✨ IKM UKE 12 ✨

Høres ut som el for min del :dance008 samme symptomene jeg bruker å få faktisk. Jeg bruker strimlene fra babyplan og synes de er greie å tolke, bruker premom appen for ekstra tolkehjelp og synes det fungerer greit. Men dette er jo veldig individuelt

Blir spennende og se da! Håper for dere :happy:
Kommer til å redigere det første innlegget med alle som er i gruppa :) synes det var en smart og oversiktlig måte! Aldri holdt en gruppe selv før så det er litt nytt :happy:
Takk for det! Håper det går den riktige veien nå, hvis ikke blir det gyn sjekk og evt letrozol på meg:happy: Ja, om du har alle samlet på første innlegget er det lettere og oversiktlig. Du får ta det på din tempo, og skjønner godt at det er din første gruppe :D

Her kommer min oppdatering på dagens el :) ser kvaliteten på bildene ble veldig dårlige men, øverste bilde er fra i går og siste fra i dag, føler jeg kan si at den er positiv?

har ingen typiske tegn til el smerter eller lignende som jeg bruker å ha men «aksjene» er lagt og nå er det bare å håpe på at det kan gå veien denne gangen :) mannen har dratt og nå får vi ikke gjort noe mer uansett

Vis vedlegget 350925 Vis vedlegget 350924
Får krysse fingrene at dere greier det, og at den siste aksjen tar egget :angelic::Heartred

Disse var jo kjempe tydelige... fikk aldri de nå jeg og er gaaanske frustrert
Men har el smerter og spotting men ja er bare redd for at det nå kanskje ikke er sluppet noen egg
Hvordan er dine nå da? Du begynte å øke tidlig, var det ikke så? :) men tenker at om kroppen gir signaler og dere fremdeles kan legge inn aksjer så burde det gå bra selv om utslagene på testene ikke er helt som forventet? :happy:

Hvordan er dine nå da? Du begynte å øke tidlig, var det ikke så? :) men tenker at om kroppen gir signaler og dere fremdeles kan legge inn aksjer så burde det gå bra selv om utslagene på testene ikke er helt som forventet? :happy:

jo men siste var bare oppe i 0,71
Ja har aksjer fra alle dagene bortsett fra i går... får fikse noe i dag også for sikkerhetsskyld

Hvor mye EL slim er vanlig å få? :bag: Leste litt om det nå, en klump med slim, er det vanlig?

Fikk EL-testene i posten i dag:D Ifølge babyverden-appen skal jeg ha EL i morgen, men har vært litt usikker på det siden det bare er 2 uker siden jeg sluttet på Cerazette, og sist jeg sluttet varte første syklus i 39 dager..
Men begynner å se ut som noe:D Hvor lang tid gikk det for dere fra 0,50 til positiv?

Vedlegg

• Screenshot_20210308-122407_Premom.jpg
    Screenshot_20210308-122407_Premom.jpg
    10,9 KB · Visninger: 58
Jeg får ikke positive tester. Den steg litt og så falt igjen, har jeg hatt El da tro?
Jeg skal starte på wild yam, så trenger jo å være sikker på at EL har vært..

Vedlegg

• Snapchat-298924958.jpg
    Snapchat-298924958.jpg
    15,3 KB · Visninger: 55
jo men siste var bare oppe i 0,71
Ja har aksjer fra alle dagene bortsett fra i går... får fikse noe i dag også for sikkerhetsskyld

Mine tester har også kun vært lave, oppi 0,51. Kjempe merkelig dette..
Har ikke hatt så mye El slim, men vært veldig våt mellom beina hver dag, vært sliten, kvalm og hatt murringer i mage og rygg. Og sur, haha.

Lagt aksjer annenhver dag i snart en uke, så får tro det har holdt,kanksje bare fortsette hele syklusen denne gangen. Haha *ler*

Litt usikker på ikm, men i slutten av uke 11 begynnelsen av uke 12 engang.

Minera- 32 år (snart 33)- PP1- B5- el 06/07.

fikk positiv eltest lørdag..
Blitt gravid 8 ganger, alle på første forsøk.. mistet halvparten av gangene.. spent nå, og litt skummelt..

