✨ IKM UKE 12 ✨

Velkommen inn :thumright ikke alltid lett det der men vil ikke si det er stor forskjell på en november og desemberbaby :signs003

Helt enig! Er novemberbarn selv, har aldri tenkt noe på at det var noe negativt i det :D

Lurer på en ting, kanskje jeg hører til her.. evt 13..
Er CD1 første dag i mens?
Hvis man har mens i 3 dager, har man eggløsning tidligere da? :confused:

CD1 er første dag med mens ja :happy: Tror ikke lengden på mens påvirker EL, i alle fall ikke hos meg. Men antall dager frem til EL kan variere fra syklus til syklus. Dagene fra EL til neste mens har jeg hørt skal være lik hver syklus :) Det stemmer for meg, har alltid 14 dager lutealfase. Men sykluslengden varierer fra 27-29 dager :)

Lurer på en ting, kanskje jeg hører til her.. evt 13..
Er CD1 første dag i mens?
Hvis man har mens i 3 dager, har man eggløsning tidligere da? :confused:
CD1 er første dag i mens :-) om du får EL tidligere er jeg faktisk usikker på, hadde selv en kortere mens enn normalt så :confused005 men kommer til å teste meg frem. Har du sjekke EL på kalkulatoren til babyverden?

CD1 er første dag i mens :) om du får EL tidligere er jeg faktisk usikker på, hadde selv en kortere mens enn normalt så :confused005 men kommer til å teste meg frem. Har du sjekke EL på kalkulatoren til babyverden?
Takk for svar! Da har jeg forstått riktig med CD. Har en annen kalkulator som jeg har skrevet inn i nå :) så da er jeg nok med på ikm uke 13. skal ikke prøve på desember eller januar baby, så da får jeg 2 mnd på å finne ut litt før vi prøver for fullt:angelic:

Takk for svar! Da har jeg forstått riktig med CD. Har en annen kalkulator som jeg har skrevet inn i nå :) så da er jeg nok med på ikm uke 13. skal ikke prøve på desember eller januar baby, så da får jeg 2 mnd på å finne ut litt før vi prøver for fullt:angelic:
Så bra du fant ut av det hvertfall, og masse lykke til i prosessen :-) :-)

Jeg hadde skrevet inn syklus på 38 dager i stedet for 28, så jeg tilhører uke 12 :bag: vi skal ikke prøve denne mnd, men er gøy å følge med og bli kjent med ulike faser i perioden.

:smiley-angelic002Jobber med saken:

Veldig Spent - 35- PP2 - B3- EL 8.3 - IKM 22.3
Malins83 - 37 år - PP6(etter SA) - B3 - EL 8/3 - IKM 22/3
Mymelen-33- PP2- B3- EL 8.3- IKM 22.3
vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 24.3
Guacamole - 29 - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 25/3
Reyna - 26 - PP3 - B1 - EL 12.3 - IKM 27.3
Chanti93 - 27 - PP11 - B3 - El. 12.3 - IKM 27.3.
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA) - B1 - EL 12.3. - IKM 27.3.

frustrert.gif
Mensen:

default_gallery_1879_28_819.gif
Gravid:

God morgen folkens! ny uke, ny måned
Har fått mosjonert i dag og fått i meg en god frokost
Motivert for å være enda mer aktiv fremover og spise sunt, for meg selv, humøret mitt og ikke minst fruktbarheten :)
Gleder meg til eggløsning og humping :dance018:love022
Ha en fin dag alle sammen

vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3

frustrert.gif
Mensen:

Gravid:

Last edited:
God morgen folkens! ny uke, ny måned
Har fått mosjonert i dag og fått i meg en god frokost
Motivert for å være enda mer aktiv fremover og spise sunt, for meg selv, humøret mitt og ikke minst fruktbarheten :)
Gleder meg til eggløsning og humping :dance018:love022
Ha en fin dag alle sammen

Hei, håper du har fått en fin start på dagen og uka så langt :-) fint initiativ og skrive en slik post!

det er godt å komme inn i gode rutiner, har selv begynt å tatt litt ekstra tak etter en god stund med utskeielser :depressed:
Blir en spennende uke fremover, BF dro på jobb tidlig idag og er usikker på om han kommer hjem til helgen, om ikke så må jeg dra til han :joyful: ikm er på mandag så helgen må brukes godt!

hvordan kommer dere til å gjøre det fremover med tanke på eggløsningen? :)

Tatt tak i utskeielser selv! Har bmi på nesten 30, ønsker å få den ned før baby gjør sin ankomst inni meg :rolleyes:

Mannen snakket om at han ønsket mars baby, han mener vi er så fruktbare så vi bare kan bestille en :confused013 noe vi kanskje var da vi var i 20’åra..
men se her :hilarious:
Ingen mars baby på oss.
upload_2021-3-1_17-42-0.png

vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3
Lykkelig.Mamma - 22 - PP1 - B2 - EL 9.3 - IKM 23.3

frustrert.gif
Mensen:

Gravid:

Hei, hiver meg på her hvis det er greit:happy:

Fikk en liten gutt okt 2020 og ønsker gjerne en lillebror/lillesøster:love017 Planen var å vente til april for å prøve på en januarbaby, meeen vi satt nettopp å pratet om at det og ble enig om at det hadde vært koselig med en desemberbaby også. Tror vi begge to er veldig klare til å begynne prøvingen:D Er litt usikker på hele syklusen min da jeg sluttet på pillene 22 februar og hadde mens 23-26, så regnet det bare ut med EL-kalkulator og har bestilt ELtester.
Forrige gang gikk det 3 mnd fra jeg sluttet på pillene til positiv test, så håper det går raskt denne gangen også:)

