✨ IKM uke 4 ❤️

Enda veldig svak. 13 dgr dpo. Har mens smerter. Hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 40B8A06C-E02B-47E1-A177-F58EE72FEDBC.png
    40B8A06C-E02B-47E1-A177-F58EE72FEDBC.png
    5,6 MB · Visninger: 143
Føler jeg bare får skygger, men føler liksom skyggene blir sterkere, men blir jo så usikker da, så da må man bare vente å se. Men er ikke så tolmodig :hilarious: :wacky:
D2163DF6-A480-47D2-B483-9A1C91C4C19C.jpeg
 
Hvilken erfaring har du med bp testene? Jeg selv bruker de nå, og jeg har brukt både tidlig og vanlig. Men synes streken virker sterkere på vanlig enn tidlig, tenkte det skulle vært omvendt :hilarious:
Har ikke prøvd noe annet enn bp og cb da jeg ble gravid på første forsøk (mistet i MA i uke 8 og venter på å starte å prøve på nytt nå). Fikk blenda 9 dpo og svaak positiv 10 eller 11 dpo. Så må si meg fornøyd jeg altså. Merket liten forskjell på tidlig/ikke tidlig test. Jeg testet myyye i disse dagene, eneste jeg merket var at det var forskjell på testene, noen hadde mer fargestoff enn andre :)
 
Har ikke prøvd noe annet enn bp og cb da jeg ble gravid på første forsøk (mistet i MA i uke 8 og venter på å starte å prøve på nytt nå). Fikk blenda 9 dpo og svaak positiv 10 eller 11 dpo. Så må si meg fornøyd jeg altså. Merket liten forskjell på tidlig/ikke tidlig test. Jeg testet myyye i disse dagene, eneste jeg merket var at det var forskjell på testene, noen hadde mer fargestoff enn andre :)
Takk for svar :angelic:
 
Blør ikke ennå jeg heller og er 15 dpo:arghh:
Hehe, ønsket sommerbaby igjen, men vi mistet jo den lille begge to, dessverre❤️
Satser på november ig da kommer lille 3 uker før i oktober❤️ Oooh, må da gå ann å lage te av det og:cool14:dance008 Begynner med Salvie-te så snart mensen kommer:smiley-bounce012
Nei altså kun brun spotting her i ny og ne, kun på pairer, så ikkje veit eg :confused005 ser i dagboka mi at det både skjedde begge PP etter MA OG når eg var gravid med Romeo. Men kjenne at nå orke eg ikkje negativ test! Eine PP så spotta eg i 3 dagar før eg fekk TR 11dpo, så om TR ikkje e her innen Torsdags måren ska eg testa! Føle kanskje det betyr igjen at eg e meir 10 dpo enn 13 dpo. Så forvirrande:laughing021
Så eg e på tr ventetoget eg og!
 
Negativ test igjen idag tidlig.
Har vært friskt blod på papiret når jeg har tørket meg nå i ettermiddag, så venter bare på at mensen skal komme ordentlig!
Hva er greia med salvie-te dere? Skal det gjøre at eggløsning kommer før?
Har skjønt man skal drikke det frem til eggløsning, men en kopp om dagen eller hvordan gjør dere det? :happy:
 
Negativ test igjen idag tidlig.
Har vært friskt blod på papiret når jeg har tørket meg nå i ettermiddag, så venter bare på at mensen skal komme ordentlig!
Hva er greia med salvie-te dere? Skal det gjøre at eggløsning kommer før?
Har skjønt man skal drikke det frem til eggløsning, men en kopp om dagen eller hvordan gjør dere det? :happy:
Eg sneik akkuratt i ein anna tråd ang dette, så legger berre ved linken til deg her då den ligger fremst på utklippstavla mi:
Salvie er ein heilt fantastisk urt, med SÅ mange gode egenskaper. Den er kjent som ein kvinneurt også, fordi den kan korte ned sykluser og skape balanse. Derfor kan enkelte oppleve å få EL tidligere.
 
Back
Topp