✨ IKM uke 4 ❤️

Testen tatt i kveld. Klarer ikke helt å tro på dette :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 9DC7D04E-1840-4729-9DB1-B7CED45DCAA1.jpeg
    9DC7D04E-1840-4729-9DB1-B7CED45DCAA1.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 155
Skreiv vist akkurat hakket for seint :cool: tempen stupte idag måres, så skjønte tegninga, er 12dpo og innje 9dpo som FF meine. Testa ikkje idag, vente på TR, såvidt begynt å spotte litt nå ikveld så eg kan settast på TR og gå inn i PP2 :happy:
Gratulera så masse til alle gravide:woot:
Vis vedlegget 397345
Så synd, søta❤️ neste pp sitter spiren❤️
 
Så synd, søta❤️ neste pp sitter spiren❤️
Ja det håpe eg virkelig, men blir nok ein desembertermin igjen, eg så alltid har sagt eg ikkje vil ha beibi seint på året:confused013:hilarious:
Ska sjå me havne likt i løypo igjen, eg blør ikkje endo så kanskje ikkje CD1 før i måro.. Eg såg forøvrig at eg har nåke salvie på verandaen som leve, kanskje eg ska gå for litt salviete og prøva å få EL litt før :smiley-angelic001
 
Hadde rett, litt nedgang i tempen i går og skikkelig dropp i dag. Startet å blø på tidligkvelden. Akkurat der jeg mener el var på kalenderen. Appene sier en dag forskjell, jeg mener midt imellom og mensen kom der jeg mener på kvelden… :dead:
Pp 14, lykke til…!
 
Ja det håpe eg virkelig, men blir nok ein desembertermin igjen, eg så alltid har sagt eg ikkje vil ha beibi seint på året:confused013:hilarious:
Ska sjå me havne likt i løypo igjen, eg blør ikkje endo så kanskje ikkje CD1 før i måro.. Eg såg forøvrig at eg har nåke salvie på verandaen som leve, kanskje eg ska gå for litt salviete og prøva å få EL litt før :smiley-angelic001
Synd det ikke gikk denne prøveperioden. Men håper for neste. Her i gården er testene heldigvis sterke og fortsatt positive. bare andre gang i livet ddt skjer meg (har kun. blitt varig gravid med ivf, men hatt noen kjemiske graviditer). kom bittelitt rosa på papiret på søndag men heldigvis ingen tr. håper det holder videre, tidlig ultralyd 9. feb... :)
lykke til neste prøveperiode. Vi damer er rå da, som kan lage barn. heia alle :)
 
Back
Topp