Tatt tak i utskeielser selv! Har bmi på nesten 30, ønsker å få den ned før baby gjør sin ankomst inni meg :rolleyes:

Mannen snakket om at han ønsket mars baby, han mener vi er så fruktbare så vi bare kan bestille en :confused013 noe vi kanskje var da vi var i 20’åra..
Ingen mars baby på oss.
Vis vedlegget 350182

Haha! Hva i alle dager, tenker ikke Babyverden at du skal ha EL den måneden? :hilarious:

:HeartredVelkommen inn til alle nye i gruppa :happy: det er så gøy å se at vi blir flere :smiley-bounce022

Hei, hiver meg på her hvis det er greit:happy:

Fikk en liten gutt okt 2020 og ønsker gjerne en lillebror/lillesøster:love017 Planen var å vente til april for å prøve på en januarbaby, meeen vi satt nettopp å pratet om at det og ble enig om at det hadde vært koselig med en desemberbaby også. Tror vi begge to er veldig klare til å begynne prøvingen:D Er litt usikker på hele syklusen min da jeg sluttet på pillene 22 februar og hadde mens 23-26, så regnet det bare ut med EL-kalkulator og har bestilt ELtester.
Forrige gang gikk det 3 mnd fra jeg sluttet på pillene til positiv test, så håper det går raskt denne gangen også:)
Uansett om det klaffer nå eller om litt så kommer de to til å ha masse glede av hverandre :Heartred sånn egentlig har jeg alltid sakt til meg selv at jeg aldri skulle ha en desemberbaby, helt på tampen av året. Jeg selv er født i februar, noe samboer også er men nå ser jeg faktisk ingenting «galt» med det :love7 en desemberbaby må være noe av det koseligste jeg kan tenkte meg, i en tid som ellers er fylt med familietid og kos :Heartpink masse lykke til med prøvingen og at syklusen retter seg fort for dere!

Ingen mars baby på oss.
Vis vedlegget 350182
Det skal hvertfall ikke stå på innstillingen til mannen da :cheers kommer dere til å ta det litt som det kommer? :-)
Ser ikke ut som den har tatt med EL 28.juni ;) trodde faktisk det stemte først xsmile9
Ser ut som at noe mangler her ja :scratch

:HeartredVelkommen inn til alle nye i gruppa :happy: det er så gøy å se at vi blir flere :smiley-bounce022

Uansett om det klaffer nå eller om litt så kommer de to til å ha masse glede av hverandre :Heartred sånn egentlig har jeg alltid sakt til meg selv at jeg aldri skulle ha en desemberbaby, helt på tampen av året. Jeg selv er født i februar, noe samboer også er men nå ser jeg faktisk ingenting «galt» med det :love7 en desemberbaby må være noe av det koseligste jeg kan tenkte meg, i en tid som ellers er fylt med familietid og kos :Heartpink masse lykke til med prøvingen og at syklusen retter seg fort for dere!

Det skal hvertfall ikke stå på innstillingen til mannen da :cheers kommer dere til å ta det litt som det kommer? :)

Ser ut som at noe mangler her ja :scratch

Tenkte også at jeg aldri skulle ha desemberbaby, meen har nok ombestemt meg. Jeg er selv født i desember og husker det eneste kjipe var når alle vennene mine var blitt 18 og dro på festival osv var jeg enda 17, men det trenger vi ikke tenke på riktig enda:hilarious: Ellers er det veldig koselig mtp jul, pynting og mye kos:happy:

Tenkte også at jeg aldri skulle ha desemberbaby, meen har nok ombestemt meg. Jeg er selv født i desember og husker det eneste kjipe var når alle vennene mine var blitt 18 og dro på festival osv var jeg enda 17, men det trenger vi ikke tenke på riktig enda:hilarious: Ellers er det veldig koselig mtp jul, pynting og mye kos:happy:
Heheheh, ja det var det da :laughing002 det får så bare være , alle må vente like lenge uansett, de har bare en «fordel» med å være født tidligere på året :-)

:sign17Endelig ikm 12 tråd!
Jeg er selv desemberbarn og har aldri tenkt at det er negativt så jeg unngår ikke å prøve på desemberbaby :Heartbigred

jeg hadde en veldig merkelig syklus og hadde uteblitt mens over 20 dager så jeg fant aldri egentlig ut av min pp forrige mnd
Lege sier det kan ha noe med covid 19 å gjøre og at det har trøblet til syklusen min.
jeg og sambo tenkte vi bare skulle slutte på prevensjon og la det gå sin gang men jeg har kjøpt noen el strimler nå etter forrige mnd frustrasjon rundt uteblitt mens osv.
også har det blitt litt mye unødvendig testing ;):smiley-angelic001

så regner dette som pp2 da jeg ikke hadde noen clue forrige mnd
Jeg har 2 barn fra før hvor yngste er 9
Sambo og jeg ønsker nå en felles! Det skal bli så koselig å få en liten en igjen.

TR er borte og jeg er klar for ny pp :sign19:sign17:hello2

håper vi får mange gravide i ikm uke 12
Heier på oss alle :hello

Gøy å se at noen på min egen alder og med store barn fra før er "prøvere". Jeg blir 35, har et barn på 12 år og 2 bonus på 11år og 5år. Håper vi får det til snart.!

Back
Topp