✨ IKM UKE 12 ✨

Ikke spør hvorfor :) men skal nærme meg el nå og jeg ja har for mange tester haha
Tok nettopp begge disse og kommer strek på hcg test. kan det ha noe med el å gjøre?
håper bildet er godt nok

Vedlegg

• A2433403-680B-4DAC-A96B-0C59CEF25945.jpeg
    A2433403-680B-4DAC-A96B-0C59CEF25945.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 90
Venter EL-tester i posten, tror de kommer på mandag:hello2 Har null kontroll men ifølge babyverden-appen har jeg EL på tirsdag. Forrige gang jeg sluttet på pillene var første syklus evig lang, håper jeg slipper det denne gangen, er så utålmodig:D:hilarious:

Hvordan tolker jeg dette? El over?

Vedlegg

• Snapchat-704192224.jpg
    Snapchat-704192224.jpg
    14,6 KB · Visninger: 70
Ikke spør hvorfor :) men skal nærme meg el nå og jeg ja har for mange tester haha
Tok nettopp begge disse og kommer strek på hcg test. kan det ha noe med el å gjøre?
håper bildet er godt nok
Det har jeg aldri sett før , tok du flere tester?

mm jeg er ikke så kjent med el testingen men jeg har ifølge appen el den 8 og har målt 0,68 i dag
I går hadde jeg 0,53
Men dette er hva jeg har opplevd også nå mens jeg tester. Jeg får heller ikke noe forhøyet lh nivå på testene mine og skal ha el på mandag.. skulle kanskje tro de skulle ha økt noe hvertfall idag men fortsatt nede på 0.12. Bruke babyplan sine og premom appen

Det har jeg aldri sett før , tok du flere tester?

Men dette er hva jeg har opplevd også nå mens jeg tester. Jeg får heller ikke noe forhøyet lh nivå på testene mine og skal ha el på mandag.. skulle kanskje tro de skulle ha økt noe hvertfall idag men fortsatt nede på 0.12. Bruke babyplan sine og premom appen

mhm jeg bruker også babyplan sine og legger inn under Others i premom
Jeg vet ikke når det er vanlig å begynne med stigning heller... husk å prøve teste litt utpå dagen da
Nei har ikke testet med gtest igjen
Mannen ble helt i sjokk for den er så tydelig men ja gir iiiingen mening mtp el osv
Tenkte jeg skulle klare å vente med test til imorgen tidlig :)

Noen tegn på noe EL her da? Merker ingenting og skal liksom ha EL i morgen:bored: har ikke helt trua på at kalender-syklusen min stemmer..

mhm jeg bruker også babyplan sine og legger inn under Others i premom
Jeg vet ikke når det er vanlig å begynne med stigning heller... husk å prøve teste litt utpå dagen da
Nei har ikke testet med gtest igjen
Mannen ble helt i sjokk for den er så tydelig men ja gir iiiingen mening mtp el osv
Tenkte jeg skulle klare å vente med test til imorgen tidlig :)

prøvde igjen og nå begynner det heldigvis og øke ;) 0.44 ca kl 13 idag.

har du testa noe mer?
Noen tegn på noe EL her da? Merker ingenting og skal liksom ha EL i morgen:bored: har ikke helt trua på at kalender-syklusen min stemmer..
Merker ikke stort mye av at el er på gang her heller men jeg har begynt å fått økning på testene :-)

prøvde igjen og nå begynner det heldigvis og øke ;) 0.44 ca kl 13 idag.

har du testa noe mer?

Merker ikke stort mye av at el er på gang her heller men jeg har begynt å fått økning på testene :)

jeg fikk 0,71 I går og 0,42 nå
Så nå skjønner ikke jeg så mye ... kan «toppen ha vært eeeegwntlig i natt feks da? Også har den begynt å synke?
Uansett så prøver vi på så vi er sikre vi hvertfall har gjort det vi kan men
Fikk litt brunt i slimet isted og enda litt mer... vet ikke om det er bra eller dårlig men pleier ikke ha blødning sånn

jeg fikk 0,71 I går og 0,42 nå
Så nå skjønner ikke jeg så mye ... kan «toppen ha vært eeeegwntlig i natt feks da? Også har den begynt å synke?
Uansett så prøver vi på så vi er sikre vi hvertfall har gjort det vi kan men
Fikk litt brunt i slimet isted og enda litt mer... vet ikke om det er bra eller dårlig men pleier ikke ha blødning sånn
Jeg vil tro at du da har nådd toppen og at eggløsningen skjedde inatt :-) aldri skjedd meg selv men har lest om flere som får spotting rundt el

Back
Topp