✨ IKM uke 4 ❤️

8 dpo. Det kunne godt vært mer strek enn skygge nå, selv om jeg vet det fortsatt er tidlig. Koser meg veldig med denne spenningen da:happy:
I dag er jeg 8 dpo. Hadde håpa på noe mer tydelig på testene, men er jo fortsatt tidlig. Men synes faktisk jeg kan se noe på den blå i dag. Og det er noe på den rosa, men ikke like tydelig som i går. De siste 3 dagene har jeg vært kjempe trøtt når jeg har våknet, og det er ikke normalt for meg, for jeg er veldig uthvilt på morgenen. Så det blir spennende å se fremover :angelic:
Vis vedlegget 397230Vis vedlegget 397231
9 dpo er det visst ca 50% sjanse for å få positiv test, så blir spennende for oss i morgen, krysser fingrene for alle :shy:
 
Kan man innbille seg så mange symptomer? Hvis man også ikke tenker på det? For når jeg våknet på morgenen, så følte jeg meg fyllesyk. Men er ikke syk, ikke feber eller noe sånt. Så føler jeg meg svimmel, ikke hele tiden men innimellom (og det husker jeg at jeg var helt i starten sist jeg var gravid også). Og puppene mine er helt på bærtur. Jeg skjønner ikke noe av de. I går hadde jeg skikkelig spreng av og på, og de føltes så stinne. Og i dag har jeg vært litt småkvalm. Til og med utfloden min er annerledes. Den bruker å enten være veldig blank, litt slimete eller veldig tørt i dpo land. Men nå er den hvit og delvis blankt, og av og til veldig mye.
Jeg tenker at det må jo være noe, eller bare innbiller jeg meg alt dette? :hilarious:
 
9 dpo. Tok test som var negativ, dog ganske utvannet urin og liten tid siden forrige toalettbesøk. Så kan ikke stole helt på den.
Litt slimtilblanda blod på papiret og føles veldig som at tr er på vei. Menssmerter.
Så da tenker jeg det blir å kontakte lege i morgen siden lutealfasen er så kort igjen.

Er det lege eller gynekolog dere har gått til for hjelp til dette? Og hva har dere fått av hjelp?

Screenshot_20230122_090210_FF App.jpg
 
Kan man innbille seg så mange symptomer? Hvis man også ikke tenker på det? For når jeg våknet på morgenen, så følte jeg meg fyllesyk. Men er ikke syk, ikke feber eller noe sånt. Så føler jeg meg svimmel, ikke hele tiden men innimellom (og det husker jeg at jeg var helt i starten sist jeg var gravid også). Og puppene mine er helt på bærtur. Jeg skjønner ikke noe av de. I går hadde jeg skikkelig spreng av og på, og de føltes så stinne. Og i dag har jeg vært litt småkvalm. Til og med utfloden min er annerledes. Den bruker å enten være veldig blank, litt slimete eller veldig tørt i dpo land. Men nå er den hvit og delvis blankt, og av og til veldig mye.
Jeg tenker at det må jo være noe, eller bare innbiller jeg meg alt dette? :hilarious:
Veldig mange sier jo at man egentlig viste det før positiv test. Jeg har gjort det hver gang, ikke umulig at man ønsker så sterkt at man innbiller seg men jeg tror det skal mye til.
 
:angelic: Veldig mange sier jo at man egentlig viste det før positiv test. Jeg har gjort det hver gang, ikke umulig at man ønsker så sterkt at man innbiller seg men jeg tror det skal mye til.
Er akkurat det jeg også tenker. Og enkelte ting tror jeg man ikke kan styre uansett hvor mye man ønsker seg. Og når jeg er på jobb så er jeg så fokusert på jobb, så det jeg kjenner på da tror jeg er reelt. Men så blir man litt usikker også da.
Takk for svar
 
Kan man innbille seg så mange symptomer? Hvis man også ikke tenker på det? For når jeg våknet på morgenen, så følte jeg meg fyllesyk. Men er ikke syk, ikke feber eller noe sånt. Så føler jeg meg svimmel, ikke hele tiden men innimellom (og det husker jeg at jeg var helt i starten sist jeg var gravid også). Og puppene mine er helt på bærtur. Jeg skjønner ikke noe av de. I går hadde jeg skikkelig spreng av og på, og de føltes så stinne. Og i dag har jeg vært litt småkvalm. Til og med utfloden min er annerledes. Den bruker å enten være veldig blank, litt slimete eller veldig tørt i dpo land. Men nå er den hvit og delvis blankt, og av og til veldig mye.
Jeg tenker at det må jo være noe, eller bare innbiller jeg meg alt dette? :hilarious:
Jeg har vært 100% sikker på at jeg har vært gravid hele denne uka. Testet svaaakt positivt fredag, svaaakt lørdag og synlig strek i dag! Masse symptomer.
 
