✨ IKM UKE 12 ✨

Vil tro det er normalt, jeg bruker å få mye slim på papiret men ikke fått en direkte klump :)

Jeg gikk fra 0.41 på kvelden cd 13 til å nå toppen 1.25 kl 10 dagen etterpå :happy: vil si el er på gang hos deg ;) lykke til!

Når på dagen har du testet og har du spist/drukket noe like før? :)

Har testet mellom 1230 og 16 som regel..
Ikke spist eller drukket rett før.

Testar ikkje etter EL denne pp, har gjort det sidan september, men vil prøve å ha eit meir avslappa forhold til prøvinga framover :happy: har hatt ELslim og murringer i 3 dagar no, og det kjennes ut som om EL er idag eller like rundt hjørnet ;) har iallefall fått lagt inn aksjer idag og i helga, så får me berre håpe at me har truffet blink denne pp :love7
Det tror jeg nok kan være lurt, å prøve å ha et mere avslappet forhold til prøvingen. Hvertfall om dere har prøvd noen runder :-) ønsker dere masse lykke til og håper alt klaffer denne runden :love017

Det tror jeg nok kan være lurt, å prøve å ha et mere avslappet forhold til prøvingen. Hvertfall om dere har prøvd noen runder :) ønsker dere masse lykke til og håper alt klaffer denne runden :love017
Har prøvd sidan me mista i månadskiftet august/september :) kjenner det tar på å alltid ha det i tankane og at tr dukkar opp kvar mnd :wtf: har igrunn aldri testa etter EL dei andre gongane me har blitt gravide, så håpar at om eg er meir avslappa rundt det, at det vil klaffe da :hilarious: Tusen takk, håpar på mangen positive testar i denne ikmgruppa :love7

Skogsfugl - 36 år - PP8 - B3 - EL 13.03 - ikm 27.3

Prøver å ikke tenke så mye på prøving denne gangen. Hadde egentlig ikke tenkt til å melde meg på ikm-tråd heller, men nå som el nærmer seg merker jeg at jeg savner å følge med på dere. :D

Har prøvd sidan me mista i månadskiftet august/september :) kjenner det tar på å alltid ha det i tankane og at tr dukkar opp kvar mnd :wtf: har igrunn aldri testa etter EL dei andre gongane me har blitt gravide, så håpar at om eg er meir avslappa rundt det, at det vil klaffe da :hilarious: Tusen takk, håpar på mangen positive testar i denne ikmgruppa :love7
Så leit å høre men jeg heier på dere :dummy::dummy1: la oss håpe at vi alle går ut av denne ikm gruppa med positive tester :Heartbigred

Skogsfugl - 36 år - PP8 - B3 - EL 13.03 - ikm 27.3

Prøver å ikke tenke så mye på prøving denne gangen. Hadde egentlig ikke tenkt til å melde meg på ikm-tråd heller, men nå som el nærmer seg merker jeg at jeg savner å følge med på dere. :D
Ja, ser dere er i pp8! Noen ganger kan det være greit å ha en slik gruppe å dele tanker å se hvordan det går med andre også :welcome håper virkelig at en spire sitter hos dere denne perioden :Heartred har oppdatert ikm lista med infoen din :happy:

Er det vanlig at den kan synke før den øker helt og blir positiv? Eller har jeg hatt EL?

Vedlegg

• Screenshot_20210308-195511_Premom.jpg
    Screenshot_20210308-195511_Premom.jpg
    12,2 KB · Visninger: 56
Er det vanlig at den kan synke før den øker helt og blir positiv? Eller har jeg hatt EL?

Det kan gå litt opp og ned gjennom syklusen. Vanskelig å si siden du bare har testet én dag. Man bør helst starte et par dager før forventet EL for å sjekke økning og finne toppen :happy: Det kan jo potensielt ha vært positiv test i går (og EL i dag), men vanskelig å fastslå uten flere tester eller temping :happy: Ville testet i morgen også for å se om det øker eller om det er på vei ned. :)

Det kan gå litt opp og ned gjennom syklusen. Vanskelig å si siden du bare har testet én dag. Man bør helst starte et par dager før forventet EL for å sjekke økning og finne toppen :happy: Det kan jo potensielt ha vært positiv test i går (og EL i dag), men vanskelig å fastslå uten flere tester eller temping :happy: Ville testet i morgen også for å se om det øker eller om det er på vei ned. :)
Takk for svar!:happy: Ja tenkte å begynne før helgen men fikk ikke testene før i dag.. Men da fortsetter jeg testingen i morgen så får vi se:D

Hvis du ser på mine test så er det samme test med få minutter mellom. Tror det kommer mye ann på hvordan du holder testen og i hvilket lys.. Tok en til, klarte å holde meg 3 timer uten å drikke..
upload_2021-3-8_21-0-22.jpeg

hvor høy t/C ratio er normalt å få når man er på det høyeste, egentlig?

