Har 2 selv på 11 og 10 de maser om et søsken tilGøy å se at noen på min egen alder og med store barn fra før er "prøvere". Jeg blir 35, har et barn på 12 år og 2 bonus på 11år og 5år. Håper vi får det til snart.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 2 selv på 11 og 10 de maser om et søsken tilGøy å se at noen på min egen alder og med store barn fra før er "prøvere". Jeg blir 35, har et barn på 12 år og 2 bonus på 11år og 5år. Håper vi får det til snart.!
Nei han er med. Jeg tar det litt som det kommer og har gitt han datoer fra kalenderen som han får følge med på ettersom vi har en i desember så gjør det ingenting for meg å vente litt. Men å vente helt til juni med å bli gravid når man først er enige på å prøve er selvpining synes jeg både mars og april EL blir med termin i desemberDet skal hvertfall ikke stå på innstillingen til mannen da kommer dere til å ta det litt som det kommer?
Ser ut som at noe mangler her ja
Gøy å se at noen på min egen alder og med store barn fra før er "prøvere". Jeg blir 35, har et barn på 12 år og 2 bonus på 11år og 5år. Håper vi får det til snart.!
Har 2 selv på 11 og 10 de maser om et søsken til
her er det en som sier det er ok og en som ikke vil ha fler søsken .. hahah
Sånn er det her og. Eldste på 12 vil ha søsken uansett kjønn, men helst jente siden Hu har 2 bonusbrødre. Eldste gutten på 11 vil ikke ha jente for de er så plagsomme. Yngste på 5 år ønsker seg en baby uansett kjønn for å bli storebror. Hehe...
her er det en som sier det er ok og en som ikke vil ha fler søsken .. hahah
Fikk mine i posten forrige uke og EL tester idag så nå er det bare ventingen igjen frem til helgen får ikke sett samboer før den tid heller så, litt kjiptDa har jeg fått graviditetstester i posten, venter bare på EL-tester som ble sendt i dag
Nei det gjør de ikke. Bare de som har ytret ønske om det flere ganger.vet de at dere prøver/ønsker fler?
Velkommen inn i gruppa du ogsåJobber med saken:
vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Veldig Spent - 35- PP2 - B3- EL 8.3 - IKM 22.3
Malins83 - 37 år - PP6(etter SA) - B3 - EL 8/3 - IKM 22/3
Mymelen-33- PP2- B3- EL 8.3- IKM 22.3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3
Lykkelig.Mamma - 22 - PP1 - B2 - EL 9.3 - IKM 23.3
Guacamole - 29 - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 25/3
MammaTilEnMillion - 39 - PP3 - B6 - EL 11.03 IKM 25.03
Reyna - 26 - PP3 - B1 - EL 12.3 - IKM 27.3
Chanti93 - 27 - PP11 - B3 - El. 12.3 - IKM 27.3.
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA) - B1 - EL 12.3. - IKM 27.3.
Mensen:
Gravid:
vet de at dere prøver/ønsker fler?
God morgen alle sammen
jeg tror kroppen holder på å gjøre seg klar for EL. Tok denne ca 0945. Skulle egentlig ikke ta noen før fredag men måtte bare sjekke i tilfellet. Dere som har EL testet før, hvor lang tid kan det ta fra testen viser som denne til positiv ca?
Det var lurt, lasta ned appen og la den inn der. Og den kom opp med 0.15 noe er på gang i hvertfall da!har du premom appen?
der tar appen automatisk bilde og leser den for deg
jeg testet i dag og fikk 0,37 hvilket vil si at det er på vei mot EL hadde ca 0,23 dagen før
tror EL er på alt fra rundt 0,90-1,20 eller noe i den duren
det var litt interessant ettersom jeg misset og fikk helt endringer i syklusen forrige mnd
Lagt deg inn i tråden herCornelialill - 30 - PP5 - B2 - EL 03.03 - IKM 22.03
Jeg tror jammen jeg har eggløsning!! Endelig! Men vi får se om egget vil feste seg der inne når det er 4mm der....
Cornelialill - 30 - PP5 - B2 - EL 03.03 - IKM 22.03
Jeg tror jammen jeg har eggløsning!! Endelig! Men vi får se om egget vil feste seg der inne når det er 4mm der....