma!

Her er vi testetøs :hilarious: men den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Mørkeblå er makesure tidlig, rosa er bp tidlig og hvit er bp vanlig.
Appen får opp noe også, og mer enn i går kveld, så det er noe som stiger da?
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dag
FB5432B4-C327-40CE-862D-16CE455C9728.jpeg
65B22787-9E2F-4836-B474-A842FD4F0780.jpeg
B35C06ED-B894-40A8-9728-BBF1CC194696.png

Her er vi testetøs :hilarious: men den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dag
Vis vedlegget 397287Vis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
Jeg ser! Dette må være mer enn skygge??

Vis vedlegget 397287Vis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
Hvilken app er det?

Idag var testen ganske blenda.. jeg mistenker faktisk at jeg hadde eggløsning flere dager etter jeg har trodd pga myye eggløsningsslim disse dagene. Spesielt for 5 dager siden hadde jeg veldig mye el-slim og «eggehvite». Fortsetter og tester så får vi se om TR melder sin ankomst.

Back
Topp