Kanskje du ikke har hatt el enda, kan det være en mulighet tro?

Ja det kan jo være, men begynte med mens murringer natt til lørdag kl 05, og siden da har formen vært dårligere hver dag. Altså murringer, kvalme og hodepine..har hatt slim men det forsvant og så kom det tilbake midt på dagen i dag. Forstår ikke noe,men mulig min El er forsinket denne syklus da, at den kommer innet et par dager.

Hvis du ser på mine test så er det samme test med få minutter mellom. Tror det kommer mye ann på hvordan du holder testen og i hvilket lys.. Tok en til, klarte å holde meg 3 timer uten å drikke..
Vis vedlegget 350976
hvor høy t/C ratio er normalt å få når man er på det høyeste, egentlig?
Er helt enig med deg! Erfarte selv nå mens jeg testa etter el at verdien kan variere noe utfra hvordan du holder testen, hvilket lys og farge på underlaget. Så min anbefaling der er å ha en fast «plass» å ta bilde av testen på for å få mest mulig rett svar i appen.

hva som er det høyeste er ikke jeg sikker på men min test var det høyeste 1.25 før den snudde. Mulig den har vært høyere også uten at jeg vet :-)
1A2F524D-366B-47F2-9AEE-3916006F071A.png

Ja det kan jo være, men begynte med mens murringer natt til lørdag kl 05, og siden da har formen vært dårligere hver dag. Altså murringer, kvalme og hodepine..har hatt slim men det forsvant og så kom det tilbake midt på dagen i dag. Forstår ikke noe,men mulig min El er forsinket denne syklus da, at den kommer innet et par dager.
Er ikke bestandig så enkelt å lese alle symptomer og kroppen i seg selv :confused005 tror jeg ville ha testa flere dager for å være sikker

Er helt enig med deg! Erfarte selv nå mens jeg testa etter el at verdien kan variere noe utfra hvordan du holder testen, hvilket lys og farge på underlaget. Så min anbefaling der er å ha en fast «plass» å ta bilde av testen på for å få mest mulig rett svar i appen.

hva som er det høyeste er ikke jeg sikker på men min test var det høyeste 1.25 før den snudde. Mulig den har vært høyere også uten at jeg vet :) Vis vedlegget 350977

Er ikke bestandig så enkelt å lese alle symptomer og kroppen i seg selv :confused005 tror jeg ville ha testa flere dager for å være sikker
Ja, skal gjøre det! Takk

Altså, nå skjønner jeg ingenting.. Jeg lurer på om appene viser meg feil el-dato, for to sykluser på rad nå har jeg fått el-slim mye tidligere i syklusen enn forventet o_O Skal egentlig ikke ha el før fredag i følge appene, men i dag har jeg masse el-slim og vondt nederst i magen. Frister nesten å teste men jeg har jo eeegentlig bestemt meg for å la være med el-testing. Hmmm :nailbiting: Er det mulig at jeg kan ha el i dag, bare en uke etter endt mens? :bored:

Altså, nå skjønner jeg ingenting.. Jeg lurer på om appene viser meg feil el-dato, for to sykluser på rad nå har jeg fått el-slim mye tidligere i syklusen enn forventet o_O Skal egentlig ikke ha el før fredag i følge appene, men i dag har jeg masse el-slim og vondt nederst i magen. Frister nesten å teste men jeg har jo eeegentlig bestemt meg for å la være med el-testing. Hmmm :nailbiting: Er det mulig at jeg kan ha el i dag, bare en uke etter endt mens? :bored:
kvinnekroppen er ikke lett å forstå seg på. En EL test skader ikke for å være sikker :shy: Høres ut slik jeg har det nå, masse slim, vondt nederst. Ganske så positiv EL test

kvinnekroppen er ikke lett å forstå seg på. En EL test skader ikke for å være sikker :shy: Høres ut slik jeg har det nå, masse slim, vondt nederst. Ganske så positiv EL test

Enig med deg her Mymelen. Jeg ville nok tatt en test for sikkerhets skyld for å slippe å «misse» på el :) hvilken syklus dag er du på?

Enig med deg her Mymelen. Jeg ville nok tatt en test for sikkerhets skyld for å slippe å «misse» på el :) hvilken syklus dag er du på?

CD12 i går.
Legger inn aksjer hver dag uansett nå, så sånn sett kan vi vel ikke misse den :smiley-ashamed004
Får se om jeg tester litt neste runde, må bestille tester på nett.

Back
Topp