✨ IKM uke 4 ❤️

Er akkurat det, kroppen lurer et håpefullt sinn i vei, frustrerende, altså! Og selv om man eeeeegentlig ikke tror på det helt, så blir det nedtur allikevel når det blir et klart faktum at det ikke blir sånn!
Jeg har hatt delvis symptomer før og fått mens, men dette er noe annerledes. Så får egentlig bare la tiden vise. Men synd at man får opp forhåpningene også blir det ikke sånn
 
Spennende, altså! Gøy å få rett når man er så sikker. Sist graviditet visste jeg ikkeno før positiv test på dpo 18 eller så, tok meg til og med en joggetur for å prosessere! Hard mage, ømme pupper og alt sånn kom litt senere, uke 6 eller deromkring. Denne uka har jeg vært latterlig hard i magen, og ikm er noen dager unna, så det håpes litt.
Ja, veldig moro!! Var sånn da jeg var gravid men mistet i MA også. Oj, så moro! Krysser fingrene for at det betyr positiv test :Heartred
 
For jeg har vært tett i nesa et par morgener nå, ikke hatt de typiske puppene jeg bruker å ha etter EL, men i går hadde jeg delvis spreng, og i dag er de stinne, og dette kan jeg huske fra sist svangerskap. Jeg har våknet 2-3 morgener og vært så trøtt og sliten, og jeg er bestandif uthvilt på morgenen. Og veldig svimmel på formiddagen. Jeh også tisser oftere. Og i dag oppdaget jeg at jeg kjenner lukt fra ting på veldig god avstand, og jeg har til vanlig veldig veldig dårlig luktesans.
Så jeg begynner å synes det er veldig rart hvis jeg ikke er gravid nå :hilarious: I tillegg så går jeg på somac (må slutte når jeg blir gravid), og den har hjulpet veldig, men i dag har jeg hatt skikkelig halsbrann. Så, dette blir spennende.
Oj så spennende!! Jeg krysser alt jeg har for at du får positiv test veldig snart. Hvor mange dpo er du i dag?
 
Nå har spottinga plutselig forsvunnet. Når mensen starter kommer det alltid litt svak spot først og iløpet av noen timer starter blødninga. På formiddagen var det litt lys farge ved tørk og nå var det ingenting. Skjønner ikke noe. 9-10 dpo i dag
 
Nå har spottinga plutselig forsvunnet. Når mensen starter kommer det alltid litt svak spot først og iløpet av noen timer starter blødninga. På formiddagen var det litt lys farge ved tørk og nå var det ingenting. Skjønner ikke noe. 9-10 dpo i dag
Samma her.. :bored: hadde ordentlige menssmerter i mage og rygg tidligere i dag. Ingenting nå. Blenda test så spørs om jeg bare lurer meg selv. Er også 9 dpo.
 
Ganske sikker på at det ikke har gått for oss heller, og det er såå nedtur etter aborten, føler jeg nesten ikke holder det ut:sad010

Tror jeg er 10 dpo, og foreløpig er det ingen stigning på testene.. Strekene som er der er nok rester etter MA, så jeg har ventet og håååpet på at de plutselig skulle stige igjen. Hadde forventet at de skulle steget litt nå når jeg er 10 dpo. Dette er tidligtester.

Det eneste lille håpet jeg har igjen nå er at jeg ikke fikk testet på morgenurin fordi jeg har vært på jobb hele helgen. Så jeg testet ikke før 15.30 idag, på utvannet urin. Hadde drukket både brus og masse vann og kaffe ++.
Såå kaaaaanskje det er et mikroskopisk håp igjen, men jeg innstiller meg egentlig på at det ikke gikk denne runden :sorry:

Øverst er 9 dpo morgen, midten 9 dpo kveld og nederst 10 dpo ettermiddag.

C455F907-78D6-4334-B864-6864AF35CCEB.jpeg
 
Ganske sikker på at det ikke har gått for oss heller, og det er såå nedtur etter aborten, føler jeg nesten ikke holder det ut:sad010

Tror jeg er 10 dpo, og foreløpig er det ingen stigning på testene.. Strekene som er der er nok rester etter MA, så jeg har ventet og håååpet på at de plutselig skulle stige igjen. Hadde forventet at de skulle steget litt nå når jeg er 10 dpo. Dette er tidligtester.

