I dag er jeg 11 dpp. Synes fortsatt jeg får skygge på strimlen, men den blir enklere å se da, så får tro det er positivt. På staven synes jeg faktisk streken kom frem tydeligere, fortsatt velsig svak, men lett å fange opp (bare vanskelig på bilde). Men da jeg tok tempen på morgenen, trodde jeg alt var over, siden den droppa sånn
Men så lurer jeg på: er det normalt å få så mye skygger på nesten alle testene uten at det er noe der, eller kan jeg begynne å tro at dette blir noe? For jeg vet ikke helt hva jeg skal tro…
Hva synes dere?
Men så lurer jeg på: er det normalt å få så mye skygger på nesten alle testene uten at det er noe der, eller kan jeg begynne å tro at dette blir noe? For jeg vet ikke helt hva jeg skal tro…
Hva synes dere?
Var akkurat sånn her jeg fant ut jeg var gravid sist, men da kom det på 10 dpo. Kanskje egget har festet seg litt sent? Jeg pleier aldri spotte så lenge før mens, den skal ikke komme før på lørdag. Tok selvfølgelig en test, helt blenda, men har ikke flere tidligtester igjen dessverre.. Hmm, dette ble litt for spennende.. 

en ting er bare 1 strek, da er det jo altid ett lite håp... (Vet ikke hvorfor)Men når det lyser i bokstaver mot meg, knuses håpet litt mer.

nå kan tanta banke på døren, synes jeg!