Astrantia
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
September To Remember 2022
Søvnløs i september 2025
Velkommen innikke alltid lett det der men vil ikke si det er stor forskjell på en november og desemberbaby
![]()
Helt enig! Er novemberbarn selv, har aldri tenkt noe på at det var noe negativt i det
Lurer på en ting, kanskje jeg hører til her.. evt 13..
Er CD1 første dag i mens?
Hvis man har mens i 3 dager, har man eggløsning tidligere da?![]()
CD1 er første dag med mens ja
Tror ikke lengden på mens påvirker EL, i alle fall ikke hos meg. Men antall dager frem til EL kan variere fra syklus til syklus. Dagene fra EL til neste mens har jeg hørt skal være lik hver syklus
men kommer til å teste meg frem. Har du sjekke EL på kalkulatoren til babyverden?
vi skal ikke prøve denne mnd, men er gøy å følge med og bli kjent med ulike faser i perioden.
Jobber med saken:
ikm er på mandag så helgen må brukes godt!
noe vi kanskje var da vi var i 20’åra..
Planen var å vente til april for å prøve på en januarbaby, meeen vi satt nettopp å pratet om at det og ble enig om at det hadde vært koselig med en desemberbaby også. Tror vi begge to er veldig klare til å begynne prøvingen
Velkommen inn til alle nye i gruppa 
en desemberbaby må være noe av det koseligste jeg kan tenkte meg, i en tid som ellers er fylt med familietid og kos
masse lykke til med prøvingen og at syklusen retter seg fort for dere!
det får så bare være , alle må vente like lenge uansett, de har bare en «fordel» med å være født tidligere på året
Endelig ikm 12 tråd!