Kromkrom
Betatt av forumet
DET haddde vært noe det.Ja, tenk om vi er så heldige at det er grunnen <3
krysses det som krysses kan.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET haddde vært noe det.Ja, tenk om vi er så heldige at det er grunnen <3
krysses det som krysses kan.
dagens tester, synes jeg ser «noe», men er litt vanskelig. Synes det er noe på begge, men ser det best på BP sin. Uansett spennende. I tillegg våkna jeg ved å være tett i kun EN nese. Ikke syk ellers, bare tett i en nese. Veldig ekkelt og jeg skjønner ikke vitsen
Jeg ser jeg7 dpo og både tempen og hvilepulsen har gått oppdagens tester, synes jeg ser «noe», men er litt vanskelig. Synes det er noe på begge, men ser det best på BP sin. Uansett spennende. I tillegg våkna jeg ved å være tett i kun EN nese. Ikke syk ellers, bare tett i en nese. Veldig ekkelt og jeg skjønner ikke vitsen
Vis vedlegget 397188
Hvor lang lutealfase har du?
12-13 dager gjennomsnittlig tror jegHvor lang lutealfase har du?
Da ville ikke jeg gitt opp håpet helt enda12-13 dager gjennomsnittlig tror jeg

Selv med så synkende kurve?Da ville ikke jeg gitt opp håpet helt enda![]()

Hvert fall se ann tempen i morgenSelv med så synkende kurve?![]()

Synes jeg skimter noe på den rosa? Blir spennende med test i morgen!7 dpo og både tempen og hvilepulsen har gått oppdagens tester, synes jeg ser «noe», men er litt vanskelig. Synes det er noe på begge, men ser det best på BP sin. Uansett spennende. I tillegg våkna jeg ved å være tett i kun EN nese. Ikke syk ellers, bare tett i en nese. Veldig ekkelt og jeg skjønner ikke vitsen
Vis vedlegget 397188
7 dpo og både tempen og hvilepulsen har gått oppdagens tester, synes jeg ser «noe», men er litt vanskelig. Synes det er noe på begge, men ser det best på BP sin. Uansett spennende. I tillegg våkna jeg ved å være tett i kun EN nese. Ikke syk ellers, bare tett i en nese. Veldig ekkelt og jeg skjønner ikke vitsen
Vis vedlegget 397188
Håper den er tydelig imorgenMen vet at BP kan være kjent for skygger, så har ikke helt troa enda. Men blir spennende å se i morgenSynes jeg skimter noe på den rosa? Blir spennende med test i morgen!

Tretthet var mitt første symptom forrige gang jeg var gravidDet er så rart. I dag er jeg skikkelig sliten. Veldig trett. Kjenner kroppen bare hangler. Føler ikke på noe sykdom. Men bare sånn uggen.![]()
håper for deg!Det var det hos meg også, så jeg begynner jo å håpe littTretthet var mitt første symptom forrige gang jeg var gravidhåper for deg!