✨ IKM uke 4 ❤️

2 dager til IKM, og fortsatt blenda tester. Så nå kan egentlig bare tanta komme så vi får starte på ny PP :angelic:
 

Vedlegg

  • B96622AF-4ABC-4F94-8BD9-F7FEA7D76BB8.jpeg
    B96622AF-4ABC-4F94-8BD9-F7FEA7D76BB8.jpeg
    606,8 KB · Visninger: 53
Her er vi testetøs :hilarious: men den mørke blå ser man tydeligere strek (den ser mer rosa ut i virkeligheten enn jeg får frem på bilde). Den hvite ser man at det er «noe». Rosa ser ikke jeg noe på… lyseblå er el test.
Mørkeblå er makesure tidlig, rosa er bp tidlig og hvit er bp vanlig.
Appen får opp noe også, og mer enn i går kveld, så det er noe som stiger da?
Men jeg blir så usikker. Er dette skygge? Eller er det mer enn skygge? Jeg er 9 dpo i dag
Vis vedlegget 397287Vis vedlegget 397288Vis vedlegget 397289
Ser noe på alle 3:angel8
 
Ingen strek her heller :rolleyes: Bare dpo 9 i dag men minster allikevel trua.. Får fortsatt positive eggløsningstester av en eller annen merkelig grunn da:inpain:
28C4D9E8-7BDB-4800-9A7C-B93E73CF9FAE.png
 
Negativ tidlig digital nå nettopp, så tror ikke det har gått denne runden. 10 dpo I morgen, da testet jeg positiv på vanlig test sist.
 
Måtte kjøpe en tidligtest på vei hjem fra jobb, og dette ser jo veldig bra ut :nailbiting: men tørr ikke sette meg på gravid før nærmere ikm.

Gratulerer så mye med spiren❤️ :Heartpink :love017
 
Her har det ikke vært noe mere spotting siden i går formiddag når det kom såvidt litt ferskenfarge på papiret ved et dobesøk. Har litt murring i magen men foreløpig ingen blødning slik jeg trodde skulle komme i går når jeg oppdaga spottiga. Bare negative tester fremdeles.
 
Her har det ikke vært noe mere spotting siden i går formiddag når det kom såvidt litt ferskenfarge på papiret ved et dobesøk. Har litt murring i magen men foreløpig ingen blødning slik jeg trodde skulle komme i går når jeg oppdaga spottiga. Bare negative tester fremdeles.
Åååh.. kjedelig når det stopper opp og man må vente :dead:
 
Back
Topp