♫ Skravletråd Mars ♫

Dere får prøve som best å klare dere uten klesvask ila. den kommende uka, bruke alle trusene på vranga osv. Late som om dere er med på Robinson e.l. :laughing021
Hahaha. Skal ta å brette klærene fint, og legge de på plass (på vrangen seff) når de har hevet det i skittentøyet. Er sikkert ingen som reagerer på at det er skittent :hilarious: Også tar jeg og vasker mitt eget ;)

Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møblene :p
Ja, kunne ikke de kommet sånn i forgårs å ha fikset den? Sånn før jeg fant ut den var ødelagt. Hadde passet meg kjempe bra.

Skjønner ikke hvordan jeg overlevde før tørketrommel. Fikk min for 2 mnder siden. Før det har jeg ikke hatt[emoji85][emoji85] (nevnte jeg at jeg har 2 unger som elsker å bade i søle??[emoji13][emoji13] )

Hahaha. Skal ta å brette klærene fint, og legge de på plass (på vrangen seff) når de har hevet det i skittentøyet. Er sikkert ingen som reagerer på at det er skittent :hilarious: Også tar jeg og vasker mitt eget ;)

Men lukta må du jo leve med, du også. :P

Det skal jeg :) jobb er greit. Få barn grunnet vinterferie :)
Ah, dere er av de som har ferie nå ja.
Greit med rolige dager da :)

Her er det få ansatte i bhg pga spysjuke, så vi har hatt frøkna hjemme pga det et par dager [emoji14] hun er der i dag da, men fortsatt ikke fullt bemannet der.

Skjønner ikke hvordan jeg overlevde før tørketrommel. Fikk min for 2 mnder siden. Før det har jeg ikke hatt[emoji85][emoji85] (nevnte jeg at jeg har 2 unger som elsker å bade i søle??[emoji13][emoji13] )
Nei, man blir veldig fort avhengig av den der altså. Og klærene blir jo så myke og gode etter en rundt i den. Har ikke lyst på stive klær igjen :p Ja, eldste her og er veldig glad i den sølen. Min har vel gått ut i streik siden den blir brukt så ofte :p

Stikker å svømmer litt:)
Lyst!

Åhh. Kommer de eldste ungene til å bli sinte om jeg tar med yngste en dag?

Vel. Ikke får jeg svømme når jeg har med en ettåring. Ikke tålte hun klor veldig godt sist vi prøvde.

Bedre å ta hele familien (mulig minus yngste) ei helg.

Ang super-langtids-værmeldingen som faktisk forutså ake-bursdagen til mellomste. Jeg sjekket 17. Mai og minner dere meg på det skal jeg følge den opp utover.
746b0f54f830aaff566228cbbc1fa8b3.jpg

Hahaha! Is og fisk i én og samme bil! For meg høres det fantastisk ut, for jeg elsker fisk og spiser gjerne en is en sjelden gang, men for andre som ikke liker fisk, så frister det kanskje ikke helt, at isen smaker/lukter fisk. :hungover:
De har de visstnok i forskjellige rom. Mest torsk de har. Jeg selv er mest glad i laks da [emoji14]

Da blir det nok forandring. Guttungen min var redd for vann. Helt til han starta på svømmekurs. Da ble det forandring fort kan i si[emoji13] jenta mi svømmer rundt med armringer og badering. Da kan jeg slappe litt av[emoji6][emoji6]
Ja. Gleder meg til den dagen. Minste er ikke redd vann da. Men hu stoler ikke på armringene rett og slett [emoji87]

Back
Topp