Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det noe gøy da?Jobb og Christine hope showJuhu!
Hva gjør hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe gøy da?Jobb og Christine hope showJuhu!
Hahaha. Skal ta å brette klærene fint, og legge de på plass (på vrangen seff) når de har hevet det i skittentøyet. Er sikkert ingen som reagerer på at det er skittentDere får prøve som best å klare dere uten klesvask ila. den kommende uka, bruke alle trusene på vranga osv. Late som om dere er med på Robinson e.l.![]()
Også tar jeg og vasker mitt eget Er det noe gøy da?
Hva gjør hun?
Du får gi en tilbakemelding når du har vært der daKomi greiertror det er bra [emoji13]
Du får gi en tilbakemelding når du har vært der dahvordan er jobb?
Trær ja, det var en god ide. Hadde tenkt å henge de litt rundt om på møblene![]()
Ja, kunne ikke de kommet sånn i forgårs å ha fikset den? Sånn før jeg fant ut den var ødelagt. Hadde passet meg kjempe bra.
Hahaha. Skal ta å brette klærene fint, og legge de på plass (på vrangen seff) når de har hevet det i skittentøyet. Er sikkert ingen som reagerer på at det er skittentOgså tar jeg og vasker mitt eget
![]()
Ah, dere er av de som har ferie nå ja.Det skal jegjobb er greit. Få barn grunnet vinterferie
![]()
Ja, det var det da. De begynner jo sikkert å lukte litt etter noen dager.. Får ta og henge noen luftfriskere litt sånn gjemt inne i klæreneMen lukta må du jo leve med, du også.![]()
Nei, man blir veldig fort avhengig av den der altså. Og klærene blir jo så myke og gode etter en rundt i den. Har ikke lyst på stive klær igjenSkjønner ikke hvordan jeg overlevde før tørketrommel. Fikk min for 2 mnder siden. Før det har jeg ikke hatt[emoji85][emoji85] (nevnte jeg at jeg har 2 unger som elsker å bade i søle??[emoji13][emoji13] )
Åh så herlig. Kos deg på svømmingStikker å svømmer litt![]()
Stikker å svømmer litt![]()
Lyst!Stikker å svømmer litt![]()
Ja, et eller annet Tamara har snakket om og hintet om som ikke er topp 100What! Kommer det mer? [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Sju og et halvtJa hun er heldig som har så mye hårhvor gammel er jenta di?
![]()
De har de visstnok i forskjellige rom. Mest torsk de har. Jeg selv er mest glad i laks da [emoji14]Hahaha! Is og fisk i én og samme bil! For meg høres det fantastisk ut, for jeg elsker fisk og spiser gjerne en is en sjelden gang, men for andre som ikke liker fisk, så frister det kanskje ikke helt, at isen smaker/lukter fisk.![]()
De hadde vel bare ledd av meg gitt [emoji23][emoji23]Det synes jeg du skal gjøre[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Gleder meg til den dagen. Minste er ikke redd vann da. Men hu stoler ikke på armringene rett og slett [emoji87]Da blir det nok forandring. Guttungen min var redd for vann. Helt til han starta på svømmekurs. Da ble det forandring fort kan i si[emoji13] jenta mi svømmer rundt med armringer og badering. Da kan jeg slappe litt av[emoji6][emoji6]