Det eneste lille håpet jeg har igjen nå er at jeg ikke fikk testet på morgenurin fordi jeg har vært på jobb hele helgen. Så jeg testet ikke før 15.30 idag, på utvannet urin. Hadde drukket både brus og masse vann og kaffe ++.
Såå kaaaaanskje det er et mikroskopisk håp igjen, men jeg innstiller meg egentlig på at det ikke gikk denne runden :sorry:

Øverst er 9 dpo morgen, midten 9 dpo kveld og nederst 10 dpo ettermiddag.

Vis vedlegget 397271
Håper du får en fin strek i morgen ❤️❤️
 
Nå har spottinga plutselig forsvunnet. Når mensen starter kommer det alltid litt svak spot først og iløpet av noen timer starter blødninga. På formiddagen var det litt lys farge ved tørk og nå var det ingenting. Skjønner ikke noe. 9-10 dpo i dag
Festeblødning ?? ❤️ lov å håpe :)
 
Ikke gi opp før evt mens. Men er sånn selv, lettere sagt dnn gjort :hilarious:
Vet. Men ingenting har stemt i denne syklusen, el alt for sen.. Ble Nesten ikke lagt inn noen aksjer heller. :sorry:
Pluss det er mye på privaten, så jeg går annen hver time å håper på å være gravid, og ikke.. o_O
Men jeg kastet brått opp etter 1 1/2 glass vin på fredagen for en uke siden. (Aldri gjort før)
I dag, har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt.
Så jeg bestemte meg for å bestille sushi fra favoritt plassen min. Men den smakte dritt. :nailbiting:og jeg ble litt sånn ,usj, uggen, på randen til litt kvalm av maten. Men.. det kan være en haug av tilfeldigheter..
 
9 dpo. Tok test som var negativ, dog ganske utvannet urin og liten tid siden forrige toalettbesøk. Så kan ikke stole helt på den.
Litt slimtilblanda blod på papiret og føles veldig som at tr er på vei. Menssmerter.
Så da tenker jeg det blir å kontakte lege i morgen siden lutealfasen er så kort igjen.

Er det lege eller gynekolog dere har gått til for hjelp til dette? Og hva har dere fått av hjelp?

Vis vedlegget 397257
Jeg fikk hjelp hos gynekolog. Min er privat, der ringte jeg bare og fikk time. Og snakket om problemstillingene da.
Men det er mulig legen må henvise deg til gyno. Så en legetime er uansett ikke bortkastet. Da kan legen også ta litt forskjellige blodprøver vist det trengs.
 
Jeg fikk hjelp hos gynekolog. Min er privat, der ringte jeg bare og fikk time. Og snakket om problemstillingene da.
Men det er mulig legen må henvise deg til gyno. Så en legetime er uansett ikke bortkastet. Da kan legen også ta litt forskjellige blodprøver vist det trengs.
Ok. Får ringe de og høre. Har privat gynekolog jeg går til fra før, men var usikker om det er hun eller fastlege man vanligvis spør. Takk :Heartred
 
Ok. Får ringe de og høre. Har privat gynekolog jeg går til fra før, men var usikker om det er hun eller fastlege man vanligvis spør. Takk :Heartred
Det var da så lite. :love017
Da er det bare å ringe direkte dit, og forklare kort problemet, så ser jeg form meg de hjelper så godt de kan.. :love017
Det er jo tross alt privat. Tvi tvil. Og håpet de kan hjelpe til fort. :Heartred
Hos min er det rundt 1 mnd ventetid.. :smiley-ashamed008
 
Det er «noe» der. En skygge. Men får man skygge flere dager på rad? Ser også på appen at den fanger opp noe. Dette er veldig spennede :hilarious: flere som ser? Testen er tatt i kveld.
E234E4D4-3F56-4AB0-91D8-18B87A63DDF9.png
 

Vedlegg

  • B7C66A58-50F1-4E1F-AA5F-AAD25E3A892A.jpeg
    B7C66A58-50F1-4E1F-AA5F-AAD25E3A892A.jpeg
    790,2 KB · Visninger: 73
Back
Topp