✨ IKM UKE 12 ✨

Det var lurt, lasta ned appen og la den inn der. Og den kom opp med 0.15 :) noe er på gang i hvertfall da!
Vis vedlegget 350453
Oj, hvordan misset du selv når du fulgte det opp?

ja liker den appen nå :) og at den leser inn verdiene selv

vel jeg hadde jo TR som vanlig 30.des så kom den aldri 29/30.jan dermed vet jeg heller ikke når EL var , den skulle vært da jeg var midt i covid men antagelig forskjøvet siden TR ikke kom da før 20.feb
så synes det var litt greit å begynne med EL testingen
jeg fikk peak første gang jeg testet 8.feb og 0.90 og senere på kvelden 0.47 bare så vet ikke helt, må bli litt kjent med testingen og HÅPER på høyere peak denne pp
fikk 0.37 på tirsdag og 0.26 i går .. vet ikke helt hva det betyr at den gikk litt ned i går men kanskje noe med tidlig på morningen
ser noen skriver man bør teste etter kl 12 men vet ikke hvorfor

Jeg kommer inn her: :)

Lille maur - 37 - pp5 - B4 - EL 15/3 - IKM 29/3

Vi prøver igjen. Hadde en kjemisk forrige pp så TR kom to dager forsinket. Håper det ikke klusser til syklusen min.. :rolleyes:

velkommen inn til deg også :happy::happy:
Har dessverre ingen erfaring selv med kjemisk, men håper det kan klaffe for dere uansett :joyful:

:smiley-angelic002Jobber med saken:

vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Veldig Spent - 35- PP2 - B3- EL 8.3 - IKM 22.3
Cornelialill - 30 - PP5 - B2 - EL 03.03 - IKM 22.03
Malins83 - 37 år - PP6(etter SA) - B3 - EL 8/3 - IKM 22/3
Mymelen-33- PP2- B3- EL 8.3- IKM 22.3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3
Lykkelig.Mamma - 22 - PP1 - B2 - EL 9.3 - IKM 23.3
Guacamole - 29 - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 25/3
MammaTilEnMillion - 39 - PP3 - B6 - EL 11.03 IKM 25.03
Reyna - 26 - PP3 - B1 - EL 12.3 - IKM 27.3
Chanti93 - 27 - PP11 - B3 - El. 12.3 - IKM 27.3.
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA) - B1 - EL 12.3. - IKM 27.3.
Lille maur - 37 - pp5 - B4 - EL 15/3 - IKM 29/3

frustrert.gif
Mensen:

default_gallery_1879_28_819.gif
Gravid:

ja liker den appen nå :) og at den leser inn verdiene selv

vel jeg hadde jo TR som vanlig 30.des så kom den aldri 29/30.jan dermed vet jeg heller ikke når EL var , den skulle vært da jeg var midt i covid men antagelig forskjøvet siden TR ikke kom da før 20.feb
så synes det var litt greit å begynne med EL testingen
jeg fikk peak første gang jeg testet 8.feb og 0.90 og senere på kvelden 0.47 bare så vet ikke helt, må bli litt kjent med testingen og HÅPER på høyere peak denne pp
fikk 0.37 på tirsdag og 0.26 i går .. vet ikke helt hva det betyr at den gikk litt ned i går men kanskje noe med tidlig på morningen
ser noen skriver man bør teste etter kl 12 men vet ikke hvorfor

Ja, det synes jeg og er greit at den leser verdiene selv :-)
kan nok ha noe med det å gjøre ja :depressed: men stemmer det ikke nogenlunde med EL 8 og TR den 20 da?

tror kanskje jeg selv har testa litt tidlig på morningen, eller så er det bare litt tidlig for min syklus ifht nivåene for testa idag også men ingen endring fra igår :hungry: men vi hadde vel EL på samme dag, Mandag den 8 mars? Derfor jeg syntes det var litt rart at nivåene mine ikke har endret seg enda. Vi får se ;)

Lagt deg inn i tråden her :)

så moro å se, ingen tvil på EL her :joyful: håper dere får lagt inn gode aksjer! Tvi tvi :happy: hvordan er syklusen din?
Takk for det. :) Har egentlig ganske bra syklus. Hatt det etter fødsel med førstemann. Men har jo vært gjennom MA, så det er liksom første eggløsning etter det. 8 uker siden aborten.

