♫ Skravletråd Mars ♫

Lyst!

Åhh. Kommer de eldste ungene til å bli sinte om jeg tar med yngste en dag?

Vel. Ikke får jeg svømme når jeg har med en ettåring. Ikke tålte hun klor veldig godt sist vi prøvde.

Bedre å ta hele familien (mulig minus yngste) ei helg.

Godt mulig. Men som du selv sier. Du vil nok ikke få svømme så mye med en 1 åring på slep;)

Spyr av laks. Og elsker torsk;) kan ha noe med at jeg har en mann som jobber med lakseoppdrett(fri flyt på laks[emoji30])
Jeg likte ikke fisk de første 19 åra mine [emoji14] Tvang meg til laks når eldste ble født for jeg ville hu skulle like fisk. Nå elsker jeg laks da. Torsk går ann i suppe da... Men misliker smaken gitt.
Hadde kanskje ledd litt jeg også,,,,,men bare pittelitt[emoji12]
Hadde nok mange andre også. [emoji39][emoji471]

Gikk raskere enn forventet denne legetimen.
Bihulebetennelse: nesespray [emoji14]
Kolesterolsenkende: får ikke lov å starte uten sikker prevensjon, så da blir det å avvente. Han var veldig positiv til å starte prøving igjen mot slutten av sommeren.
Psyken: ny time ved utgang av permisjonen ang evnt sykemelding

Selv om det ikke hjelper min situasjon veldig, så er det veldig betryggende mtp andre at legen som har jobbet med det i over 30 år aldri har vært borti en slik situasjon som vår med lillebror. Og det er godt å få betryggende ord på at man ikke kunne gjort noe annerledes, og at man har handlet 100% riktig når man først havner i en slik situasjon ♡
Det vil jeg tro er godt ja

Funderer på å lage lapper ... Litt i tenkeboksen... Men det hørtes jo godt ut da [emoji23]

Åh det er godt
Er det. Bare så kjedelig å holde på [emoji23] Har kjøpt inn til mer enn dobbel oppskrift også. Men er jo godt og holder seg lenge. Og jeg har brunost i kjøleskapet... Mmmm nystekt lappe med smør og brunost er jo fantastisk [emoji7]

Nei den takler jeg i grunn greit, har tydeligvis fåyt uvi å må på do hele tiden..
Uff så kjedelig å få, spesielt når man er på ferie. God bedring og håper det ikke tar altfor lang tid til å bli kvitt det.

Back
Topp