Oioi, gratulerer! Fortell om symptomene :)
Mandag ble jeg akutt sulten rett etter middag. Sånn som jeg har vært som gravid før. Ømme pupper, sliten, oppblåst, tisset oftere… tett i nesa. Begynte å blø neseblod (gjorde det masse i graviditeten med barnet jeg har fra før) da jeg snøt meg på fredag. Ellers brakk jeg meg av lukten av middagen vi hadde på torsdag :hilarious: ellers bare hatt en følelse av at magen er full på en annen måte enn før mens! Haha høres veldig rart ut.. men har snakket med ei venninne om alt dette fra mandag:hilarious:

Edit.: og litt uvel av og på!
 
Mandag ble jeg akutt sulten rett etter middag. Sånn som jeg har vært som gravid før. Ømme pupper, sliten, oppblåst, tisset oftere… tett i nesa. Begynte å blø neseblod (gjorde det masse i graviditeten med barnet jeg har fra før) da jeg snøt meg på fredag. Ellers brakk jeg meg av lukten av middagen vi hadde på torsdag :hilarious: ellers bare hatt en følelse av at magen er full på en annen måte enn før mens! Haha høres veldig rart ut.. men har snakket med ei venninne om alt dette fra mandag:hilarious:

Edit.: og litt uvel av og på!

Spennende, altså! Gøy å få rett når man er så sikker. Sist graviditet visste jeg ikkeno før positiv test på dpo 18 eller så, tok meg til og med en joggetur for å prosessere! Hard mage, ømme pupper og alt sånn kom litt senere, uke 6 eller deromkring. Denne uka har jeg vært latterlig hard i magen, og ikm er noen dager unna, så det håpes litt.
 
Kan man innbille seg så mange symptomer? Hvis man også ikke tenker på det? For når jeg våknet på morgenen, så følte jeg meg fyllesyk. Men er ikke syk, ikke feber eller noe sånt. Så føler jeg meg svimmel, ikke hele tiden men innimellom (og det husker jeg at jeg var helt i starten sist jeg var gravid også). Og puppene mine er helt på bærtur. Jeg skjønner ikke noe av de. I går hadde jeg skikkelig spreng av og på, og de føltes så stinne. Og i dag har jeg vært litt småkvalm. Til og med utfloden min er annerledes. Den bruker å enten være veldig blank, litt slimete eller veldig tørt i dpo land. Men nå er den hvit og delvis blankt, og av og til veldig mye.
Jeg tenker at det må jo være noe, eller bare innbiller jeg meg alt dette? :hilarious:
Denne runden hadde jeg trøtthet, ekstrem sult, kvalme (sånn at jeg våkna på natten av kvalme og at jeg måtte løpe av bussen for å spy), underlige drømmer og økt utflod. TR kom en dag senere en vanlig. Så det er desverre mulig å ha mange tegn uten å være gravid :( men håper det er noe på gang hos deg!
 
Mandag ble jeg akutt sulten rett etter middag. Sånn som jeg har vært som gravid før. Ømme pupper, sliten, oppblåst, tisset oftere… tett i nesa. Begynte å blø neseblod (gjorde det masse i graviditeten med barnet jeg har fra før) da jeg snøt meg på fredag. Ellers brakk jeg meg av lukten av middagen vi hadde på torsdag :hilarious: ellers bare hatt en følelse av at magen er full på en annen måte enn før mens! Haha høres veldig rart ut.. men har snakket med ei venninne om alt dette fra mandag:hilarious:

Edit.: og litt uvel av og på!
For jeg har vært tett i nesa et par morgener nå, ikke hatt de typiske puppene jeg bruker å ha etter EL, men i går hadde jeg delvis spreng, og i dag er de stinne, og dette kan jeg huske fra sist svangerskap. Jeg har våknet 2-3 morgener og vært så trøtt og sliten, og jeg er bestandif uthvilt på morgenen. Og veldig svimmel på formiddagen. Jeh også tisser oftere. Og i dag oppdaget jeg at jeg kjenner lukt fra ting på veldig god avstand, og jeg har til vanlig veldig veldig dårlig luktesans.
Så jeg begynner å synes det er veldig rart hvis jeg ikke er gravid nå :hilarious: I tillegg så går jeg på somac (må slutte når jeg blir gravid), og den har hjulpet veldig, men i dag har jeg hatt skikkelig halsbrann. Så, dette blir spennende.
 
Denne runden hadde jeg trøtthet, ekstrem sult, kvalme (sånn at jeg våkna på natten av kvalme og at jeg måtte løpe av bussen for å spy), underlige drømmer og økt utflod. TR kom en dag senere en vanlig. Så det er desverre mulig å ha mange tegn uten å være gravid :( men håper det er noe på gang hos deg!

Er akkurat det, kroppen lurer et håpefullt sinn i vei, frustrerende, altså! Og selv om man eeeeegentlig ikke tror på det helt, så blir det nedtur allikevel når det blir et klart faktum at det ikke blir sånn!
 
Back
Topp