Trenger hjelp, litt rådvill..
Se på denne
263F53D2-EA1D-4297-BAD9-EBC6ABE5A35B.png

hva skjer her egentlig? Har ikke testet noe særlig før så jeg skjønner ingenting.. hadde første dag i mens 23 feb og siste dag med blødning 25 feb. Skal ha EL 8 mars.. Noen som kan komme med noen hjelpende ord eller erfaringer? :angelic: Eller er det bare meg som er litt for ivrig på denne EL testinga?

Ja, det synes jeg og er greit at den leser verdiene selv :)
kan nok ha noe med det å gjøre ja :depressed: men stemmer det ikke nogenlunde med EL 8 og TR den 20 da?

tror kanskje jeg selv har testa litt tidlig på morningen, eller så er det bare litt tidlig for min syklus ifht nivåene for testa idag også men ingen endring fra igår :hungry: men vi hadde vel EL på samme dag, Mandag den 8 mars? Derfor jeg syntes det var litt rart at nivåene mine ikke har endret seg enda. Vi får se ;)

El 8.mars står det i appen og mens 22.mars
Tar bare utgangspunkt i det
Testet igjen jeg (haha)
Fikk disse i dag

Vedlegg

• 13634254-E30D-4311-A91A-9D22B4B43090.jpeg
    13634254-E30D-4311-A91A-9D22B4B43090.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 61
dine stiger jo fint :D skal roe ned hode med å fortsette husvasken til mannen kommer hjem ikveld jeg! En dag før forventa :smiley-angelic003

ja man kan jo bli gal av denne testingen
leste dette:
I motsetning til graviditetstester, skal de fleste eggløsningstester ikke taes på morgenurin. LH vil normalt stige i blodet fra morningen etter at kvinnen har stått opp og vil være målbar i urin noen timer senere. Dermed vil man ikke kunne oppdage lh-stigningen før dagen etter dersom man kun tester på morgenurin. Dersom kvinnen har et kort vindu med høyt nivå av LH, så vil hun også risikere å ikke få med seg stigningen i det hele tatt.

så ja den stiger nok de neste dagene :)

Så koselig at han kom hjem tidligere :)

I dag starter min ‘fruktbare periode’, veldig spent på om det stemmer :nailbiting: har jo hatt ‘mensen’ en gang etter spiraluttak, over 1 mnd etter uttak; rosa blod med litt slim som varte i to dager, litt brunt dag 3, så ferdig..

I dag starter min ‘fruktbare periode’, veldig spent på om det stemmer :nailbiting: har jo hatt ‘mensen’ en gang etter spiraluttak, over 1 mnd etter uttak; rosa blod med litt slim som varte i to dager, litt brunt dag 3, så ferdig..

Gøy... min også...sambo er SÅ med på at det skal klaffe så vi har romantiske kvelder hver kveld. Trenger ikke legge inn aksjer engang :dance018:laughing025

Gøy... min også...sambo er SÅ med på at det skal klaffe så vi har romantiske kvelder hver kveld. Trenger ikke legge inn aksjer engang :dance018:laughing025
Hehe, det er herlig! her skal vi bruke beskyttelse, i hvert fall de to neste eggløsningene. Men er jo ikke noe vi ønsker over flere dager :angelic: , kun når vi må, og derfor er det greit om den fruktbare perioden her stemmer :nailbiting:

her er vi det samme, begge er veldig innstilt på at det skal klaffe men vi koser oss heldigvis i prosessen uten å føle på noe press :joyful:

Hehe, det er herlig! her skal vi bruke beskyttelse, i hvert fall de to neste eggløsningene. Men er jo ikke noe vi ønsker over flere dager :angelic: , kun når vi må, og derfor er det greit om den fruktbare perioden her stemmer :nailbiting:

Så dere prøver ikke nå eller har jeg misforstått her? :shy:

her er vi det samme, begge er veldig innstilt på at det skal klaffe men vi koser oss heldigvis i prosessen uten å føle på noe press :joyful:

Så dere prøver ikke nå eller har jeg misforstått her? :shy:

Nei, men følger med og prøver å finne ut av syklus. Mannen ønsker ikke desember barn da vi har det fra før. Har to EL som treffer desember å.. Litt kjedelig..

Back
Topp