✨ IKM uke 4 ❤️

Jeg kan gå helt opptil 17dpo før mensen kommer, men 2 år siden sist det skjedde. Ja, det forstår jeg godt, kjære du❤️ Er jo vanskelig å vite hvor en ligger ann i syklusen da:think005 Ville selv gått ut ifra at blødningen startet da, og at du nå er på CD2. Her kom tanta for fullt når jeg sto opp å rant nedover benene.. hatt så vondt i natt atte, samt nattevåk helt til kl 04.30:coffee Syke små og blitt smittet selv:whacky011
Off, stakkars deg ❤ håpe du får god hjelp og mulighet å kvila og oppi detta ❤

Ja då rekne eg meg som cd2! :) godt å ha deg som har gode råd ;)
Tempen var 36,35 idag, så tydelig at kroppen e igang med ny PP sjølv om det endo ikkje var ein dråpe idag. Men er på eit kurs idag og ista når eg var på do så var det plutselig full gang igjen. Men merke ingenting, knapt vært eit snev av murring denne runden, ingen tegn sånn kroppslig at eg har TR liksom! Men nå håpe eg det tar seg opp og så eg får bli ferdig med den :)
 
Jeg tror jeg er 12 dpo, men litt usikker ift tempen om jeg kanskje bare er 11 dpo :wacky: Men hadde tydelige strek for 2 dager siden, og egentlig veldig tydelig i går også, men i dag ingenting

Håper det ikke er kjemisk, men er gjerne det når testene blir svakere, men MÅ ikke være det. Kan være urinen som ikke er like konsentrert.
 
----
 
Last edited:
Håper det ikke er kjemisk, men er gjerne det når testene blir svakere, men MÅ ikke være det. Kan være urinen som ikke er like konsentrert.
Jeg orker ikke håpe mer hvert fall, for ble så skuffa, og har grinet mye og ble skikkelig deppa. Orker ikke få opp håpet for å så bli skuffa. Tempen hikk jo kjempe mye opp i dag også, så jeg skjønner ingenting.
Og har fremdeles alle symptomene, så vet ikke hva som skjer. Men tror nok det var kjemisk, for begge testene var nærmest hvite på morgenen i dag :sorry:
 
Off, stakkars deg ❤ håpe du får god hjelp og mulighet å kvila og oppi detta ❤

Ja då rekne eg meg som cd2! :) godt å ha deg som har gode råd ;)
Tempen var 36,35 idag, så tydelig at kroppen e igang med ny PP sjølv om det endo ikkje var ein dråpe idag. Men er på eit kurs idag og ista når eg var på do så var det plutselig full gang igjen. Men merke ingenting, knapt vært eit snev av murring denne runden, ingen tegn sånn kroppslig at eg har TR liksom! Men nå håpe eg det tar seg opp og så eg får bli ferdig med den :)

Det går bra, er vant til at det er nattevåk. Vært MYE sykdom i heimen det siste halvåret :hilarious: :whacky011 Blir å slappe av til kvelden når de små er lagt:joyful:
Da var nok CD1 igår, ja. Også fortsetter det idag der det slapp igår:shy: Deilig å slippe unna smerter❤️ Jeg har måtte ty til paralgin forte nå idag:sorry:
 
Det går bra, er vant til at det er nattevåk. Vært MYE sykdom i heimen det siste halvåret :hilarious: :whacky011 Blir å slappe av til kvelden når de små er lagt:joyful:
Da var nok CD1 igår, ja. Også fortsetter det idag der det slapp igår:shy: Deilig å slippe unna smerter❤️ Jeg har måtte ty til paralgin forte nå idag:sorry:
Off, hatt nokre runder mellom graviditetene med menssmerter, så veit kor forferdelig vondt det kan være ❤ men ja, veldig takknemlig for å sleppa unna sjølv. Faktisk lest mykje forskning ang menssmerter, ganske interessant ka det faktisk kan komme av! Så det er mulig å gjer noko med for ganske mangen, men rekner med du har prøvd mykje sikkert, du som alltid har hatt så vondt ❤
 
Jeg orker ikke håpe mer hvert fall, for ble så skuffa, og har grinet mye og ble skikkelig deppa. Orker ikke få opp håpet for å så bli skuffa. Tempen hikk jo kjempe mye opp i dag også, så jeg skjønner ingenting.
Og har fremdeles alle symptomene, så vet ikke hva som skjer. Men tror nok det var kjemisk, for begge testene var nærmest hvite på morgenen i dag :sorry:

Det forstår jeg veldig godt du blir❤️ Man ser lissom alt for seg med én gang man får en positiv test- om det er gutt eller jente, hår-og øyenfarge, likheter, hvordan det blir med den lille ny i familien❤️ Mistet i SA på selveste juleaften, så vet alt om hvor lei seg en blir❤️ Sender deg mange klemmer
 