Hvor mye EL slim er vanlig å få? :bag: Leste litt om det nå, en klump med slim, er det vanlig?
Vil tro det er normalt, jeg bruker å få mye slim på papiret men ikke fått en direkte klump :)
Fikk EL-testene i posten i dag:D Ifølge babyverden-appen skal jeg ha EL i morgen, men har vært litt usikker på det siden det bare er 2 uker siden jeg sluttet på Cerazette, og sist jeg sluttet varte første syklus i 39 dager..
Men begynner å se ut som noe:D Hvor lang tid gikk det for dere fra 0,50 til positiv?
Jeg gikk fra 0.41 på kvelden cd 13 til å nå toppen 1.25 kl 10 dagen etterpå :happy: vil si el er på gang hos deg ;) lykke til!
Jeg får ikke positive tester. Den steg litt og så falt igjen, har jeg hatt El da tro?
Jeg skal starte på wild yam, så trenger jo å være sikker på at EL har vært..
Når på dagen har du testet og har du spist/drukket noe like før? :)

Last edited:
:smiley-angelic003
Litt usikker på ikm, men i slutten av uke 11 begynnelsen av uke 12 engang.

Minera- 32 år (snart 33)- PP1- B5- el 06/07.

fikk positiv eltest lørdag..
Blitt gravid 8 ganger, alle på første forsøk.. mistet halvparten av gangene.. spent nå, og litt skummelt..
Velkommen Minera :smiley-angelic003 Legger deg inn i lista i starten på uka :-) ønsker dere masse lykke til og at spiren sitter hele veien! :happy:

Så gøy å se hvor mange vi er her i tråden :joyful:

✨ IKM OVERSIKT
——————————————————————
:Heartred IKM 20/3
prøvernr3- 36 år- PP1- B3- E.L 6.3- IKM 20.2

:Heartred IKM 22/3
vårlilleclark - 26 - PP2 - B2 - EL 8.3 - IKM 22.3
Veldig Spent - 35- PP2 - B3- EL 8.3 - IKM 22.3
Cornelialill - 30 - PP5 - B2 - EL 03.03 - IKM 22.03
Malins83 - 37 år - PP6(etter SA) - B3 - EL 8/3 - IKM 22/3
Mymelen-33- PP2- B3- EL 8.3- IKM 22.3
Minera- 32 år (snart 33)- PP1- B5- el 06/07 (Usikker ikm)

:Heartred IKM 23/3
Team M - 34år - PP4 - B2 - EL 8.3 - Ikm 23.3
Lykkelig.Mamma - 22 - PP1 - B2 - EL 9.3 - IKM 23.3

:Heartred IKM 24/3
Heiel - 31år - pp5 - B1 - EL usikker - IKM 24.03

:Heartred IKM 25/3
Guacamole - 29 - PP3 - B3 - EL usikker - IKM 25/3
MammaTilEnMillion - 39 - PP3 - B6 - EL 11.03 IKM 25.03
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP18 - B4 - EL 11.03 - IKM 25.03

:Heartred IKM 27/3
Reyna - 26 - PP3 - B1 - EL 12.3 - IKM 27.3
Chanti93 - 27 - PP11 - B3 - El. 12.3 - IKM 27.3.
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA) - B1 - EL 12.3. - IKM 27.3

Tatt flere bilder av samme test, så da er jeg ganske sikker

upload_2021-3-8_13-55-0.jpeg

Vedlegg

• upload_2021-3-8_13-54-5.jpeg
    upload_2021-3-8_13-54-5.jpeg
    29,8 KB · Visninger: 61
Vil tro det er normalt, jeg bruker å få mye slim på papiret men ikke fått en direkte klump :)

Jeg gikk fra 0.41 på kvelden cd 13 til å nå toppen 1.25 kl 10 dagen etterpå :happy: vil si el er på gang hos deg ;)

Når på dagen har du testet og har du spist/drukket noe like før? :)
Å så godt å høre!:D Har høy sexlyst om dagen, så la inn aksjer både i forgårs, i går og i dag, og blir nok å legge inn i morgen også:D:hilarious:

ja, kunne ønske det var e graviditetstest da :shy: men gøy å se at kroppen har kommet godt inn i syklus etter spiral i 10 år!
Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen og at en spire setter seg, så du snart kan få en like positiv graviditetstest:Heartred

I dag er det 8/3 og flere av oss har el i dag, hvordan ligger dere an? :joyful:
Testar ikkje etter EL denne pp, har gjort det sidan september, men vil prøve å ha eit meir avslappa forhold til prøvinga framover :happy: har hatt ELslim og murringer i 3 dagar no, og det kjennes ut som om EL er idag eller like rundt hjørnet ;) har iallefall fått lagt inn aksjer idag og i helga, så får me berre håpe at me har truffet blink denne pp :love7

Back
Topp