✨ IKM uke 4 ❤️

I dag er jeg 11 dpp. Synes fortsatt jeg får skygge på strimlen, men den blir enklere å se da, så får tro det er positivt. På staven synes jeg faktisk streken kom frem tydeligere, fortsatt velsig svak, men lett å fange opp (bare vanskelig på bilde). Men da jeg tok tempen på morgenen, trodde jeg alt var over, siden den droppa sånn :wacky:
Men så lurer jeg på: er det normalt å få så mye skygger på nesten alle testene uten at det er noe der, eller kan jeg begynne å tro at dette blir noe? For jeg vet ikke helt hva jeg skal tro…
Hva synes dere?
2298938A-6CBD-40EF-B8DE-CCD752E7F7BE.jpeg
2AF56F25-CAE3-4D6A-BF0A-31468C65D2E7.jpeg
C8081A45-2BD0-4703-B4A6-B00976B1F641.jpeg
 
I dag er jeg 11 dpp. Synes fortsatt jeg får skygge på strimlen, men den blir enklere å se da, så får tro det er positivt. På staven synes jeg faktisk streken kom frem tydeligere, fortsatt velsig svak, men lett å fange opp (bare vanskelig på bilde). Men da jeg tok tempen på morgenen, trodde jeg alt var over, siden den droppa sånn :wacky:
Men så lurer jeg på: er det normalt å få så mye skygger på nesten alle testene uten at det er noe der, eller kan jeg begynne å tro at dette blir noe? For jeg vet ikke helt hva jeg skal tro…
Hva synes dere?
Vis vedlegget 397515Vis vedlegget 397516Vis vedlegget 397517
Kan du legge de testene (strimlene) du har tatt ved siden av hverandre og så ta et bilde ovenfra. Alle bildene dine er tatt fra siden og det er lett å bli lurt av skygger på den måten siden man kan se hvor streken skal være fra siden.

Jeg tror du har en kjemisk eller at du er gravid og at det blir noe. Men igjen, syns det er vanskelig å si uten å se ordentlig på testene dine.
 
Altså what! 11 dpo i dag, og jeg hadde blodtilblandet slim på papiret nå nettopp :nailbiting: Var akkurat sånn her jeg fant ut jeg var gravid sist, men da kom det på 10 dpo. Kanskje egget har festet seg litt sent? Jeg pleier aldri spotte så lenge før mens, den skal ikke komme før på lørdag. Tok selvfølgelig en test, helt blenda, men har ikke flere tidligtester igjen dessverre.. Hmm, dette ble litt for spennende.. :wacky:
 
I dag er jeg 11 dpp. Synes fortsatt jeg får skygge på strimlen, men den blir enklere å se da, så får tro det er positivt. På staven synes jeg faktisk streken kom frem tydeligere, fortsatt velsig svak, men lett å fange opp (bare vanskelig på bilde). Men da jeg tok tempen på morgenen, trodde jeg alt var over, siden den droppa sånn :wacky:
Men så lurer jeg på: er det normalt å få så mye skygger på nesten alle testene uten at det er noe der, eller kan jeg begynne å tro at dette blir noe? For jeg vet ikke helt hva jeg skal tro…
Hva synes dere?
Vis vedlegget 397515Vis vedlegget 397516Vis vedlegget 397517
Dette må enten være en kjemisk eller graviditet. Kan ikke få så mange og tydelige rosa skygger!! Krysser sånn fingrene for deg :Heartred
 
Kan du legge de testene (strimlene) du har tatt ved siden av hverandre og så ta et bilde ovenfra. Alle bildene dine er tatt fra siden og det er lett å bli lurt av skygger på den måten siden man kan se hvor streken skal være fra siden.

Jeg tror du har en kjemisk eller at du er gravid og at det blir noe. Men igjen, syns det er vanskelig å si uten å se ordentlig på testene dine.
Jeg har ikke tatt vare på testene, så det blir litt vanskelig. Men jeg kan prøve å ta bilde ovenfra neste gang. Grunnen er for at det er best lys akkurat der og står jeg over blokkerer jeg fra lyset rett ovenfor (har spotter i taket, og akkurat der jeg tar bilder er de sterkeste spottene). Men kan prøve neste gang å se om jeg får lurt det til.
 
CD33 og 16 dpo og ingen mens ennå, men heldigvis tempdrop :dance008 nå kan tanta banke på døren, synes jeg!:hilarious:
Screenshot_20230125_105808_FF App.jpg
 
Masse. Å føler mensen kommer hele tiden, bruker litinus er veldig vått hehehehe å føler jeg blør:( husker ikke åssen det er å være gravid. 9 år siden sist

Man glemmer veldig fort. Ikke fullt så mange år siden jeg var gravid, men husker virkelig ikke detaljene, så er som å begynne på nytt. Men progesterontilskudd kan nok forklare noe av styrken i symptomene, ja.
 
Jeg har lurt på, kanskje er jeg bare 10 dpo i dag, og ikke 11 som ff mener. Begynte å tenke på det i går kveld.
3D45215D-C3FF-4CC6-AB57-563E4B481E47.jpeg
 
Back
Topp