Off, hatt nokre runder mellom graviditetene med menssmerter, så veit kor forferdelig vondt det kan være ❤ men ja, veldig takknemlig for å sleppa unna sjølv. Faktisk lest mykje forskning ang menssmerter, ganske interessant ka det faktisk kan komme av! Så det er mulig å gjer noko med for ganske mangen, men rekner med du har prøvd mykje sikkert, du som alltid har hatt så vondt ❤

Har prøvd det meste, og ingenting funker. Har tenkt litt i de baner for endometriose pga så store smerter. Noe min ene datter på 13 år dessverre har arvet og. Vært inn og ut av sykehus med henne og de mener det er endometriose, men at de ikke kan gjøre annet enn å gi henne p-piller(noe som ikke hjalp dessverre) hun er for ung til Operasjon:-/ Godt du i det minste slipper å ha vondt hver gang du har menstruasjon❤️ Det hemmer en en del med de smertene:-/
 
Det forstår jeg veldig godt du blir❤️ Man ser lissom alt for seg med én gang man får en positiv test- om det er gutt eller jente, hår-og øyenfarge, likheter, hvordan det blir med den lille ny i familien❤️ Mistet i SA på selveste juleaften, så vet alt om hvor lei seg en blir❤️ Sender deg mange klemmer
Off… så trist at du opplevde SA :Heartred Takk! Det hjelper å ha noen å prate med. Man føler seg ikke helt alene da.
 
Off… så trist at du opplevde SA :Heartred Takk! Det hjelper å ha noen å prate med. Man føler seg ikke helt alene da.

Ja, det gjør så vondt å miste❤️ Bare vit at du ikke er alene og mange opplever dessverre å miste❤️
 
Er ny her! Aner ikke når jeg skal ha mensen da jeg sluttet på p-pillen på nyttårsaften. Blødde noen dager og tenkte jeg skulle ha EL nå, men ingen tegn til det. Svei av en tidlig-test bare for moro skyld i dag morges, og innenfor fristen kom det en veeeeldig svak strek som ble sterkere når testen tørket. Er det noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan?

Vi har akkurat bestemt oss for å prøve etter en lang pause. Graviditet utenfor livmoren i 2018 og 2019 og påvist endo ved siste operasjon, hatt en pause fra prøving med studier og for å få alt som skjedde på avstand.

Da kan jeg bekrefte at babyplan dessverre gir såpass sterke skygger at man kan tro noe er på gang Fikk skygge på 2/3 av 7 tester, men fikk til gjengjeld denne i dag! Så da hopper jeg over i ikm uke 6. Lykke til alle sammen❤️
 

Vedlegg

  • B215F7FA-D88F-436F-B7A7-59DE75C04447.jpeg
    B215F7FA-D88F-436F-B7A7-59DE75C04447.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 104
Gratulerer til alle gravide ❤️ her tror jeg tr kommer snart. Kjennes sånn ut. Litt mensen smerter. Æsj. Har ikke testet siden søndag. Da var jeg vel 10 dpo. Men tror tr kommer i morgen. Vi får se ❤️ uansett masse lykke til i neste pp til dere som må prøve litt til ❤️ nå legger vi snart prøvingen på hylla. :(
 
Helt blenda… så var nok en kjemisk :arghh: Nå kan tr bare komme slik at jeg kan begynne på nytt…
Vis vedlegget 397602
Så kjipt at det endte sånn, så jo så bra ut :arghh: Testet noe mer? Her er det ikke noe mer håp for denne PP'n, måtte se litt på om vi skulle gå for november eller om vi tar en pause, men har vel endt på at vi prøver en måned til :) Blir IKM uke 9 om syklusen er lik som nå.
 
Så kjipt at det endte sånn, så jo så bra ut :arghh: Testet noe mer? Her er det ikke noe mer håp for denne PP'n, måtte se litt på om vi skulle gå for november eller om vi tar en pause, men har vel endt på at vi prøver en måned til :) Blir IKM uke 9 om syklusen er lik som nå.
Jeg har egentlig lyst å teste i kveld, men kjenner jeg orker ikke. Så får evt teste i morgen tidlig. Synes det er så rart at jeg enda skal kjenne på symptomene, tenkte det ville forsvinne siden testene ble negative i dag…
Kjipt det ikke klaffet for deg heller :Heartred Vi kommer ikke til å hoppe over noen måneder, blir det desemberbaby så er det sikkert meningen det:cool:
 
Jeg har egentlig lyst å teste i kveld, men kjenner jeg orker ikke. Så får evt teste i morgen tidlig. Synes det er så rart at jeg enda skal kjenne på symptomene, tenkte det ville forsvinne siden testene ble negative i dag…
Kjipt det ikke klaffet for deg heller :Heartred Vi kommer ikke til å hoppe over noen måneder, blir det desemberbaby så er det sikkert meningen det:cool:
Uff. Trist å ha det slik. Stooor klem til deg. :Heartred
 
Back
Topp